19 juli 2025, 15:58:45

Milo.... het valkje  van Daphne !

Gestart door bogey, 26 maart 2004, 01:45:14

« vorige - volgende »

bogey

CitaatO, o, o, wat een onhandig baasje heb je Milo  ;D Fijn dat het zo goed gaat met je. Je papa en mama zijn een beetje boos, want de andere valkjes hebben een broedblok gekregen en zij niet en nu proberen ze de broedblokken van de andere te verbouwen via de buitenkant  ::) Ze willen vast weer zulke lieve kinderen zoals jij hebben, maar ze mogen pas weer in oktober  :) Verplichte rust na 11 kinderen groot brengen  ;D

Groetjes, Karin ( en Jazzy en Dizzy )
Ja wat een muts he....de rest is gewent om zich om te draaien (kont naar kamer kant ;D) als ik er bij moet...maar dat weet die mop natuurlijk ng niet. Ik had beter op moeten letten.  ::)

Paps en mams lusten er echt wel pap van he....bizar joh dat ze zo een voortplantsings drang hebben. Met Milo's eventuele nieuwe toekomstige vriendje zal ik wel moeten opletten dat het geen familie van hem / haar is.... Wordt nog een zoektoch denk...

Het is echt een heerlijk beest.  Hoe gaat het met de rest...zijn ook zo denk he...MAiling doet het niet meer bij me, dus ik volg het niet meer

Groet Daphne en milo

Karin

11 april 2004, 21:20:18 #31 Last Edit: 11 april 2004, 21:21:39 by kazoo
Je staat gebounced, dus je mailbox bij planet zit of zat vol. Leeg die even en dan kun je je via de site weer unbouncen. Helaas kan ik dat niet doen, alleen je een "unbounce" mail sturen, maar ja, die komt niet aan als je mailbox vol zit  ;D

Zover ik kan volgen gaat het heel goed met beide nesten. Tot nu toe heeft niemand gelukkig problemen met ze en als dat wel zo is mogen ze hem terug brengen  ;)

Ik denk dat je niet veel problemen zult hebben met een onverwant valkje te vinden hoor  ;D Milo's mama komt uit België dus die zal in Nederland geen directe familie hebben en de kweker van jazzy kweekt niet meer. De opa van Milo woont bij Emmy ( die ken je wel van de valkparkietenmailinglijst ) en daar wordt niet meer mee gekweekt en de mama van jazzy woont bij Paul. Ik weet  niet of hij met haar kweekt, maar mocht je een valkje bij hem kopen vraag je het gewoon even. Mandy en lique hebben zat valkjes in de toekomst, ik misschien ook, maar het is eerst afwachten of mijn sukkeltjes het deze keer wel goed gaan doen  ;D En verder Daantje en nog een aantal die toch zeker wel liefjes hebben voor je. Keuze zat !  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bogey

12 april 2004, 02:50:39 #32 Last Edit: 12 april 2004, 02:53:22 by bogey
Zo nog ff voor de nieuwe week de foto's van vandaag posten.

kampieon lelijke bekken trekken..... :D

bogey

Dark_Fox

Wat een leuke foto's! En ben je zelf aan het oefenen om ondertitels te schrijven bij plaatjes in Power Unlimited? ;-)

Lique

Citaatoh wat lief....

Ja zo was milootje ook nog 7 weken geleden

Is dat zo een wit met grijze?  

wie weet...
Hihi, nee op de foto is een albino jonkie.
Een schatje ook.
in mijn dagboek staan de andere foto's van alle andere jongen. ;)

bogey

Citaatin Power Unlimited? ;-)

Call me stupid, maar dit ken ik niet.....

Maar ik vind de foto's ook lachuh, vandaar de onderschriften om het extra te accentueren. Het zijn echt maffe beesten.

groetjes daphne

Dark_Fox

13 april 2004, 19:59:53 #39 Last Edit: 13 april 2004, 20:00:17 by Dark_Fox
Power Unlimited is een gamesmagazine die bij de plaatjes van games die ze (p)reviewen (net als hier) grappige onderschriften gebruikt

bogey

26 april 2004, 00:16:31 #40 Last Edit: 26 april 2004, 00:16:59 by bogey
Nou ik heb een aantal foto's ontwikkeld  ..maar moet ze nog even scannen Hier alvast is de stouterts op de cd kasten aan de nepvaren plukkend.

Deden de grasjes nooit..dus Milootje help ze hun grenzen verleggen. ;)

Groetjes Daphne

bogey

26 april 2004, 03:14:02 #41 Last Edit: 26 april 2004, 03:14:31 by bogey
zo daar zijn we dan. ff weer mezelf laten zien.
Ik ben lekker op pad geweest zoals boven te zien was...en die twee kleintjes zijn meegegaan. Ik heb ook nog wat op tafel rondgebanjerd...MAAR het belangrijkste is toch ME SPEELTUIN

Baasje heeft het papiertje van Paul bekeken en er 1 voor me gemaakt.

de tafel

ME SPEELTUIN

goeie genade ik ben wel heeeeel klein zo

lekkerrrrrr ff douchen met 't baasje

oops missed a spot

Jeetje sta ik daar in me natte zooitje

Fluffy en budgie lekker beneden douchen uit u bakkie...gekke beesten hoor die grasjes

kieluh kieluh lekkerrrrrr

Paul

Hoi Daphne,

Echt super leuke foto's zeg :-)
En de speeltuin is ook erg goed gelukt zie ik :-)
Bevalt ie Milo en de grasjes een beetje?
Hier genieten ze er zeker van ze zitten er vaak bovenop en zijn er vaak op bezig :-)

Groetjes, Paul

bogey

Hoi Paul,

De grasjes komen er niet...zal ook niet gebeuren denk...de oude (kleine gekcohte) speeltuin die Bogey had gingen ze ook nooit naar toe. Ze houden er niet zo van om laag te zitten.

Milo is er in elk geval niet zo bang op meer.  .... ;Dzoals je kan zien boven aan hem was het best eng voor hem...Ik had hem eropgezet.
Maar nu gaat ie er af en toe zel naar toe.

Nico

27 april 2004, 01:27:27 #44 Last Edit: 27 april 2004, 01:28:39 by nico
jeetje  :ojij hebt veel DVD's en dan dacht ik dat wij er veel hadden ,je hebt er zeker meer dan 100  :o en ik maar rond de 60 ???

oja mooie speeltuin!!! ;)