Hobbykwekerij Sephora ~ Rianne *6 jongen*

Gestart door Rianne, 9 april 2013, 21:08:45

« vorige - volgende »

*Esther*

TheaV

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Johny en Evelien

Ja dat is niet leuk! Hier ook hoor buiten. Bevruchte eitjes die niet uit komen, onrust etc. Hoorde gister dat het bij de bourken en grasparkieten niet anders gaat. Die gaan hier wel goed maar bij veel kwekers ook, jongen dood in ei, eitjes die niet uitkomen, kapot maken door de ouders, ve onbevrucht, jongen die na een dag of 3 toch dood gaan hoewel ze gied gevoerd worden.........

Schijnt toch met de lange koude winter en de droogte te maken te hebben.

Groetjes Evelien
Funky, Lady, Bandit, Ravi, Duke, Yukiko, Layla, Zen, Angel, Charlie, Shadow, Tai, Chi, Happy, Lulu en Jewel
www.funkytownbirds.123website.nl
www.werkgroepvalkparkieten.be
www.artandjewelrybyevelien.nl

Larissa

:-X :-X :-X

Jezus, hier is het dus ook al niet veel beter.
Vet balen meis, ook van de nieuwe bontjes.

Ik duim mee voor de eitjes die er nog wel liggen, en al helemaal voor een 2de ronde

Knuff

Wendy..

Jammer dat het niet wilt lukken.
Iedereen lijkt steeds wat te hebben met de valkjes dit seizoen.
Hopen op beter!!
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

Rianne

Gelukkig kan ik het wat makkelijker naast me neerleggen dat het zo loopt. Maar 5 jaar terug had ik er nog flink van gebaald. ;) Kweken is leuk maar het is geen moeten. We zien wel hoe het loopt!

Larissa

Ik herken het helemaal, ik hoop ook elk jaar om mooie volle nesten, is dit niet zo dan even goed.

:-*

Larissa

hey hey

Hier nog nieuws onder de zon ???

groetjes Laris

Rianne

Ik zag gister bij "jouw" bontjes de bovenkant van een eitje liggen, er is er dus 1 uitgekomen. Omdat met name Rain nogal een fel dondertje is, heb ik er verder niet naar gekeken dus zal van de week nog eens proberen.
Van het weekend heb ik in ieder geval gezien dat de bleekmaskers 4 eieren hebben en in ieder geval 1 bevrucht, verwacht eigenlijk dat die binnenkort ook uit komt.

hilde

ik vlieg hier even voor bij . 
hopelijk gaan de andere eitjes allemaal uitkomen .

heb hier nu ook bleekmaskertjes en nog maar 1 geelwang pop .daar deze heel slechte broeders zijn enzo...zijn de andere geelwangen naar een nieuw huisje .

offtopic

want heb het een beetje druk . ik maak hondenjasjes voor een organistaie HVP handenvoorpootjes .

ook is het einde van vorig jaar niet goed geeindigd met men mama.had gezwel in haar darm (kanker) en moest begin van 2013 weggenomen worden. alles goed verlopen .

Larissa

Spannend, zou heel gaaf zijn in ieder geval 1 donsjes

Kijk maar goed uit voor je handen met Rain dan

Knuffels

Rianne

Fijn dat het goed is afgelopen met je moeder. :)
Ik zal zo nog even kijken of ik nog wat mag zien in het blok.

Larissa

Nou.....en nee ben niet nieuwsgierig maar erg benieuwd of je je handen nog heel hebt

:-*

Rianne

Gelukkig is er ook leuk nieuws! De bleekmaskers hebben 5 jongen, ik meen 2 witmaskers en 3 lutino's te zien. De bonte hebben 2 jongen, hopelijk komt er nog een ei uit, er liggen er nog 3 maar enkele zien erg zwart.

Johny en Evelien

Gefeliciteerd!  ;D
Als de eitjes erg zwart zijn, wat betekend dat? Is daar een bepaalde oorzaak voor? Als je dat ziet, moet je die er dan gelijk uithalen?

Heb dat nl nog nooit gezien, ook niet bij de grasjes!

Groetjes Evelien
Funky, Lady, Bandit, Ravi, Duke, Yukiko, Layla, Zen, Angel, Charlie, Shadow, Tai, Chi, Happy, Lulu en Jewel
www.funkytownbirds.123website.nl
www.werkgroepvalkparkieten.be
www.artandjewelrybyevelien.nl