13 mei 2025, 12:34:55

vreemde vogel ;)

Gestart door shadow, 2 april 2004, 02:23:03

« vorige - volgende »

shadow

ik heb shadow nu 3 weekjes en hij/zij is nu ong 10 weken .
Achh t is echt n scheetje ..maar ..super druk ,
loopt soms over zn touw druk heen en weer te springen ,denk dat ie dat echt doet om aandacht te trekken .
Maakt vaak vreemde geluidjes ,echt fluiten kan ik het niet noemen ,wel loei hard soms!
Af en toe gaat zn snavel helemaal open ..en dan komen dr toch n paar vreemde tonen uit ,soms zo vals als wat  :D
Voor de hond gaat ie echt niet opzij ,vooral niet als ie iets ziet wat  hij wel heeeel graag wat dichterbij wilt bekijken  :o
maar dat gaat helemaal goed gelukkig ,maar ik hou het wel heel goed in de gaten natuurlijk  ;).
Heb zelf altijd gras parkietjes gehad , konden praten en waren super tam .
Maar had nooit verwacht dat sinds de komst van die kale kip
ons hele huis op zn kop staat ,lijkt soms wel of we dr n baby bij hebben  :D
valk parkietjes zijn vreemde vogels... maar wel super leuk  ;)

grt ellen (die dit eventjes kwijt moest)

grt ellen

Raikiri

woehahaha!!! het zijn inderdaad vreemde vogels maar erg leuk. Chrissy, die gaat zeg maar een hond nablaffen.

Groetjes Q-N & C

Cheers, Quynh & Raikiri~

Suzanne

Hahahaha, ik moet echt smakelijk lachen om dit verhaal. Valkjes zijn heerlijke vogels. Ik heb er ook een stel waar vreemde geluiden uit komt. En ze zijn zo lekker eigenwijs  ;D

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

shadow

dat chrissy (leuke naam trouwens )jullie hond nadoet ,lijk me ook geweldig ,stiekumpjus hoop ik dat shadow ook n mannetje is en dit soort dingen gaat doen/zeggen ,
maar blijkt hij/zij n popje te zijn ben ik net zo verliefd op dr hoor  ;)

En Suzanne ..wat n mooie foto zeg appart valkje :)

grt ellen

Raikiri

woehahaha!!! we hebben amper een hond.. als een hond op straat blaft gaat chrissy meeblaffen.

Groetjes Quynh-Nhi

Cheers, Quynh & Raikiri~

suus

Hoi Ellen,
Volgens mij, als ik het zo lees, heb je idd een mannetje. Paradeert Shadow, over z'n touw (vleugels iets van het lichaam) en dat ie al veel geluiden maakt, duidt ook op een mannetje hoewelsommige poppen het ook wel doen hoor! dus verheug je niet te veel op mijn "voorspelling".
Geniet van shadow! veel plezier nog
groetjes suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

shadow

hey suus wat n leuk stel heb je daar zeg  :)
tja paraderen ..ik weet eigenlijk niet precies hoe dat er ong.uit moet zien :-/
Maar als Shadow er bv uit wilt ,of hoe zeg je dat..n beetje ongeduldig wordt .
dan huppeld ie wel druk heen en weer over zn touw .
ach we zien wel .hij/zij is iig lekker aanwezig ;D

grt ellen

Suzanne

CitaatEn Suzanne ..wat n mooie foto zeg appart valkje :)

grt ellen

Dank je Ellen. Dat is Kirlia mijn geparelde cinnamon bonte witmasker  :)

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

sjonnie

Ja leuk!
Ik had ook altijd "gewone" parkieten, het gevoel van een baby erbij te hebben ipv een vogel kan ik me reuze goed voorstellen.
Valkjes zijn eigenlijk gewoon kleine mensjes ...  ;)