27 april 2024, 18:35:41

wat voor valks zijn dit

Gestart door adam, 6 juni 2013, 17:18:24

« vorige - volgende »

adam

6 juni 2013, 17:18:24 Last Edit: 23 juni 2013, 13:28:45 by adam
kan iemand me misschien helpen want ik ben nieuw met valkjes en weet niet wat voor valkjes dit zin want ik heb een voliere en ik heb mannetjes en vrouwtjes maar de mannetje waar deze 3kleintjes van zijn heeft 2 vrouwtjes ze hadden nog 3 kleintjes maar die zijn overleden en daar waren 2 geele. de eerste foto is de oudste en de laatste is de jongste. ik vind deze op ze vader lijken



foto 2


foto 3




en dan komen nu de ouders voor meer informatie want we hadden 6 kleintjes waar 2 geele van waren en 1 die pas geboren was maar die zijn overleden

de vader


en nu de moeders


en sorry als ik het in de verkeerde forum deel heb gepost wist niet waar ik het anders moest posten

mvg
adam

Patrick

Je kweekman is split opaline (gepareld).
Die het witte dons hebben zijn witmasker en die geel dons hadden waren wildkleuren split witmaskers.

De opaline jong kan zowel een man als een vrouwtje zijn.
De geheel grijs jong kan ook zowel een man als een pop zijn en als die gele pop split witmasker is dan wordt het helemaal leuk want dan weet je echt niet van wie dat jong afkomstig is ;-)
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

adam

hoi bedankt voor u reactie maar zou u misschien kunnen vertellen wat de baby valkjes zijn want de eerste foto lijkt de valkje op ze vader maar de 2 laatste lijkt een beetje een mix van de vader en de moeder op de stokje


mvg

adam

kan iemand me ermee helpen???


mvg

mariejj

1ste is  waarschijnlijk witmasker  (heeft deze wit of geel dons?)
2de  is opaline witmasker
3de bont witmasker misschien ook met opaline maar dat is nog niet duidelijk te zien.

vader is witmasker
rechter pop is  opaline cinnamon bont witmasker   linker pop is lutino


Als er jongen met geel dons zijn zijn die van de lutino pop.

Lin

1 witmasker
2.opaline witmasker
3. bonte witmasker misschien opaline. precies wat Marie zegt.

Ik zou wel een keer je blokken schoonmaken trouwens.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)