Valkparkietenkwekerij Sephora (Linda en Rianne) - laatste jongen te koop

Gestart door Lin, 26 maart 2016, 22:12:41

« vorige - volgende »

Lin

En ja koppel 6 had die dag hun vierde wildkleur. Vandaag is er bij de witmasker x geelwang ook een wildkleur uitgekomen. Hier verwacht ik ook niks anders uit. Hopelijk komen de andere twee snel uit.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

pita82

Rianne

Ik wacht nog op de uitslag. Zeker siƫsta daar in Spanje!

Lin

Ik had vandaag van twee de uitslag binnen. Ik zal die zsm ook hier plaatsen met foto, ik wacht nog op 1 uitslag en wil morgen veren opsturen van de geplukte wildkleur, bonte witmasker en de bont opaline.

En over lutino gesproken.. ik heb een geel donsje met rode ogen bij de geelwang x witmasker liggen sinds gisteren. Het kan lutino zijn of een bronze fallow. Pale fallow kan ook maar die kan si vrij klein icm een geelwang. Wat het ook is, ik ben erg benieuwd! Wie weet heeft een andere daar eieren gelegd.. maar dat denk ik niet.

pita82

Haha Rianne,nou dan wachten we nog even qf 8)

Spannend lin,misschien ook een lutino. Het is maar druk bij jullie er blijven maar jongen komen.

Rianne

pita82

Bedankt voor het antwoord Rianne.
Ik vind lutino,s erg mooi. Maar als ik er evt.nog een vogel bij neem zoek ik een man.

Rianne

Je hoeft niet op ons te wachten natuurlijk maar ik kan wel lutino mannen kweken uit dit koppel. De vraag is alleen wanneer  ;)

pita82

Ik ben er nog niet uit of er nog een derde valkparkiet neem.
Zie mijn laatste post in mijn dagboek:Pita en sky.
Maar ik dacht als hier een man  tussen zit is het misschien een teken  ;)

Rianne

pita82

Linda,die evt lutino bij jou,kan dat een man zijn of is het sowieso een pop?

Lin

Dat is dan een pop. Ik zal morgen met een foto update komen. Wordt wel weer eens tijd.

Lin

Lin

Het geelwang koppel met hun drie jongen (staan niet op pagina 1). Twee wildkleur en een lutino of het is een bronze fallow.

En eindelijk na tijden wachten jongen van mijn witmasker lutino pop en de wildkleur (koppel 4). Het zijn twee witmaskers verder komt er niks uit.

Koppel 6 heeft vier wildkleur jongen. 2 opaline en een bonte. De kleinste loopt erg achter. Ik weet niet of die het wel kan bij benen met de groters. Daar plaats ik later nog wel een foto van.

De bonte (koppel 2) hebben wat ik nu zag drie bevruchte eieren.

Het homo koppel heeft twee pleegeieren.

Koppel 3 heeft 5 eieren. Wat ik nu zag groeide alles goed.

Van koppel 5 heb ik nog twee poppen en 1 man te reserveren. Tot nu toe heel lief karakter.

Groeten, Linda

Lin

Jongen van koppel 6:

Deze loopt teveel achter. Als het niet snel bijtrekt moet ik een andere oplossing zoeken.

Opaline

Opaline

Bonte cinnamon (dit zou dan een pop moeten zijn.