8 mei 2025, 11:08:49

schreeuwen

Gestart door BroertjeLydia, 16 mei 2014, 11:08:52

« vorige - volgende »

BroertjeLydia

Hallo,

Ik zot met het volgende, namelijk mijn valkparkieten zijn tegenwoordig nogal druk en schreeuwen heel erg, vooral als ik op school ben, lf mijn ouders zijn beneden en ik slaap nog.
Ik weet niet of ze nu gewoon de lente in hun bol hebben of dat het iets anders is... Want verder is er niks veranderd voor hun.
Iemand tips hoe ik dit aan kan pakken?
Want mijn ouders kunnen mijn twee schreeuwende valkparkieten niet altijd waarderen.

Groetjes Lydia

de_vogelkamer

Schreeuwen ze dan richting je ouders? Proberen ze aandacht van hen te krijgen? dan willen ze waarschijnlijk de kooi uit  ;)

Mogen ze vaak uit de kooi? Ze moeten hun energie kwijt kunnen door regelmatig even te kunnen vliegen. Misschien kunnen je ouders ze er wat vaker uithalen? Of schreeuwen ze ook als ze uit de kooi zijn?

Groetjes Neline

BroertjeLydia

Heey,

Ze schreeuwen niet direct tegen iemand volgensmij, maar gewoon de hele tijd schreeuwen, ik kan ze dan boven op zolder nog horen.

Ik wil graag proberen ze vaker uit de kooi te halen, maar dan zijn ze ook heel druk, vliegen steeds van de kooi af en vliegen dan vervolgens ergens tegenaan.... Dus dat is een beetje mijn probleem.

Groetjes Lydia

de_vogelkamer

Dan lijkt het mij toch dat ze hun energie niet genoeg kwijt kunnen. Ze er vaker en langer uitlaten zou goed kunnen helpen  ;)