24 mei 2025, 10:45:10

Valkparkietenposter

Gestart door Mandy, 23 februari 2004, 01:25:16

« vorige - volgende »

Mandy

23 februari 2004, 01:25:16 Last Edit: 23 februari 2004, 01:27:27 by Mandy
Hallo allemaal  :) ,

Ik wil binnenkort bij vanKeulen een grote valkparkietenposter bestellen;  http://www.animalposters.nl/nl/index.html
Nu wil ik vragen of daar nog meer mensen in geïnteresseerd zijn zodat we de verzendkosten kunnen delen  ::) , maar dat is dan ook alleen interessant voor degene die naar de meeting op 15 mei komen zodat ik de poster dan kan geven.
Nu moet ik 5,50 euro voor de poster en 6,00 euro voor verzendkosten betalen, meer dus als de poster zelf.  :-/
Je kan de grote poster ook gelamineerd bestellen, = 16,00 euro, of als A4 gelamineerd, = 3,50 euro (die heb ik al  ;) ).
Je kan ook posters van andere vogels bestellen. :)

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Mandy,

Ik heb er al diverse onder andere de valkparkieten groot gelamineerd en de australische parkieten groot gelamineerd.
Ook de grote heb ik in de gewone versie en een kleintje die ook gelamineerd is.
Dus ik heb helaas geen meer nodig anders had je me wel op de lijst kunnen zetten.

Groetjes, Paul

DeesDoos

hoi mandy,

Ik wil er heel graag 1tje. een gewone grote pooster :p alleen kan ik niet naar de meeting maar paul wil hem wel voor me mee nemen, alleen zou jij het dan erg vinden dat ik het geld over maak via het internetbankieren van me vader? dan heb je het geld gelijk en als ik of me vader dan weer eens in nederland zijn en langs rotterdam scheuren ken ik de pooster ophalen bij paul :) wil toch nog een jong valkje van paul erbij (en dat worden er nog wel meer maar wil zo in zo nog 1 jong van paul hebben) dus dat komt wel goed en paul vind het niet erg als ie hem mee 'moet' nemen :) hij vond ut niet eens erg om mij mee te nemen naar de valkparkieten dag dus zo'n pooster moet helemaal geen probleem wezen ;)
ik hoor wel van je hoeveel me vader moet overmaken of hoeveel ik moet opsturen ofzo :)

Groetjes Dees

Mandy

Citaathoi mandy,

Ik wil er heel graag 1tje. een gewone grote pooster :p alleen kan ik niet naar de meeting maar paul wil hem wel voor me mee nemen, alleen zou jij het dan erg vinden dat ik het geld over maak via het internetbankieren van me vader? dan heb je het geld gelijk en als ik of me vader dan weer eens in nederland zijn en langs rotterdam scheuren ken ik de pooster ophalen bij paul :) wil toch nog een jong valkje van paul erbij (en dat worden er nog wel meer maar wil zo in zo nog 1 jong van paul hebben) dus dat komt wel goed en paul vind het niet erg als ie hem mee 'moet' nemen :) hij vond ut niet eens erg om mij mee te nemen naar de valkparkieten dag dus zo'n pooster moet helemaal geen probleem wezen ;)
ik hoor wel van je hoeveel me vader moet overmaken of hoeveel ik moet opsturen ofzo :)

Groetjes Dees

Oké is goed joh. Voor het betalen geef ik je wel een seintje want zover is het nog niet, ik wacht ff af of er nog meer mensen mee willen doen, want dan worden de verzendkosten steeds minder. :)
Je zou de poster ook hier op kunnen komen halen als je richting Nederland komt, ik woon een half uur voor Rotterdam en een half uur van Antwerpen vandaan, dus kijk tegen die tijd maar. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Andrea

Hoi Mandy,

Ik heb deze poster op Vogel 2004 gekocht, anders had ik hem ook wel besteld bij jou.
Maar wel leuk idee voor degenen die hem nog niet hebben.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle