28 maart 2024, 22:56:37

Weg

Gestart door Amine, 8 mei 2016, 15:02:37

« vorige - volgende »

Rozzy-lee

.......................................................................................... :-X

Amine

maryam dat is allemaal persoonlijk en ik beslis

carco

Als een kweker hoort dat jullie moedwillig een valkparkiet hebben weg laten vliegen zal niemand er 1 aan jullie willen verkopen. Een valkparkiet kan niet overleven in het wild. Heeft niet geleerd hoe hij eten moet zoeken, en al zou hij dat wel vinden dan valt hij ten prooi aan roofdieren want gevaren van buitenaf kent hij niet.
Een vogel kan in een volière heel gelukkig zijn vooral met soortgenoten
Hebben jullie daar niet bij stil gestaan?

Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!




Amine

nee want mijn zus zei dat als hij buiten in een voliére ging dat hij dan verdrietig ging worden omdat hij alle vogels ziet vliegen en hij in een kooi.

Lin

Een vogel kent geen verdriet en kan niet huilen. Ik vond het erg dat je ouders een dier laten doodgaan.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Amine

ooh dat wist ik niet.

pita82

Ik denk ook dat het beter is als jullie geen huisdieren meer nemen!
Je kan niet als je denkt dat die ongelukkig is of als je hem even niet leuk vind weg laten vliegen.
Als jullie het niet wisten konden jullie het toch hier vragen!
Wat vind je er nu van  nu je weet dat hij dood gaat?
Ik vind het heel zielig. Jou ouders hadden beter moeten weten.

Amine

sorry maar jullie moeten nu niet boos zijn op mij. een mens weet toch niet alles

valkparkiet80

Dat jij nog niet alles weet daar kan ik me iets bij voorstellen daar ben je nog te jong voor.
Maar je ouders hadden veelbeter moeten weten

Amine


Amine

kijk ik zal een nieuwe valkparkiet kopen (die we niet gaan laten wegvliegen) en ik zal jullie haar altijd om raad vragen en ik zal zeggen tegen mijn ouders dat ze zelf ook is op het forum moeten kijken en komen

Lin

Waarom dachten jullie dat ie ongelukkig was en je hebt wel de vermissing opgegeven op een facebook pagina ofzo? Want je woont in belgie toch?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Amine


Amine


Amine

10 mei 2016, 15:56:28 #29 Last Edit: 11 mei 2016, 06:11:37 by Lin
hij/zij is gepareld beetje dik, heb hem losgelaten in de plaats Vilvoorde 1800