11 mei 2025, 03:13:08

Mijn vogel is heel gehecht... Help!

Gestart door jaapjan13, 25 juli 2013, 20:25:28

« vorige - volgende »

jaapjan13

Helppppp als ik weg loop dan wordt mijn vogel hysterisch en begint hij non-stop te schreeuwen kan iemand me helpen met dit

BvZwolle

Ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij lijkt hij een beetje op jou... Jij maakt ook alleen maar schreeuwtopics aan.
Je hebt in drie verschillende topics dezelfde vraag gezet en je hebt daar volgens mij goed antwoord op gekregen: REGEL EEN VALKJE ERBIJ!! (zo, nu moest ik ff schreeuwen) :P

En als het je niet aanstaat, ben ik bang dat je maar een schildpadje ofzo moet nemen, die schreeuwen niet.

jaapjan13

Euhm dit is anders in de andere topic staat dat hij heel veel in he algemeen schreeuwt maar dat heeft niks te maken met dat hij schreeuwt (Als ik weg ga)

Rianne

Hoe dan ook, het advies blijft hetzelfde. Ook kun je vragen over het schreeuwen gewoon in 1 topic stellen.

Johny en Evelien

Toch blijf het feit dat je hem mentaal moet uitdagen, lichamelijk energie kwijt laten raken door beweging en een maatje voor hem zoeken!
Funky, Lady, Bandit, Ravi, Duke, Yukiko, Layla, Zen, Angel, Charlie, Shadow, Tai, Chi, Happy, Lulu en Jewel
www.funkytownbirds.123website.nl
www.werkgroepvalkparkieten.be
www.artandjewelrybyevelien.nl

Suus91

Hij ziet jou als een partner, dit geeft al aan dat hij behoefte heeft aan een soortgenootje.

Hoe je het ook wilt gaan wenden of keren ik ben bang dat dit gedrag op een andere manier niet over gaat
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky