5 mei 2025, 01:36:24

Kooi te leen?

Gestart door Bianca, 11 maart 2004, 11:48:40

« vorige - volgende »

Bianca

Hallo,
Ik mag dit weekend m'n nieuwe valkje Nova ophalen :P,
Alleen zou ik nova graag even apart houden van Punky en Cocktail.
Om te wennen.......
DUS Heeft er iemand in (de buurt van) rotterdam een kooi voor mij te leen? :-/ :-/
Het is maar voor een weekje.
Ik had al gezocht op marktplaats, maar dat vind ik of te duur of te klein. :'(

Ik had deze gevonden maar dat schijnt toch wel klein te zijn
H 40*B 35*D 25cm
Alvast hartstikke bedankt!!!!!! :) :) :) :)
Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Paul

Hoi Bianca,

Ik heb wel een kooi voor je te leen hij is alleen wat beschadigd omdat mijn rosella er aan geknaagd heeft maar dat maakt voor een weekje zeker niet uit lijkt me.
Hij is best mooi van maat namelijk ongeveer 70 cm breed, 33 diep en 60 hoog ongeveer.
Er kunnen in princype zelfs twee valkjes in dat gaat prima.
Hij moet alleen nog een keer worden bijgewerkt maar dat moet ik nog een keer doen ik moet nog even de goeie verf hebben.
Dus als je hem wilt komen halen kan dat hoor dan mag je hem wel even lenen tot je hem niet meer nodig hebt.
Hij is ook te koop en zeker nog goed bij te werken maar als je hem maar even nodig hebt zou ik hem niet kopen :-)
Hier is een plaatje van de kooi:

Groetjes, Paul

Bianca

Hoi Paul,
Hartstikke bedankt joh :P :P :P!
Je zit vaak bij je vriendin in rotterdam toch?
Dat zou namelijk echt te gek zijn als ik 'm dan daar kan komen ophalen.
En het is inderdaad voor een weekje.
Wie weet besluit ik wel om 'm te kopen in geval van ziekte/quatantaine etc. ::) ::)
Kan ik 'm dan nog vanavond of morgen avond komen ophalen?
Heeeeel erg bedankt!!!!!!!!!
Ik hoor het wel van je!
Groetjes Bianca :)

Paul

Hoi Bianca,

Ik ben momenteel bijna elke dag in Rotterdam dus je kan hem morgenavond wel ophalen dat is geen probleem.
Het is trouwens echt jammer want de kooi was zo goed als nieuw maar mijn rosella vond het nodig om de tralies kaal te eten :-(
Maar die heb ik nu in een messing kooi zitten en daar pikt ie niet aan dat is best wel vreemd.
De valkjes hebben nog nooit aan de kooien zitten knagen zodat de verf eraf ging.
Maar het kan zeker voor de gezondheid van je valkje geen kwaad dat de verf er op sommige plaatsen vanaf is want er zit gewoon metaal onder zonder roest.
En de verf zit best wel vast want het is een kijharde laag en het is gifvrije verf die ze voor kooien gebruiken in de fabriek.
Dus zeker voor een weekje heb je er een prima kooi aan :-)

Groetjes, Paul

Bianca

Hallo daar was ik weer,
Ik zou de kooi erg graag komen ophalen, alleen heb ik wel een adres nodig, hihihihihihi.
En hoe laat mag ik dan komen?

Stuur het anders naar m'n e-mail
d.boef@chello.nl
Groetjes Bianca