Hobbykwekerij Sephora ~ Rianne *6 jongen*

Gestart door Rianne, 9 april 2013, 21:08:45

« vorige - volgende »

Lin

zwart betekend dat het verrot is. Dus er is dan een gaatje wat er voor zorgt dat het gaat rotten.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Larissa

Ik had het al gelezen maar ook hier

Gefeliciteerd met alle 7 jongen

En ik is helemaal blij met die 2 bij de bontjes :D

knuffel

Johny en Evelien

Dank je Lin,
Dat wist ik niet! Als ik het heb zal ik ze gelijk weghalen!

Groetjes Evelien

Funky, Lady, Bandit, Ravi, Duke, Yukiko, Layla, Zen, Angel, Charlie, Shadow, Tai, Chi, Happy, Lulu en Jewel
www.funkytownbirds.123website.nl
www.werkgroepvalkparkieten.be
www.artandjewelrybyevelien.nl

Rianne

Zwart betekend idd dat het jong is afgestorven en aan t rotten is. Maar verwar het niet met een ei wat gaat uitkomen, deze zien ook donkerder omdat je dan gewoon het jong ziet zeg maar.

Johny en Evelien

Dank je Rianne,
Gewoon laten liggen dus en kijken of het uitkomt.
Weer wat geleerd!  ;D

Liefs Evelien
Funky, Lady, Bandit, Ravi, Duke, Yukiko, Layla, Zen, Angel, Charlie, Shadow, Tai, Chi, Happy, Lulu en Jewel
www.funkytownbirds.123website.nl
www.werkgroepvalkparkieten.be
www.artandjewelrybyevelien.nl

*Esther*

Precies, zelfs hele koude eitjes kunnen nog uitkomen!

Larissa

Hoi hoi

Hoe gaat het hier met de valkjes dan ?
En uiteraad hoe gaat het met de jongen

Knuffels

Rianne

De bontjes zijn nog steeds met zn 2en, laat de eitjes nog even liggen voor extra warmte. Dat is wel nodig met deze temperaturen...
Met de jongen binnen gaat het ook goed, pa en ma zijn nu wat vaker samen uit het blok om te eten dus dan kan ik even kijken bij ze. Ik wilde gisteren de oudste ringen maar ik kon het ringetje er ook zo weer af halen dus ik was nog iets te enthousiast! Het is ook een groot nest, 5 stuks en dat voor een onervaren koppel. De jongste is een lutino en die is dan ook een echte inimini. Maar er zit wel aldoor eten in de kropjes dus dat is een goed teken. Ik zal zo nog even de eieren buiten schouwen voor ik naar mijn werk ga, hopelijk zit daar nog leven in.

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Geen tijd nog, ben zaterdag mn werkweek begonnen en die duurt tot komende zondag. Gaat goed met de jpngen, alleen de kleinste lutino vond ik dood, geplet onder de grote jongen.

Alexandra

owjeee da's dan minder ... sterkte hiermee maar je hebt nog 4 mooie jongen over  :)

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Rianne

Ik heb 4 jongen binnen en nog 2 buiten hoor, het valt best mee ;) Volgens mij binnen een opaline witmasker en een opaline lutino, en een gewone witmasker en lutino. Wel icm bleekmasker dan. En buiten een bonte en bont opaline. Dus wel van alles wat.

Rianne

Foto's!

Jongen van de bleekmaskers:

En van de bonte:

*Esther*