Eindelijk, mijn site is in aantocht!

Gestart door Mandy, 24 maart 2004, 00:49:34

« vorige - volgende »

Mandy

Hallo allemaal  :) ,

Eindelijk is het zover, mijn eigen website komt eraan! ;D
Vorig jaar had Raymon het al wel beloofd, maar dat kwam er maar niet van.  :-/
Gelukkig heb ik nog een lieve broer die heel handig is met computers en die was wel bereid om iets in elkaar te flansen voor me. :P
De eerste opzet is gemaakt en dit is de link;

http://home.tiscali.nl/rochmount/test/

Er moet dus nog wel veel gebeuren, maar dat komt allemaal nog wel. ;)
Ten eerste worden de rode woorden van Mandy's beestenboel grijs, want dat rood vind ik niet zo mooi. Daarnaast vind ik het groene vlak bij home te groot en wil ik nog iets op de achtergrond ofzo.
Momenteel is mijn broer nog bezig met het gastenboek. De teksten zijn ook nog niet af, er moeten nog foto-albums komen en ben ik bezig om filmpjes te knippen voor de site.

Voor deze site heb ik ook een e-mail erbij genomen, nl;
mandysbeestenboel@tiscali.nl
Dan houd ik privé wat meer gescheiden van mensen die info over een jong valkje willen enzo. ;)

Nou, ik ben benieuwd naar de eerste reacties, alle tips zijn welkom! :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Inger m

Hoi Mandy,
Ik heb net even gekeken en het ziet er al veelbelovend uit! ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is! Veel succes!

Ik ben ook al begonnen met een opzetje voor een site, maar is veel werk, dus dat zal nog wel ff duren...

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Henry

                                he mandy


nou de index ziet er mooi uit hoor en de uitrol menu ook maar klopt het dat er een paar dingen niks met valkparkieten te maken hebben of is dat een proef die erop zit?
maar hij ziet er echt goed uit hoor ;)


henry

Mandy

24 maart 2004, 01:57:59 #3 Last Edit: 24 maart 2004, 01:58:22 by Mandy
Bedankt! ;D

Goed gezien Henry, daarom heet het ook Mandy's beestenboel en staan mijn andere dieren er ook op. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Hoi Mandy,

De beginpagina is erg mooi, alleen als ik op een onderwerp klikt kom ik steeds bij wvv '67  :-/ Ik weet niet of dat de bedoelign is  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Henry

                            he mandy


wat kazoo wou zeggen dat heb ik namelijk ook opgemerkt



henry

Marianne

24 maart 2004, 10:57:08 #6 Last Edit: 24 maart 2004, 12:47:35 by Marianne
Hoi Mandy,

Nou de opzet ziet er al erg leuk uit.
Ik ben benieuwd hoe de site eruit ziet als hij helemaal klaar is.
Succes ermee!

Groetjes Marianne

ps: is deze site meteen reclame voor een voetbalclub?
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

Hoi Mandy,

Ziet er al leuk uit hoor. Ben benieuwd hoe het straks is als het af is. En wat Karin zegt over uitkomen bij een voetbalclub, dat heb ik ook  :D

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

pietie

Heey!
Ja wat raar zeg ik klikte op het foto album om valkjes te kijken natuurlijk ;Den toen kreeg ik opeens een voetbalclubpagina :D
Maarja moet je maar even kijken hoe dat komt nog veel suc6 ermee met je site te maken!
Groetjes claudia

Peewee! :D

Paul

Hoi,

De site van Mandy is nog in aanbouw en degene die hem maakt is denk ik van een bestaande site over voetbal uitgegaan.
Daar verander je dan dingen in tot alles over de dieren gaat maar wat nog niet veranderd is zal op die voetbalsite uitkomen.
Ik denk dat dat dus het probleem is dat bepaalde links daarnaar verwijzen.
Dat zal zeker nog goed komen als de site af is :-)
Maar het ziet er goed uit Mandy een mooi menu dat werkt prima.
Ook werkt het goed in Netscape dat is netjes want sommige sites werken alleen met internet explorer.

Groetjes, Paul

Mandy

CitaatHoi,

De site van Mandy is nog in aanbouw en degene die hem maakt is denk ik van een bestaande site over voetbal uitgegaan.
Daar verander je dan dingen in tot alles over de dieren gaat maar wat nog niet veranderd is zal op die voetbalsite uitkomen.
Ik denk dat dat dus het probleem is dat bepaalde links daarnaar verwijzen.
Dat zal zeker nog goed komen als de site af is :-)

Inderdaad  ;)

Maar het ziet er goed uit Mandy een mooi menu dat werkt prima.
Ook werkt het goed in Netscape dat is netjes want sommige sites werken alleen met internet explorer.

Groetjes, Paul

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hoi

leuke site hoor. Laat zeker weten wanneer ie af is hoor.

SDC:D

Mandy

1 april 2004, 03:53:20 #12 Last Edit: 1 april 2004, 03:56:53 by Mandy
Nou eer hij echt af is zullen we wel een paar weken verder zijn, maar in principe is een site nooit af natuurlijk, er verandert altijd wat. ;)

De site staat nu op het net onder de blijvende link;
www.mandysbeestenboel.tk

Vanavond heb ik nog even bij mijn broer gezeten en hebben we maar een paar kleine dingetjes gedaan en een hoop besproken. Ik heb nu dus een hoop huiswerk en ga volgende week verder, oa met de foto/albums! ;D

En Nes en Henry bedankt voor jullie berichtje in het gastenboek! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

Hoi Mandy,

Ik ben net weer op je site geweest en was een heel verhaal voor in je gastenboek aan het schrijven.
Iedere keer als ik op bericht plaatsen (of zo iets) klikte kwam het weer. Ik weer klikken etc. etc.
Nu is mijn bericht niet geplaatst. Ik weet niet waar het aan ligt maar ik dacht ik meld het je even.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

Aaahhh wat jammer nou, ik zal het aan mijn broer doorgeven om het na te kijken, want dat gastenboek weet ik nog niet helemaal te beheren.
Ik zag echter wel dat er vandaag om 14.13 en 20.26 berichten zijn geplaatst, dus toen lukte het wel?
Maar bedankt voor het seintje. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl