voliere?kamervoliere?grote kooi?kooi?

Gestart door Valerkiet, 19 augustus 2003, 17:35:33

« vorige - volgende »

Andrea

4 maart 2004, 14:26:52 #15 Last Edit: 4 maart 2004, 14:44:08 by Andrea
Hallo,

Ik heb 2 grote ferplast kooien(sonia en max 11), een op mijn kamer waar ik studeer en een bij mijn ouders.
Ik had een kleinere kooi, die had ik eerst voor ik de tweede ferplast kooi kreeg, bij mijn ouders. Maar ik krijg er over een poos een tweede valkje bij, dus dan word die kooi aan de krappe kant, in de nieuwe kunnen ze met z'n tweeen goed in.
De kleinere kooi gebruik ik ook nog steeds voor als ik boven aan het werk ben en Sparkle alleen beneden is.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

sadelienda

Ik had altijd zo'n grote kooi op wielen van 90x90x170 maar omdat mijn vogels er dag en nacht uit mogen zaten ze meer op de kooi dan erin. Het onderste gedeelte van de kooi werd niet gebruikt.
Nu heb ik een grote kooi net geen papagaaien kooi en daar zit het gespuis in of op. Zelden ruzie om zit plek( behalve uiteraard dat ene plekje).

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

luukluuk

die hadden wij ook ,maar we hebben hem ook weer weggedaan ,omdat ze ook alleen de bovenkant gebruikte ,nu heb ik ook een niet al te kleine kooi hoor ,een jock kooi voor een papagaai ,maar wel super ruim hoor
gr Margot

Speedy

Ik heb een grote kamer volière, een zeskantige.
Het is een lekkere ruime grote kooi.

Groetjes,
   Trudie

Paul

hoi,

Bij mij zaten ze ook alleen maar bovenin ik denk dat ze bang zijn van die hoogte.
Maar ik kon de kooi in 2 delen splitsen dus heb ik nu 2 keer bovenin dan zijn ze allemaal blij :-)
De kooi is op de helft dan gedeeld door een bodem waar je dan gewoon korrels of beukensnippers is kan doen.
Dus ik heb onder een aantal en boven en dat gaat prima.

Groetjes, Paul

Groetjes, Paul