29 april 2024, 01:26:06

Kwetter Café

Gestart door Lin, 17 november 2015, 21:27:29

« vorige - volgende »

bobbie

Nou Lin, normaal gesproken komt heel de groep (we zitten dan met zijn 13-en) bij ons maar dit jaar zijn we 1e Kerstdag uitgenodigd bij onze jongste dochter (allemaal) en 2e Kerstdag bij onze zoon. Ik maak wel van alles klaar aan eten en neem dat mee. Maar toch een stuk rustiger dan wanneer ze allemaal hier zijn. :laugh:

En jij Lin?

Fijne feestdagen allemaal.

Groetjes, Nel

Lin

Het geeft ook wel wat rust een keer niet bij jou. Wel heel gezellig dan.
Ik ging vandaag met mijn gezin eten bij mijn ouders en mijn broer en oma was daar ook. Morgen nemen we mijn schoonouders mee uit eten. Verder helemaal geen plannen dus een rustige kerst.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lore

Wij reizen hier sinds vrijdag het halve land al door  :laugh:
Schoonfamilie in Twente, daar vrijdagavond (laat) per trein heen gereisd, zaterdag Kerstavond kerstdiner met schoonfamilie van zijn moeders kant (grote familie!) en zondag de auto geleend en naar Arhem terug voor een korte tussenstop (Puck knuffel tijd ;) ) Daarna Noord-Brabant aangedaan voor kerst bij mijn moeder en haar vriend, blijven slapen en vanavond kerstdiner bij mijn vadwr thuis. Morgen reizen we op ons gemak terug naar Arnhem, woensdag nog weer n kerstdiner bij de (middelbare school) vriendengroep van mn vriend. Dan zit het reizen er wel weer zo'n beetje op gelukkig  :laugh:

Wel ontzettend gezellig hoor!
Puck blijft thuis, maar die heeft gezelschap aan huisgenoten de dagen dat we er niet zijn ;) Maar wie weet dat we hem volgend jaar wel meenemen als de rest van de familie daarmee akkoord is en Puck het reizen niet erg vind.  Hij kon nu sowieso niet mee, want ik moet nog een fatsoenlijke reiskooi vinden. (liefste een groot genoeg voor hem dat hij er voor een weekendje ook wel in kan "wonen" en dan met tuigje aan vliegvrijheid heeft)

Lin

Nou dat is inderdaad wel een drukkere tijd dan dat ik heb. Klinkt gezellig.  Gelukkig zit puck niet alleen met de kerstdagen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

pita82

Hier ook een fijne kerst gehad. Eerste kerstdag lekker thuis geweest met mijn vriend.Tweede dag wezen bowlen met familie.
Nu komt oud en nieuw en ik twijfel of ik thuis blijf bij de vogels of ik weg  ga. Het word hun eerste oud en nieuw en ik weet niet hoe ze gaan reageren op vuurwerk. Denk dat ze schrikken en gaan vliegen.Wil niet thuis komen en 3 gewonde vogels aantreffen. Maar misschien als het donker is gaan ze gewoon lekker slapen. Misschien blijf ik maar thuis het eerste jaar en als het goed gaat kan ik andere jaren gewoon weer weg.Twijfels dus.Wat doen jullie met de vogels met oud en nieuw?

bobbie

Ik doe altijd het licht aan, de gordijnen dicht en de radio harder.
Normaal gaat het licht rond 21.00 uur uit, met oud en nieuw laat ik het tot na middernacht branden.

Lin

Ja ik houd ook altijd alle lichten aan en in huis deed ik dan de tv aan op een muziekzender


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lore

Hier zullen de lichten ook tot na middernacht aan zijn (gebeurt incidenteel ook wel eens door de week of in het weekend) met nieuwjaar. Wordt het erg laat gaat er denk ik maar een deken over Puck's kooi, want ik gok dat we veel op mijn studentenkamer zullen zitten met mensen die uitgenodigd zijn hier.
Puck is het wel gewend dat het licht langer aan is. Ga ik weg in de avond, laat ik vaak licht aan de andere kant van de kamer branden (bij de deur) zodat ik niet in t donker binnen kom en Puck niet opschrikt van t licht dat ineens aan gaat.

Iedereen fijne dagen gehad? :)


pita82

28 december 2016, 00:54:43 #113 Last Edit: 28 december 2016, 00:57:51 by pita82
Ojee zie net dat ik de regels helemaal overtreedt  ;) :o :P
Want dat dit café niet voor valkparkieten praat is!
Maar muziek of tv geluid is een goede tip voor oud en nieuw.Twijfel ik alleen nog of ik weg ga of thuis blijf!?  ::)

Lore

Ik blijf lekker thuis! Vrienden uitgenodigd, we maken allemaal hapjes en die brengt iedereen mee. Ik denk dat we de oudejaarsconferance kijken en dan om middernacht bij de buren op t dak naar al het vuurwerk om ons heen kijken :)

Lin

Citaat van: pita82 op 28 december 2016, 00:54:43
Ojee zie net dat ik de regels helemaal overtreedt  ;) :o :P
Want dat dit café niet voor valkparkieten praat is!
Maar muziek of tv geluid is een goede tip voor oud en nieuw.Twijfel ik alleen nog of ik weg ga of thuis blijf!?  ::)


In dit cafe mag je over alles praten in je leven indien dit niet beledigend enz. is


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

1 januari 2017, 11:34:10 #116 Last Edit: 1 januari 2017, 11:36:01 by bobbie
Ik wil bij deze iedereen een gezond en fijn 2017 toewensen!!! Ik wil toch wat namen noemen van mensen die op de achtergrond veel voor deze site doen, met het gevaar dat ik er een paar vergeet:

Lique, Peter, Lin, Rianne, Tina/Bosje, Sanna, Nina/Not2miss.

Nu ga ik even spieken of ik niemand ben vergeten ;D

Groetjes, Nel 8)

bobbie

Niemand vergeten geloof (hoop :-X) ik.

Bovenstaand speciaal genoemde mensen wil ik ook bedanken voor hun inzet het afgelopen jaar en voor hun inzet het komende jaar (er van uitgaande dat er niets veranderd :D).

Groetjes, Nel 8)

Lin

Haha dank je wel.  :D Ik wens iedereen een mooie en liefdevol 2017 toe!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Doen jullie al mee aan de fotowedstrijd? http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,46976.0.html ik moet zelf ook maar even een leuke foto zoeken. Wel lastig vind ik :-)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)