27 april 2024, 05:22:32

Help pap blijft halverwege hangen

Gestart door bejaoui, 20 juni 2014, 13:36:43

« vorige - volgende »

bejaoui

ik heb een valkje van 3 weken ze is aanzienlijk kleiner dan anderen die ik heb ze moest uit het ei geholpen worden het is een lange tijd goed gegaan maar nu als ik haar pap geef blijft het halverwege hangen en moet ze overgeven wat kan ik doen haar broertje/zusjes zijn allemaal prima maar zij blijft een zorge kindje.
de pap die ik haar geef is dunner dan de anderen en ik doe er een druppel appelazijn in maar het lijkt de krop niet te bereiken ze is ook minder actief dan de anderen en bedelt niet om eten wat moet ik doen?

carco

Mag ik vragen waarom ze aan de pap zitten?
Klik op het plaatje voor onze site!




bejaoui


Ivy

Als je ze terug zet bij de ouders gaan ze dan wel voeren?
Veertjes zijn minder belangrijk dan voeding, zeker voor die kleine.




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

bejaoui

Helaas is ukkie overleden ik vind het jammer dat ik geen advies heb gekregen wat te doen maar dat mensen zich alleen druk maken waarom ik ze pap geef sorry dat deed er niet toe ik moest weten wat ik moest doen

carco

Er zitten hier geen artsen die je kunnen helpen, als het spoed is moet je direct een vogelarts consulteren en het niet op een forum vragen.In dit geval had die je beter kunnen helpen als wij.
Waarschijnlijk heeft de kleine iets onder de leden gehad dat het daarom al een stuk achterliep.

Sterkte :

Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!