8 mei 2025, 08:37:19

Goede en betrouwbare kwekers?

Gestart door Sunflower, 23 mei 2014, 14:01:00

« vorige - volgende »

Sunflower

Beste,

Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die een aantal goede kwekers van valkparkieten weten te vinden/ kennen (liefst) in de omgeving van Rotterdam/ Zuid-Holland?

Ik zou mij hierin graag verdiepen maar weet niet hoe ik verder moet zoeken, en op sites zoals marktplaats.nl begin ik liever niet aan als het op levende dieren aankomt. Ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die informatie hebben over betrouwbare en goede kwekers van valkparkieten :)

Alvast bedankt! ;)

de_vogelkamer

ikzelf woon in katwijk (zuid holland), weet niet of dat te ver weg is? Ik heb op het moment nog een aantal jonge valkjes te reserveren.
Zoek je een bepaald geslacht? helaas weet ik het geslacht niet van de jongen die ik nog te reserveren heb.

Je kunt eventueel kijken bij mn dagboekje op deze site (de vogelkamer) daar staan een aantal foto's van de jongen  ;)

Groetjes Neline

carco

Ook wij hebben nog wat zitten wat gereserveerd kan worden.
Is Dordrecht.

Link van de site en faceobook staan hieronder ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Sunflower

Beste Carolien en Neline,

Bedankt voor jullie reacties! Wat een leuke website en facebookpagina(s) :)
Aangezien ik nu heel druk ben met studeren en voorbereiding voor een tijdelijke studie in het buitenland van 6 maanden, ben ik van plan rond februari 2015 een nieuw valkje te vinden :)

Ik hoop dat het bij jullie tegen die tijd nog mogelijk is om eens langs te komen om te mogen kijken voor een jong valkje? Liefst (een beetje) handtam gemaakt en het liefst ook niet gekortwiekt :)

Nogmaals hartelijk bedankt en zou ik tegen die tijd weer eens contact met jullie kunnen opnemen (desnoods via een website)?

de_vogelkamer

Ik weet nog niet of ik dan jonge vogels heb. Maar je kunt altijd op mn website (www.everyoneweb.com/kattuksevalkjes) kijken. of hier op t forum in mn dagboekje. dan zie je het snel genoeg!  :D

carco

Hier is het seizoen dan ook nog niet begonnen,omdat we buiten kweken ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!