Wat sommige mensen durven te vragen!

Gestart door Suzanne, 26 maart 2004, 21:39:55

« vorige - volgende »

Suzanne

Sjemig, zie hier een advertentie voor 2 valkparkieten... Ik vind het niet normaal wat sommige mensen durven te vragen voor een valkparkiet:

Site: dieren.2dehands.be  
Rubriek: Dieren  
Type: Aangeboden  
Diersoort: Overige Vogels  
Advertentie tekst: 2 prachtige valkparkieten, genaamd Flippie en Falco zoeken een nieuwe thuis
één Lutino en één Wildkleur,
1,5 jaar
heel gezond, heel lief, heel speels met mekaar
worden binnenshuis gehouden
samen grootgeworden, willen graag bij mekaar blijven
de prijs oor de 2 valkparkieten bedraagt 199 Euro  
Bedrag: EUR 199,00  

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Kolkkie

Hoi Suzanne,

Is dat incl. een kooi/voliere of alleen voor die valkjes?

Als het alleen voor die valkjes is, vind ik het echt belachelijk duur >:(.
Voor dat geld kan je minimaal 6 valkjes voor kopen bij iemand anders.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Suzanne

Hoi Mariska,

Dit was de hele tekst van de advertentie. Ik haal er niet uit dat er een kooi bij zit, dus ga er van uit dat het alleen voor de valkjes is  :-/.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

ken

En de kleuren zijn niet eens zeldzaam, het is echt wel heel veel, die mensen overschatten het wel duidelijk.

Raikiri

Zo!!!! da's duur :o :o Ookal met kooi vind ik het duur.... ik ken iemand die heeft een prachtige kooi gekocht met voerbakjes en al voor maar 40 euro!

Groetjes Q-N & C & D

Cheers, Quynh & Raikiri~

Suzanne

Ik zou het met kooi ook duur vinden idd  :o

Raikiri

26 maart 2004, 22:42:47 #6 Last Edit: 26 maart 2004, 22:45:21 by Valkparkietlover
199 euro.. 199 euro.... 199 euro..... veel ste veel man!... wie gaat dat dan kopen!?.......... 100 euro vind ik al veel.... ahum....... ik ga er nu ook van uit dat het alleen voor de valkjes is.... PRIJS VOOR DE 2 VALKJES BEDRAAGT 199 EURO
dat staat er.... de gevraagde prijs voor alleen die 2 valkjes is 199 euro! oh my godness :o

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

Stijn dc

hoi

ja, dat is echt wel schandalig veel zeg. Wat mensen toch durven.

SDC:D

Paul

Hoi,

Het voordeel van die hoge bedragen is wel dat de vogels niet door iedereen zomaar gekocht worden.
Een echte liefhebben zou er misschien wel dat geld voor betalen zeker als ze goed tam zijn.
Een tam valkje kost in sommige dierenwinkels ook 110 euro dat is soms ook echt schrikken hoor.
En jullie willen niet weten wat ik voor mijn tamme valkjes vraag die gaan niet onder de miljoen euro weg   :D

Groetjes, Paul

Kolkkie

CitaatEn jullie willen niet weten wat ik voor mijn tamme valkjes vraag die gaan niet onder de miljoen euro weg   :D

Hoi Paul,

Dan bied ik 1.000.001 euro voor jouw valkjes  :D :D :D :D (grapje hoor!!!!!)

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Raikiri

:D :D :D :D :D Die was goed Mariska :D

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy & De kreefte

Cheers, Quynh & Raikiri~

Annouschka

Hoi,

ik deze mensen een mailtje gestuurd, dat het een onaanvaardbare prijs is, is het ook vind ik.

Verder zag ik nog een supermooie kooi staan voor maar 50 €!!!
Wie geïnteresseerd is, moet maar eens kijken.
http://dieren.2dehands.be/markt/dieren_access/overige_vogels/5172415.html

Groetjes
Annouschka

Raikiri

cooliejoelie! €50,00 euro! da's goedkoop....

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~