21 mei 2025, 11:20:03

Gevaar voor inteelt?

Gestart door Carla Vdb., 28 maart 2004, 05:13:43

« vorige - volgende »

Carla Vdb.

Ik heb een vraagje over inteelt. Ik heb mijn valkjes bij dezelfde kweker gekocht, de pop heb ik een jaar nu en de man bijna twee jaar. Het is dus mogelijk dat ze van dezelfde ouders komen maar dus niet van hetzelfde nest, kan dit kwaad om ermee te kweken, of neem ik het zekere voor het onzekere en doe ik het niet?
Kan iemand mij misschien ook vertellen hoe ik een foto onders mijn bericht zet ,want snap er niks van. :-/

Paul

Hoi Carla,

Je was gisteren ook in de chatroom en je hebt daar al antwoord gekregen.
Ron is een ervaren kweker dus je kan zijn raad best wel aannemen.
Maar je kan toch even proberen om contact op te nemen met de kweker om te vragen of beide valkjes broer en zus zijn.
Ik zou zelf niet zo snel met broer en zus kweken maar volgens Ron kan het dus voor een keer geen kwaad.

Groetjes, Paul

Carla Vdb.

Ik heb met de kweker gebeld en hij zei dat ze geen broer en zus kunnen zijn, dus kan ik met een gerust hart kweken met mijn valkjes. bedankt ron en paul.
maar kan er nu nog wel iemand even zeggen hoe ik die foto onder mijn bericht krijg?  :)  
ik heb het wel al eens gelezen op het forum, maar kan het niet meer terug vinden.
alvast bedankt

groetjes carla.

Paul

Hoi Carla,

In elk geval fijn dat je valkjes geen broer en zus zijn dat is toch altijd beter vind ik.

Je kan zowel naast je bericht een fotootje zetten als eronder.
Als je het er naast wilt zetten kan je in je profiel de url aangeven waar de foto staat.
En wil je je foto onder je bericht dan zet je neer:
[ img]de plek van de foto.jpg[ /img]
De foto moet dus ten alle tijden op internet ergens staan je kan hem bijvoorbeeld uploaden naar het forum en dan de url gebruiken.
Als je dan de copieerfunctie doet die erbij staat staan de haakjes ervoor en erachter al meteen goed.
Ik heb in dit berichtje spaties gebruikt omdat ze anders niet zichtbaar zijn dus die moet je niet gebruiken als je het zelf neer zet in je profiel.
Uploaden kan je in boven elk bericht door op het knopje upload te klikken.
En in je profiel kan je dan bij handtekening die regel neerzetten met de plek waar de foto staat.
Ik hoop dat je het een beetje snapt anders probeer ik het wat duidelijker uit te leggen.

Groetjes, Paul

Carla Vdb.

Het lukt me nog steeds niet om een foto eronder te krijgen.
Help :)

Paul

Hoi Carla,

Heb je de foto die je eronder wilt al op het forum geupload?
Als de foto eenmaal op internet staat is het verder makkelijk.
Het gaat eigenlijk net als een foto in je bericht zetten alleen moet je dan in je profiel de handtekening aanpassen.

Groetjes, Paul

Carla Vdb.

Eindelijk, het is me gelukt om die foto eronder te krijgen.
Bedankt Paul ;)

Carla Vdb.

Oke, nu dus weer niet, pffft zeg ::)