26 april 2024, 04:42:34

Gewoon niet leuk meer!

Gestart door ziralioness, 8 maart 2004, 23:32:25

« vorige - volgende »

ziralioness

Ik vraag me inmiddels af wat wijsheid is. Sinds de komst van Wuppie, waarmee Nina een koppel is gaan vormen, is Nina lang zo tam niet meer.  :-[ Niet dat hij het vergeten is, oh nee... maar hij misdraagt zich gewoon ontzettend vaak. Hij is agressiever geworden en bijt me soms, terwijl hij dat nooit deed. Het tast de band tussen ons aan, die, naar ik dacht, onbreekbaar was. Hij wil niet meer zo vaak bij me zitten, zingt niet meer zoveel voor me, kusjes geven durf ik niet meer aan sinds hij zo humeurig is.

Maar... ik kan Wuppie toch niet van hem scheidden??  :'( Het is een koppeltje...!

Wat moet ik toch doen??  :'(

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Karin

Dat zijn gewoon de hormoontjes  ;D Dat gaat vanzelf weer over. Jazzy viel me zelfs aan toen zijn hormoontjes door zijn lijf gierde. Kijk even wanneer hij het meest chagrijnig is ( overdag of 's avond, die van mij had een avondhumeur  ;D ) en laat hem die tijd in de kooi.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

Hoi hoi,

zoals Karin al zei is dat doodnormaal ... Als Malaia en Smuckley hier samen waren, was Malaia ook 'agressiever' dan anders. Maar als ik hem alleen had dan was hij zo lief als ... Jah?

Vooral in het begin ook, toen mocht ik niet aan Smuckley komen, of hij werd al boos, maar het beterde best wel hoor.

Groetjes, Tara