28 april 2024, 18:29:45

Weg

Gestart door Amine, 8 mei 2016, 15:02:37

« vorige - volgende »

pita82

Amine,als dit jou huisadres is ,is het niet verstandig om op internet te zetten!
Weten jou ouders dat je op internet zit?

Amine


Amine


Lin

Heb het aangepast.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Amine


Amine

maar, als ik ga vragen bij herplaatsing voor een valkparkiet, gaan jullie dan weer zagen dat ik er geen kan hebben omdat ik ze laat wegvliegen. ik deed het echt niet expres en deze keer zal ik goed voor hem zorgen en zal ik hem niet laten wegvliegen.

valkparkiet80

Ja als je bij herplaatsing zegt dat je er voor kan zorgen ga ik die mensen waarschuwen.

Amine

valkparkiet80 ik ben maar een kind dat wist ik toch niet

valkparkiet80

maar al zou ik mijn valkjes op herplaatsing zetten en ik zou lezen'WEG' dan zou ik mijn valkjes voor geen goud bij jou herplaatsen. Niemand zal daar nu nog vertrouwen in hebben

keety

Als je echt van dieren houd dan heb je ze eenmaal en kun je ze voor geen goud meer missen!!
Ik vind het al heel moeilijk om de jongen weg te doen laat staan de oudere...

Amine

ja maryam. https://lh6.googleusercontent.com/-qlK8YpTh8ZM/VwEbSQ5DCVI/AAAAAAAAAIo/jZtf4RfAkOA3zRQQhy4MpGl6zxniyYdeACL0B/s553-no/1%2Bapr.%2B2016%2B18%253A09%253A49.jpg

Amine

echt sorry aan alle leden wat ik heb gedaan, zelf heb ik er ook spijt van.

pita82

Het is goed dat je sorry zegt armine. Hopelijk word het valkje gevonden en krijgt ze een goed huis.
Ik hoop dat je er wat van geleerd hebt! Hoe kwam je eigenlijk aan het valkje? Waar heb je het gekocht?

Amine

ik heb mijn valkje gekocht bij een dierenwinkel

Amine

ik heb mijn valkje gevonden