27 april 2024, 16:44:49

Kwetter Café

Gestart door Lin, 17 november 2015, 21:27:29

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: Maryam op  9 december 2016, 08:15:26
Lin zou je mijn account willen  verwijderen ?
Els reageert nooit op haar mail ,daar is vaker over geklaagd.





stuur even een pb met je verhaal..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Ik dacht: kom, laat ik ook eens de site van Joey aanklikken en een kijkje nemen. Beetje gescrold en 1 onderwerp aangeklikt: welke papegaai vind je het leukst?
Wat schetst mijn verbazing:

"Ik hoop dat anderen ook hun antwoord willen geven."

Bovenstaande opmerking van Joey op zijn eigen site. Joey, vind je het niet een beetje flauw om hier bewust of onbewust een regeltje negatief uit te leggen en dat terwijl jij zelf soortgelijke opmerkingen maakt op je eigen site? Je onderstreept hier op de site dat iedereen het zelf moet weten of hij reageert of alleen maar leest.

Ik zelf had geen enkel negatief gevoel bij het door Lin geplaatste stukje. Het zegt dus zeker iets over jou, jij leest iets met een negatieve geest wat helemaal niet negatief bedoelt is. Jouw bovenstaande zin zal ook niet negatief bedoelt zijn maar komt op het zelfde neer.

M vr gr, Nel

Lin

Laten we weer even tot de orde van de dag gaan.

Denkt iedereen nog even aan de veiligheid voor je vogels?
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,21849.0.html


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Heel goed dit onder de aandacht te brengen. Erg belangrijk.

Lore

Nuttige, belangrijke info, Lin! Bedankt voor het delen :)

pita82

Dit word de eerste kerst met mijn valkjes. Er gaat niet gegourmet worden en ik zal goed op ze Letten. Ik ben erg aan ze gehecht geraakt en wil ze nog niet kwijt!

Lore

Is er op het forum een lijst met voedsel (wat mogen ze wel eten en wat niet) en houtsoorten/planten (giftig en niet giftig)? Ik weet dat ze op websites staan, maar die spreken elkaar ook nog wel eens tegen en zijn lang niet altijd compleet.

Zo niet, ik zou best zo'n lijst willen samenstellen. Mensen op t forum kunnen die dan makkelijk vinden en ook toevoegingen doen. Ook zou ik dan vertaalwerk uit Engelse teksten erin kunnen verwerken.

Als er interesse voor is, natuurlijk. En de lijst kan dan wat mij betreft ook zonder problemen op de website gezet worden indien gewenst. :)

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lore

Oh das al een beste lijst, bedankt!
Ik denk dat ik een spreadsheet voor mezelf ga samenstellen, als ik nieuwe info tegen kom kan ik het altijd hier delen :)

pita82

Haha gezellig,de valkparkieten boven aan de pagina hebben   kerstmutsen op!!! :laugh:

Lin

Citaat van: pita82 op 21 december 2016, 19:03:32
Haha gezellig,de valkparkieten boven aan de pagina hebben   kerstmutsen op!!! :laugh:


Beetje in de kerstsfeer komen. Komt die middelste je niet bekend voor?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

pita82

Emh,een wildkleur.  De vader van pluk?!

Lin

Nee, een van Rianne die wij ook in de kerstgroet op onze facebook hadden geplaatst.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

pita82

Oke,ik had er wel aan gedacht.
Maar ik dacht dat die op de fb geler waren.

Lin

Wat zijn jullie plannen met kerst?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)