27 april 2024, 16:34:26

Pijn aan poot

Gestart door valkie, 3 maart 2004, 17:57:41

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

oh, wat erg dat je valkje toch is overleden. Ik hoop dat je snel een ander valkje vind. Veel succes!

SDC

Lique

29 april 2004, 22:08:59 #31 Last Edit: 29 april 2004, 22:09:47 by Angelique
Hoi Caitlin,

Ten eerste wil ik even zeggen, dat ik het heel erg voor je vindt, wat er is gebeurd, sterkte.
Zoals Paul al zei, kan het niet door een gekneusd pootje komen.
Ik heb net een tijdje met je vader aan de telefoon gezeten.
Er was veel meer aan de hand als alleen het pootje wat niet goed was.

Ik heb met je vader besproken dat ik een paar foto's zou sturen, zodat jullie kunnen kijken wat jullie mooi vinden.

Dit is een jong van mij, en ik heb meerdere van deze mutatie (cinnamon gepareld).


We hebben ook nog een aantal wildkleur valkjes:

Deze foto is een voorbeeld, van een jong. Mijn computer met aansluiting voor de camera is kapot, en zit nu achter een andere computer.Vandaar dat ik je geen foto's kan laten zien van hoe de jongen er op dit moment uitzien.

groetjes angelique



Speedy

Sterkte met het verlies van je jonge valkje, jammer dat je er niet langer plezier aan hebt kunnen hebben.
Je kan beter niet meer bij zomaar iemand een valkje kopen, kijk hier rustig rond en vraag desnoods wat de anderen ervan vinden.
We laten regelmatig iets horen over de gezondheid van onze diertjes, dus als er iets is, kan er altijd hulp geboden worden.
En bij Angelique zijn de valkjes zeker gezond, ook bij nog een paar hobby kwekers hier hoor.
Ze laten geregeld wel iets horen en zien hier.

Veel succes met het uitzoeken.

Groetjes,
   Trudie