26 april 2024, 14:47:11

Hoe warmtelamp op temperatuur?

Gestart door Inge88, 5 april 2013, 12:41:22

« vorige - volgende »

Inge88

5 april 2013, 12:41:22 Last Edit: 5 april 2013, 12:46:35 by Inge88
Hoe krijgen jullie een warmtelamp op de juiste temperatuur? Ik heb de (rode) warmtelamp zojuist voor de test geplaatst boven een doos in de woonkamer met een dimmer op de warmtelamp en daar een half uur gemeten met een thermometer, maar de temperatuur schommelt continu. Dan weer 30 graden en dan weer 38 graden en als ik denk dat ik het heb, en eventjes later weer ga meten dan is de temperatuur weer afwijkend :S Ik krijg hem niet op de juiste temperatuur zo tussen de 32 - 35 graden.

Hoe doen jullie dit?

smiley

Hallo Inge

Ik denk dat je een beetje met de lamp moet spelen ietsje hoger hangen bv en dan kijken of je hem rond de 30 graden kan houden ...
Geef ze een oude knuffel beer erbij dan kruipen ze daar ook tegenaan ..
Als de tempratuur dan rond de 30 /31 zit dan is dit niet te laag omdat ze dan ook de warmte krijgen van de knuffel.
Als hij toch nog te warm word dan de lamp iets hoger hangen.
Hoop dat het lukt ,,,, jij doet in ieder geval super je best  ;)

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Inge88

Heb de temperatuur zo ongeveer rond de 33 graden weten te krijgen. En heb een sok (zo'n zachte slaapsok) erbij gedaan. Ik wil het kleintje van 10 gram hier nu voorlopig inhouden om te kijken of hij met de voedingen van mij wél aankomt. Het is zó sneu.

Mijn moeder wil eventueel de komende week het kleintje verder bijvoeren, omdat zij niet werkt. Ik red dat niet met een 40-urige werkweek  :-\
Dus eerst dit weekend kijken of dit überhaupt een oplossing is...

Larissa

Hoi Inge,

Heb je toevallig een open kooi, 3 kanten dicht maken.
Ik gebruikte eerder ook altijd een open kooi en zat ook altijd met tempratuurs schommelingen, nu gebruik ik een oude aqaurium bak.

Termometer er in laten liggen, kleine iets er bij in waar hij tegen aan kan kruipen.

Je doet het echt super hoor

Knuffels voor jou en de kleine dons