8 mei 2025, 04:47:01

Milo.... het valkje  van Daphne !

Gestart door bogey, 26 maart 2004, 01:45:14

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Daphne,

Wat een schatje zeg en hij ziet er al best tam uit :-)
Dat vliegen moeten ze inderdaad even leren maar ze hebben het wel snel voor elkaar meestal hoor.
En ook fijn dat je hem nu niet hoeft te kortwieken een vliegend valkjes is toch veel natuurlijker :-)
Veel plezier met je kleine schatje.

Groetjes, Paul

bogey

6 april 2004, 04:29:02 #16 Last Edit: 11 april 2004, 21:04:17 by bogey
Nou ... ;D ik heb het maar wat naar mijn zin hier. Ik mag er al heeeel veel uit en ga natuurlijk alles verkennen.  

Vanmorgen baasje even geschrokken van mij twee dunne poepjes...maar toen ik liet zien dat de rest weer dik was mocht ik me weekelijkse sla toch hebben.... ;)

Zo lekker dat ik het er wel voor over heb om op het baasje d'r vinger te komen zitten. Jaaa ik vlieg er zo op aan

bogey

6 april 2004, 04:29:40 #17 Last Edit: 6 april 2004, 04:30:46 by bogey
ja lekker eigewijs.....wat moet ze toch elke keer met dat glimmende ding in me snufferd. Zie je me nieuwe stip op me snavel.....tja krijg je er zomaar bij ineens....

bogey

6 april 2004, 04:30:09 #18 Last Edit: 6 april 2004, 04:32:39 by bogey
zo ook nog ff snoep voer naar binnen werken en de dag is weer compleet.

bogey

oja ,,, ik ben ook nog maar ff met de grasjes op de foto gegaan. die zijn toch wel errrugg lief ook

Paul

Hoi Daphne,

Het gaat goed met de kleine zeg hij ziet er heel goed uit.
Dat de ontlasting soms waterig is dat kan gewoon gebeuren hoor zeker als ze nog zo jong zijn maar het mag geen dagen achter elkaar zo blijven.
Maar het is wel goed dat je het in de gaten houd.
Dat donkere plekje op zijn snavel kan betekenen dat die zwart gaat worden dat verkleurd soms wel eens naar donker toe.
Ik heb het hier ook wel met valkjes dat ze een roze snavel hadden die langzaam donker werd en een tijd later werd ie weer roze heel vreemd.
Maar dat is zeker niet ernstig en nrmaal dus daar hoef je je niet druk over te maken.
Hij heeft het lekker naar zijn zin bij jullie zo te zien :-)

Groetjes, Paul

Suzanne

Leuke foto's weer Daphne! Wat een scheetje ook die Milo  :-*. Ik wacht vol spanning je volgende foto's af  :D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

shadow

hihihihih.moest wel lachen hoor ,om die een na laatste foto  :D
leuke foto s hoor t is echt n scheetje om te zien ..of had ik dat al gezegt ;)

grt ellen

bogey

10 april 2004, 15:09:36 #23 Last Edit: 10 april 2004, 15:12:00 by bogey
10 april 2004

Ik ben hier nu 3 weken en ik ben al best heel tam. Zit nu lekker bij het vrouwtje op de schouder d'r haren te poetsen.. terwijl ze dit voor me typt.  

Kroelkont eerste klas vind ze me.  Nou ik weet wel wat ik lekker vind hoor.

"t is trouwens best spannend op het moment, want ik hoor het vrouwtje af en toe over misschien een tweede valkje....ooooooooh dat zou lekker zijn :D

nou jullie horen nog van me en duim voor me

Ze weet het nog niet zeker en ik moet eerst echt tam zijn zei ze, maar ze vind mij zo lief dat ze me niet alleen wil laten
zijn.  

't zal nog een zoektocht worden .  

xxx MILO

bogey

oh waar is de valk van mijn dromen

Lique

Citaatoh waar is de valk van mijn dromen

Hihihiih, die zit hier nog klein te zijn :D :D :P

bogey

oh wat lief....

Ja zo was milootje ook nog 7 weken geleden

Is dat zo een wit met grijze?  

wie weet...

bogey

11 april 2004, 18:38:34 #27 Last Edit: 11 april 2004, 18:38:53 by bogey
Ach arme Milo,

Nou me eerste ongelukje. Baassie doet de provisiekast deur dicht en ..zit me kont ertussen  >:(...gelukkig deed ze het niet hard dicht maar ik ben wel drie van die kleine veren uit kont kwijt.... :oZe mocht er wel aanzitten om me te controleren en zei dat ze geen bloed of zo zag maar maar lekker lomp van d'r  :-X
arme ik ;)

Karin

O, o, o, wat een onhandig baasje heb je Milo  ;D Fijn dat het zo goed gaat met je. Je papa en mama zijn een beetje boos, want de andere valkjes hebben een broedblok gekregen en zij niet en nu proberen ze de broedblokken van de andere te verbouwen via de buitenkant  ::) Ze willen vast weer zulke lieve kinderen zoals jij hebben, maar ze mogen pas weer in oktober  :) Verplichte rust na 11 kinderen groot brengen  ;D

Groetjes, Karin ( en Jazzy en Dizzy )
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bogey

CitaatLeuke foto's weer Daphne! Wat een scheetje ook die Milo  :-*. Ik wacht vol spanning je volgende foto's af  :D.

Groetjes

Suzanne

Ja 't is echt een enorm snoepie....ik had niet durven dromen dat ie zo snel tam zou worden. Echter bizar gewoon. zelf bij me vriendin komt ie kijken. Hij kmt nu ook al uitzichzelf naar me toe en probeert uit me mond iets weg te happen....
Maarja ik ben best veel bij hem nog en neem hem ook mee douchen en naar boven..dus hij is niet veel alleen.
Groetjes Daphne