6 mei 2025, 03:08:15

impossible love :-/

Gestart door giovanni, 31 maart 2004, 18:10:17

« vorige - volgende »

giovanni

hellow

heb vanmiddag gezien dat whoopie in het nestkastje zat (eindelijk, eerste keer), maar er was 1 probleem: mademoiselle geraakte er niet uit  :D!
Een erg komiek zicht hoor, en zeker als kuifke daar in het gat stond te kijken en te fluiten van: hoe zit jij daar nou?  :D En hij heeft het allemaal goed geĆ«xpliceerd hoe ze er uit moet, en het lukte uiteindlik toch nog :D

Maar dit was natuurlijk niet mijn probleem, mijn probleem is dat kuifke zot staat, stapelverliefd is op whoopie, maar dat whoopie er geen oog voor heeft :-/ ze laat het wel toe dat hij haar pluimen aanraakt en dat hij aan haar komt en al, maar als het te lang duurt, jaagt ze hem al weg...
Zal dit ooit nog een koppeltje kunnen komen??
Kuifke wil 100%, maar whoopie... en zou zo graag es jongen hebben...
Kuifke heeft al ettelijke keren, alle dagen, geprobeerd om haar te bespringen, maar ze wil niet :-/
Ik weet niet of het belangrijk is, maar ze was vroeger veel minder actief dan de laatste 2weken... dus komt het uiteindelijk goed??

grtjs

Paul

Hoi Giovanni,

Het kan best hoor als de popjes echt broeds zijn laten ze zich veel makkelijker bespringen :-)
Dus gewoon even afwachten als ze echt broeds word zal het mannetje zeker zijn kans waarnemen.
Soms duurt dat gewoon even.
Het is al heel goed dat ze in het broedhok is geweest dat is al een teken dat ze zich aan het orienteren is.
Je hebt er gewoon verschil in, sommige koppeltjes zijn heel hecht en het hele jaar bij elkaar maar je hebt ook koppeltjes die wat minder hecht zijn en alleen tijdens het broeden bij elkaar komen.

Groetjes, Paul