4 mei 2025, 05:46:34

sammy is niet meer :'(

Gestart door liekje, 26 december 2003, 13:44:42

« vorige - volgende »

liekje

Hey iedereen...  :'(

Ik wilde hier even zeggen dat mijn lieve sammy vannacht is overleden...
Ik wist door verschillende dierenarts bezoeken dat Samy niet oud zou worden. Ze Had het vaak benauwd omdat haar spiertjes in haar borst niet goed onwikkeld waren en een scheef snaveltje.
Ze heeft hier gelukkigde beste zorg gehad die een valkje maar kan hebben....

Tjemig zeg zit hier te huilen als een klein kind nu ik dit vertel wat vind ik dit erg zeg!
Ze was mijn eertse liefste en makkelijkste valkje.Dit is echt zo Piep!

Nou ja groetjes
een verdrietig liekje....

liekje

Hoi banter

Nee het gaat nog niet echt, dat komt straks wel.
We gaan haar zo begraven en dan ga ik douchen daarna ben ik denk ik wel een heel stuk opgeknapt denk ik...

Gelukkig heb ik mijn beste vriendin uitgenodigd voor vandaag en geen familie, zij begrijpt me wel gelukkig...

Heel erg bedankt,
groetjes liekje.

Theetje

Hoi Liekje,

Wat ontzettend vervelend dat Sammy overleden is.

Heel veel sterkte ermee.

Groetjes

Theetje

Lique

Hoi Liekje,

Jeetje wat erg zeg. En ook zo plotseling.
Ik wens je ook heel veel sterkte toe, dat zal je wel nodig hebben.

groetjes Lique

giovanni

O, wat erg zeg, dat is natuurlijk niet leuk als je zo'n dingen moet meemaken.  :'(
Veel sterkte nog en ik hoop dat je er vlug overheen komt.

liekje

Hoi lique.

Ik wist het al eigenlijk de laatste dierenarts had het me al verteld die was net klaar met zijn opleiding en die was nu bezig met een specializatie in vogels. Hij heeft mij ook verteld dat ie door te voelen al wist dat haar borst spiertjes niet goed waren en dat ze niet oud zo worden hooguit een paar jaartjes.
En gister had ik al tegen mijn moeder gezecht dat ze het niet lang meer zou maken, een soort voorgevoel zeg maar. Toen ik van morgen wakker werd wilde ik ook niet zelf gaan kijken,ik wist het gewoon,raar he.
Ze was idd net dood toen mijn moeder ging kijken,ze was nog helemaal warm.
Gelukkig heeft ze geen pijn gehad...

Heel erg bedankt voor jullie medeleven!
Groetjes liekje

yentl

weeral eentje dood, wat erg voor je dat sammy hieraan overleden is... nog veel sterkte ermee.

groetjes Yent'l

pona

Heel veel sterkte met je verlies.

Ilona
grtjs Ilona

Paul

Hoi Liekje,

Wat naar dat dit nu ook nog tijdens de kerstdagen gebeurd.
Sammie heeft in elk geval een fijne tijd bij jullie gehad dus dat is in elk geval een beetje een troost.
Heel veel sterkte met het verlies van sammie en je hebt er in elk geval alles aan gedaan om hem te helpen.

Groetjes, Paul

Lique

Misschien vindt je het leuk om een stukje over Sammy te schrijven, voor in het in memoriam gedeelte, met en paar leuke foto's?

groetjes lique

demi

hallo liekje

heel veel sterkte meissie...

diana w

DeesDoos

heey,

heel erg veel sterkte met het verlies van sammy. hij heeft het zeker weten fijn gehad en dat is al een grote troost :)

groetjes Desire

Nes

Hoi Liekje,

veel sterkte met het verlies van sammy  :'(

Liefs, Nes.

Sandra Kneijber

Hoi Liekje,

Bah krijg gewoon een rilling van want ik weet precies hoe je je nu voelt. Mijn vriendje Tjoepie die 15 jaar lang bij was is pas weggevlogen, nou al ben ik 26 ik heb gehuild als een klein kind dus schaam je niet!!!  :'( Heel veel sterkte met het verlies van je valkje dikke kus Sandra

Stijn dc

hello

wat jammer dat sammy gestorven is.
hopelijk gaat het nu al wat beter met je.
maar denk eraan, iemand sterft pas als de herinneringen worden vergeten.

SDC