13 augustus 2025, 13:30:42

De nieuwe jongen van 2004!!!!!!

Gestart door daan, 25 februari 2004, 23:35:15

« vorige - volgende »

daan

Toen ik thuis kwam ben ik gelijknaar Storm gerend om te kijken hoe het gaat, ik had zo'n raar gevoel toen ik onderweg naar huis was. maar gelukkig leeft mijn moppie nog en ik zag dat tie nu niet alleen van het trostgiers had gegeten maar ook van de gewone zaadjes. En het water gaat ook elke keer erg hard, maar dat kan ook komen van de verdamping ivm de warmtelamp in de couveuse. maar hijz al er alicht ook van drinken.

Groetjes daan

daan

O mensen Storm doet het buiten gewoon goed, hij eet als een kannibaal. niet normaal en hij drinkt ook heel veel. Dus ook de antibiotica. Oo geweldig.
Wilde ik ff laten weten.
Ook al lezen weinig mensen mijn dagboek, ik blijf jullie toch op de hoogte houden whawhawhahwha.

Knuffel daan

Joyce28

oooh wat goed nieuws joh over Stormy,blij dat te lezen :)

en wat een lief pareltje het jonkie van Gijs en Truus

daan

Hoi Joyce,

Dank je wel, ja ik ben ook erg blij, want dat was vrijdag niet te denken. toen had ik hem bijna dood in mijn handen liggen.

Ja echt een schatje van Gijs en Truusje.

Groetjes daan

robentru

Hoi Daantje

Gelukkig dat het goed gaat met Stormy, tis wel een heel mooi valkje.
hopenlijk blijft alles goed gaan.

groetjes

Rob en Trudy

Paul

Hoi Daan,

Dat ze goed eten is altijd een heel goed teken :-)
Dat komt dus gelukkig wel weer in orde met Storm zoals het nu gaat :-)
Warmte doet altijd een hoop goed voor ze daar kanppen ze vaak al een heel stuk van op :-)
Hopenlijk ik ie snel weer helemaal de oude.

Groetjes, Paul

daan

Hoi Trudy,

Dank je, ja het is een eigen jonkie van gabber en Kuiffie, waar ik erg trots op ben.
Het is een geweldig valkje, hij is niet meer tam, maar blijft wel erg lief.

Groetjes daan

daan

Hoi Paul

Ja hij wordt hopelijk weer helemaal de oude.
En idd ik ben erg blij met de couveuse, die heeft mijn vader 25 jaar geleden ooit gemaakt, maar hij is echt super.

Groetjes daan

daan

Storm krijgt weer een beetje praatjes, dus het gaat lekker met hem. Hier 2 foto's van vandaag.

En met de kleine van Gijs en Truus gaat het ook uitstekend.
Maar 1 probleempje hihihi Gijs en Truus hebben alweer hun eerste eitje gelegd. We snel, maar toen met Lucky ging het ook goed, want het duurt nog wel 3 weekjes voordat de kleine gaat uitvliegen, dus misschien als de eerste wordt geboren van de volgende ronde gaat hij net het blok uit hahaha
Maar hier 2 foto's van de kleine.
Hij is erg druk als tie op je hand zit, dat zie je wel op de foto's hhahahaha

Dus gabber en Kuiffie hebben nu 4 eitjes en Gijs en Truus 1tje.
Dus het wordt straks weer lekker druk in huize wipexpress hahahaaha

Groetjes daantje

Irene

He Daan
wat fijn om te lezen dat het met Storm weer wat beter gaat. Ook al reageer ik niet vaak, ik lees het wel hoor :D. En wat een prachtvalk is het; echt een plaatje!!!! Op deze laatste foto's lijken de veertjes net zwart; echt mooi!!!
succes met de rest. En het zal wel aan de naam liggen, want onze Gijs kan ons soms ook verrassen,  ;D.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Paul

Hoi Daantje,

Wat fijn dat Storm al weer een stuk beter is.
Hij ziet er in elk geval weer aardig monter uit op de foto :-)
Wat me wel opvalt is dat je de lamp niet afgeschermd hebt zitten.
Die word toch aan de zijkanten bloedheet en daar kan een valkje zich toch aan bezeren lijkt me?
er is heel makkelijk wat gaas omheen te zetten dat scheelt misschien een ongelukje als er een keer wat fout mocht gaan.
Wel gaaf trouwens he die Elstein lampen die geven prima warmte en geen last van ongewenst licht :-)

Groetjes, Paul

daan

Hoi Paul,

Ja er zit normaal ook een stukje gaas om heen, maar die was nu helemaal krom en kapot, vanavond krijg ik een nieuw stuk van mijn vader. Ja het is toen met Prego ook gebeurd dat er een stukje van zijn kuifje was weg gebrand. Maar Storm was zo ziek dat tie niet eens van zijn plekje kwam. Maar wel goed hoor dat je oplet hihiih

Groetjes daan

daan

22 oktober 2004, 23:31:17 #672 Last Edit: 22 oktober 2004, 23:33:30 by daan
Nou ik heb gister de uitslag gekregen van het onderzoek van Storm en Breezer. Ik kon het gister nog niet vermelden want ik moest het eerst eens goed tot me door laten dringen.
maar ja hij heeft PPG ziekte. En ik snap er helemaal niks van. Ik heb al een half jaar geen nieuw valkje gekocht. De laatste kwam bij Lique vandaan, das Calvin. En die heeft 6 weken apart gezeten, en toen had Lique nog geen PPG ziekte. En daarvoor is het volgends mij vorig jaar geweest dat ik een valkje heb gekocht. Ja ik heb wel eens zo'n klere duif in de tuin, maar ja het dak van de voliere is dicht. Nou ja ik heb dus zitten denken en denken, maar kom er niet achter waar het door komt. En Breezer heb ik ook laten testen en die had het niet. Storm knapt al heel erg op, en nu ga ik dus alle valkjes behandelen. ik baal hier enorm van, ook omdat je toch een heel jaar bezig bent om mooie jongen te kweken voor de shows, en nu kan ik de shows ook wel vergeten. Maar goed das niet belangrijk het belangrijkste is dat het nu behandeld wordt.

Groet daan

Irene

he Daan, dat is balen zeg! Bij jou nu ook de ppg ziekte. Begrijp ik nu goed dat alleen die valk het heeft, of zie je bij anderen het ook? :-/
sterkte, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

daan

Hoi irene,

Ik heb alleen Storm en Breezer laten testen. En ja het alleen bij Storm ontdekt. Ik zie bij de rest van de valkjes nog geen verschijnselen. Maar ja het kan wel dat ze het hebben.
Want Storm komt uit de voliere.

groetjes daan