15 mei 2025, 08:20:38

Help me alsjeblieft

Gestart door jaapjan13, 22 juli 2013, 18:58:37

« vorige - volgende »

Ik word gek van mijn vogel die steeds zingt en gewoon niet meer stopt....

Doe ik iets verkeerd?
0 (0%)
Geef ik hem teveel aandacht?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

jaapjan13

22 juli 2013, 18:58:37 Last Edit: 8 september 2013, 13:15:54 by Sanna
Ik word gek van mijn vogel die steeds zingt en gewoon niet meer stopt.... Doe ik iets verkeerd? Geef ik hem teveel aandach?
Help me alsjeblieft met dit ik word en serieus knettergek van

jaapjan13

22 juli 2013, 19:01:19 #1 Last Edit: 22 juli 2013, 19:03:22 by jaapjan13
Sorry ik snap deze site nog niet zo goed hopelijk vinden jullie het niet erg  :-\

Yens

Hij vraagt misschien aandacht.
Een dag zonder mijn valkparkiet is een dag niet geleefd.
Groetjes Yens, Pino,Loko,Krokie,Candy,Falk en Piko

jaapjan13

Als ik hem aandacht geef dan gaat hij Schreeuwen en als ik dan weer wegloop gaat hij weer verder met zijn zing orkest  :-\

Yens

Een dag zonder mijn valkparkiet is een dag niet geleefd.
Groetjes Yens, Pino,Loko,Krokie,Candy,Falk en Piko

jaapjan13

Toch bedankt voor je tijd  ;)

Birdie

Misschien kun je een andere valkparkiet erbij in de kooi zetten, ik heb er 3 in een kooi en ze doen het alleen als ze andere vogels horen, mannetjes doen het vaak om te imponeren.

carco

Waarschijnlijk heb je inderdaad een man alleen zitten.
Als hij erg tam is kan hij ook jou als partner zien.
Maar het is zeker het overwegen waard er 1 van het andere geslacht bij te zetten.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

jaapjan13

nebosa

Sorry,voor een wat een late reactie...

Maar als je hem nu eens compleet negeert? Ik denk dat hij om aandacht loopt te vragen. Bij onze valk was dit in ieder geval wel het geval. Maneer wilde aandacht. Maar wij vonden dat hij aandacht moest krijgen wanneer wij dat een goed idee vonden en dat hij dat verdiende. Wij hebben hem genegeerd als hij schreeuwde en aandacht gegeven als hij rustig was. Dat heeft goed gewerkt. Nooit meer ergens last van gehad. Succes!

Dus eerst geen aandacht geven. Als hij rustig is, is hij de liefste valk op aarde en krijgt hij zijn aandacht ;)