5 mei 2025, 08:03:48

Vogel navelpiercings

Gestart door Mandy, 12 maart 2004, 03:08:29

« vorige - volgende »

Raikiri

wow! mooi zeg..
brr... ik hou het nog voorlopig met de navelpiercing die ik graag wil.

Groetjes Quynh-Nhi & Chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

adnaloj

wat een super mooie piercings zeg!!!
ik heb zelf een navel piercing en heb een tepelpiercing gehad
die heb ik er snel weer uitgehaald.... onding!!! haha

zeg liqeu mag ik je zeggen dat ik je een mooie vrouw vindt om te zien.. ( mag ook wel eens gezegt worden toch ? )

groetjes jolanda

DeesDoos

19 maart 2004, 04:36:09 #77 Last Edit: 19 maart 2004, 04:40:24 by DeesDoos
jaaaa ik heb ze binnen  ;D heb gelijk maar even foto's gemaakt voor de mannen onder ons :D

http://members.lycos.nl/kleinewittetijger/IMAGE04.BMP

http://members.lycos.nl/kleinewittetijger/IMAGE05.BMP

omdat ik ze niet als foto hiero te zien kreeg heb ik er maar een gewone link van gemaakt :)
Groetjes Dees

Stijn dc

hoi

mooie foto's hoor. Ze staan je echt prachtig hoor.

SDc:D

Vogellovertje

een navelpiercing vind ik wel mooi...
Maar pijn is vooral bij mij niet fijn haha ik durf geeneens gaatjes in mijn oren te nemen..maar ze zijn wel heel mooi en die tatoos ook..

mitke

hee liqque kan je mee  zo een navelpeiring bezorgen   of voor andere plek is ook goed maar is beetje prive whahahhahahahahhah  neem de mooiste maar . betaal je terug op 15 mei als dat goed is   dikke bees mitke  

Lique

whahahahahaha

Ik heb zelf nog een aantal piercings liggen, waar ik niets mee doe, ik zal ze zo ff op de foto zetten, misschien heb jij of anderen er wat aan.....

Lique

7 april 2004, 21:47:39 #82 Last Edit: 7 april 2004, 21:48:57 by Angelique

De eerste gouden wenkbrauwpiercing wil ik alleen wel iets voor hebben, omdat deze mij heel  veel geld heeft gekost.

Mandy

19 april 2004, 01:35:13 #83 Last Edit: 28 april 2004, 03:23:45 by Mandy
CitaatEn binnenkort echt iets met een vlinder, maar dan ééntje op m'n onderrug. ;)
Zoiets als dit vind ik wel mooi;

Haha zijn toch nog 5 vlinders dan! :D
Maar dus ook weer iets met een trible. Dieren en tribles vind ik gewoon mooi. :P

Volgende week dinsdag gaat het gebeuren! ;D
Hij doet 'm wel een klein beetje veranderen zodat ik niet met een copie rond loop. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hoi

nog een tattootje erbij voor mandy, is dat je tweede?
veel succes ermee, en niet teveel pijn :P

SDC:D

Mandy

19 april 2004, 01:41:14 #85 Last Edit: 19 april 2004, 01:43:30 by Mandy
Citaathoi

nog een tattootje erbij voor mandy, is dat je tweede?
veel succes ermee, en niet teveel pijn :P

Ja dat klopt, dat wordt mijn tweede. :)
Het schijnt wel gevoelig te zijn op je onderrug, vooral de plekken van je ruggegraat, de trillingen voel je dan tot in je nek, althans dat had mijn vriendin. ::)
Maar je enkel/voet is ook erg gevoelig zeggen ze, maar dat vond ik wel meevallen. :)
Maar deze keer komt er geen calendula zalf op en geen folie, gewoon vaseline of uierzalf! >:(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hoi

ik weet niet of het pijnlijk is, je rug is inderdaad wel een gevoelige plaats, met al die zenuwen die daar lopen, dus het kan mss wel zijn dat je de trillingen op een versch. plaats voelt.

Vogellovertje

maar doet een naverpiercing zetten nou pijn of word je verdoofd (ik hoop het want k kan niej tege pijn ahhaha)

Chico

Tuurlijk loraine, je durft niet eens oorbellen te laten schieten, maar wil wel een navelpiercing?? ::)

En trouwens, ze doen het volgens mij niet eens schieten, zo'n navelpiercing, volgens mij duwen ze die er met de hand door je vel heen, of nie? Zoiets heb ik van een vriendin gehoord namelijk. :-/ (lekkere gedachte trouwens, dat ze hem met de hand door duwen ofzo)

Groetkes, Mariette

Kolkkie

Volgens mij duwen ze eerst een naald door je huid,  om vervolgens die naald als geleider te gebruiken voor de piercing.

Ik gok maar wat, want ik heb geen navelpiercing.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006