26 april 2024, 16:36:07

Ik Burdie en Bella zeggen hallo!

Gestart door joyce007, 1 mei 2015, 11:13:26

« vorige - volgende »

joyce007

Ik ben Joyce, 25 jaar wonend in Spijkenisse samen met mn gevleugelde kiddo's Burdie van 1,5 en sinds gister heeft Burdie een vriendinnetje Bella van 12 weken! Daarnaast nog 2 heerlijke binnenhuis katten Lylo en Luna.
Burdie is hand tam fluit van alles na zoals de kookwekker er de fietvieuw bouwvakker stijl. Bella is wonderbaarlijk tam, stapte vanuit doosje al vrolijk op mn hand zonder enig aandringen!

Ik heb ze de grove manier elkaar laten kennen, Burdie op zn hok gezet en Bella aan de andere kant van het dak! Ondanks wat ik hier allemaal las is dit erg goed gegaan! Ze zijn een beetje uit hun doen, maar op een enkele tik na als Bella te dicht in de buurt komt gaat het super, naast elkaar willen ze nog niet echt maar hij getolereerd haar goed in zijn terrein, beide eigen stok en na 16 uur vrijheid het hok dicht gedaan.. geen piep gehoord!

Bella is in ons midden gekomen omdat Burdie behoorlijk krijste zodra hij me niet meer zag. dat krijsen is nog niet voorbij... kan dat kloppen?   :o

Tot zover helemaal trots op mn gevleugelde kiddos!

de_vogelkamer

welkom!  :D

Mooie valkjes heb je  :)
Het is normaal dat het schreeuwen van Burdie nog niet over is hoor, ze zitten nog maar net samen  ;) Zodra hij meer aan haar gewend is en hij haar leuk gaat vinden zal het schreeuwen waarschijnlijk wel minder worden

Groetjes Neline

keety

Hoe gaat het inmiddels met je vogeltjes? Is het schreeuwen al minder?

joyce007

nou ze zijn het inmiddels maar samen gaan doen  :-\ :-\

dus ik ben een beetje out of options geloof ik !

keety

Dat is niet zo fijn inderdaad...

Moulid

Hoi Joyce007
Ik heb mij vandaag op dit forum aangemeld
en toevallig las ik dat je ook in Spijkenisse woont leuk!
mooie valkpakieten heb je! ik heb er nu ook 2,
ik heb die laatste gewoon hup zo bij de andere gedaan
en het ging en gaat gelijk goed, heb nu een leuk koppeltje :)
Pipo! heeft eindelijk een vriendinnetje Sassa!