27 april 2024, 13:43:55

Het virus onder mijn vogels

Gestart door Tara, 14 december 2003, 15:50:26

« vorige - volgende »

Tara

.... :'( Laten inslapen .....

Ik wil geen nesten meer ... Wil alleen dat het goedkomt met de ouderdieren ...... :'(

... Thx voor je antwoord in ieder geval ...

Dr. Feld bellen ... Hopelijk zal dat mogen ... Maar zal ik wel Nederlands begrijpen .... En zal hij mij wel begrijpen ... Oh jee, ik zal weer beginnen snikken aan de telefoon, telkens als ik met een DA bel :-[

Paul

Hoi Tara,

Feld is echt superaardig en zal je zeker helpen aan de telefoon.
Hij is ook erg begaan met het lot van zieke dieren en zal je zeker zo goed mogelijk advies geven.
Ik zou het zeker proberen hem te bellen morgen en wat maken die paar euro's telefoon uit je valkjes zijn veel belangrijker dan die rotcenten toch.
Hoop dat je kan bellen.

Groetjes, Paul

Tara

Ja daar heb je zeker gelijk in .... :'(

Jullie horen het dan wel, na het telefoontje .... Hopelijk moet ik niemand laten inslapen, kan ik echt nie :'(

Had ik maar geluisterd ...

Dit alles is gewoon mijn schuld :'( :'(

Stijn dc

hello

waarom neem je nou weer alle schuld op jou. doe dat alsjeblieft niet! het is echt niet jouw fout dat zoiets gebeurd. mss denk je dat nu, maar je beseft snel genoeg dat dat niet zo is. dieren met de beste verzorging kunnen nog ziek worden, dat is nu eenmaal zo, en dat ligt zeker niet aan de verzorger.

SDC

marianca.

Hallo tara,

Ach meissie,zit hier met tranen dit alles te lezen..bahhh wat erg voor je :'(.Ik hoop dat toch alles goed komt met je valkjes en je weet ik woon ook in Belgie nu..dussssss als ik je ergens mee kan helpen om in de Nederlandse taal te doen sta ik heel graag voor je klaar.En Tara,zoals Stijn al zei,zoek nu AUB de schuld niet bij jezelf.We verzorgen onze valkjes allemaal prima en die ziekte wat bij jouw valkjes nu heerst heb jij zeer zeker geen schuld aan.

Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en zal voor je duimen dat alles goed komt.

Vele lieve groetjes van marianca en haar valkjes

luukluuk

hoi Tara
jeetje wat erg allemaal ,ik voel echt met je mee  :(
wat zal jij je hulpeloos voelen zeg ! ,als je niets voor ze kan doen ,
het zijn zeker net kinderen de valkjes ,en daar heb ik er ook 3 van ,en als er eentje ziek is voel ik mij ook rot ,en dat zal jij nu ook zeker hebben
hoe gaat het nu met ze ?
heel veel sterkte hoor meis
gr Margot

Tara

Hoi,

hoe het met hun gaat ... ah Margot ... Ziek .... Ben bang, dat ik geen enkele overhoud .... Behalve Malaia die binnen zit, maar hij zit amper binnen van toen Lucky stierf, maar ik geloof niet dat Malaia er last van heeft, gaat best goed met 'm ....

Ja, voel me echt hulpeloos, en zwak, en heb veel verdriet ...

Stijn, Marianca, de reden waarom ik het mijn schuld vind, is omdat ik naar jullie had moeten luisteren ....

Stijn dc

hoe bedoel je naar ons luisteren?

Tara

Hoi Stijn,

wat Hoop betreft bedoel ik, maar ik had andere plannen, en dat was Hoop apart zetten tot het zeker was dat ie beter ging, helaas dachten mijn ouders er na een dag anders over ...

Stijn dc

ach ja, gedane zaken nemen geen keer. als je alles wat je doet op voorhand zou weten wat er  kan gebeuren was het leven veel makkelijker, maar ja ::)

marianca.

Hallo tara,

En nu potverdikke ophouden met dat schuldgevoel >:( >:(.
Dat heeft geen zin,je verdriet word hier door alleen maar groter van.Niemand en niks is schuld hier aan,de natuur doet zijn werk en daar kunnen jij en wij mensen allemaal niet tegenop.Ophouden nu Tara met jezelf de schuld geven,heeft geen zin.Je bent veels te jong om met zoeen schuldgevoel rond te lopen en je bent sowieso veels te jong om al zoveel verdriet met je mee te dragen.Komop,we duimen voor je en hopen dat alles weer goed komt.Ga nu dadelijk proberen wat lekker te slapen en stap morgenvroeg met volle moed en goede hoop de voiliere binnen en we hopen dat de valkjes je toelachen.

Meissie,ga nu lekker slapen en je weet,in zover ik je kan helpen wil ik dit graag doen,aarzel niet om te vragen.

Groetjes,marianca en haar valkjes

Tara

Hoi Marianca,

thx, je bent erg lief, echt waar....

Maar heb geen goed gevoel over morgen...

Ik ga nu nog nie naar bed, heb toch geen school morgen .... Gelukkig maar ... Zou het nie aankunnen. Hopen dat er geen doden liggen morgen ... Jullie horen het wel :(

marianca.

Hallo tara,

meissie,ik heb hier nog een papegaaikooi en nog een grote kooi leeg staan.Als je ze wil lenen om de valkjes binnen te zetten doe ik dat graag voor je.Ik hoor het wel.Maar helaas zal ik morgen tot toch wel ongeveer 20.00 uur niet op het forum zijn omdat ik moet werken de hele dag.Ik zal morgen met goede hoop op het forum gaan en lezen dat je valkjes het goed doen.

Zo meissie,voor dadelijk welterusten en probeer wat te slapen.

lieve groetjes,
marianca en haar valkjes

Tara

Dank je Marianca, maar hoeft echt niet hoor, als ze nou binnen zitten of niet, denk dat het weinig zin heeft, en als er stof in mijn kleren blijft zitten, en Malaia krijgt er van ... Oh Malaia, mijn lieverd ... Zou het echt nie aankunnen zonder 'm, hij's echt lief, toen ie vandaag ff schrok, vloog ie enkele rondjes, en belandde op m'n bureaustoel, bij me, wat ik zo lief vond :'( de lieverd ....

Wat ik wel merkte; Tiko sliep met 1 poot ...
Of heeft dat niets met dat virus te maken dat soort gezondheid ....

Groetjes, Tara

Marianca, echt heel erg bedankt :-* je hoort het wel, hoeveel er morgen nog leven ....

Tara

Waarschijnlijk hebben nu vele vol spanning zitten wachten tot ik wat liet weten hoe het gaat met de vogels ....

Vanmorgen om 7.30 u. heeft m'n ma me wakker gemaakt om de honden buiten te laten, en dan heb ik naar de vogels gaan kijken. Langzaamaan de deur opengedaan, geen doden .... Yes, ik heb zitten danken en danken he ...

Ok, van m'n ma moest ik boodschappen doen, zij is gaan werken, en ik moest zorgen tegen kwart na elf terug thuis te zijn, omdat mijn broertje thuiskomt. Zo, kan ik passen of nie? ;).

Gelijk eerst naar de vogels gaan kijken weer, en alles is nog steeds goed.

Ik vroeg me zo af, zou het niet kunnen dat ze een opgezette krop hadden, omdat ze moe waren, en net heel veel hadden gegeten? Ze hebben gisteren echt veel gegeten, want ze hadden niet echt meer hun eigen eten, dan bedoel ik hun mengeling, ze hebben wel ander zaad gegeten dat ze ook graag aten. Dan als ik gisteren voedsel kreeg heb ik er gelijk gegeven, en misschien daarom dat ze nu zo'n grote krop hebben? Malaia heeft ook steeds een erg groot kropje nu hoor, als ie heeft gegeten ::). Mijn ma vroeg zich af of er nu nog zouden sterven ... Ik zei da'k et nie wist .... Hoop het nie ...

Groetjes, Tara

P.s. Lique, heb al beter nieuws, volgens mij betalen mijn ouders nu steeds het eten ;). Ze hebben het al 2 keer na mekaar gehaald en betaald, en ze zeggen er niets van ;)