29 maart 2024, 00:06:52

9 weken

Gestart door dexter, 18 juli 2013, 09:36:34

« vorige - volgende »

dexter

Hallo Parkieten vrienden,

Allereerst wat een informatieve site, ik heb al meerdere dagen rond geneusd. ;D

Na het overlijden van mijn Grasje  :'(, heb ik nu een Valkje genaamd Dexter. Dexter is vandaag 9 weken en heb hem sinds 8 weken. Dexter eet goed. Ik zit met een brandende vraag, (heb al meerdere dagen gezocht op jullie site, maar ik kon niet echt zekerheid krijgen) Moet ik Dexter nu wel bijvoeren met een beetje pap of niet? tot nu toe doe ik dit 's octends en 's avonds omdat dat op de verpakking van mijn handopfokvoer staat en ik het via een andere internet bron ook heb gevonden, alleen op jullie site staat dat dit niet meer hoeft vanaf 8 weken........

Deze verwarring maakt mij wat onzeker, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Natasja



Rianne

Als Dexter goed eet, stoppen met handopfok. En wel nog een paar dagen elke ochtend wegen met een lege krop om te zien of hij aankomt :)

dexter

Bedankt voor je snelle reactie, mag ik vragen of je ng tips hebt om te wegen, dexter wardeerd het niet als ik hem zo pak en op mijn vinger zitten durft hij nog net niet.......

dexter

het is gelukt hij weegt 81,5 gram

Rianne

Trosgierst voor z'n neus houden zodat hij eventjes blijft zitten?
81,5 is geen zwaargewicht, er moet wel een stijgende lijn in zitten, anders valt hij af en dat is een teken dat hij tekort eten binnen krijgt.