13 mei 2025, 23:59:00

snavel tegen mijn wang?

Gestart door karinp81, 2 april 2013, 19:33:59

« vorige - volgende »

karinp81

Hallo, mijn valkje(man) zit geregeld op mijn schouder en houd dan zijn snavel tegen mijn wang en blijft dan heel stil ziiten. Waarom doet hij dit?

Soms begint hij daarna mijn hele wang te inspecteren met zijn snavel, betekent dit ook wat?

Groetjes

Rianne

Misschien wil hij wel geknuffelt worden?

Suus91

Mijne gaat af en toe als ik op de pc zit te typen eerst geïrriteerd reageren op mijn vingers als ik bij de toets moet waar zij zit en dan met haar kopje opzij omdat ze gekroeld wilt worden en als ik dat een paar keer negeer gaat ze weer geïrriteerd op mijn vingers reageren omdat ze geen aandacht krijgt hihi
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

karinp81

Knufelen of kroelen is het zeker niet, zodra poppie mijn vinger ziet wordt hij al boos haha

Rianne

Sommige valkjes willen wel met je neus geaaid worden en niet met je vingers. Rare beesten :D

Suus91

Die van mij is inderdaad weer gek op kroelen met de vinger. Als ik me neus voor d'r hou of een kusje wil geven krijg ik een tik op mijn lip of neus haha.
En soms vindt ze het nogal erg grappig om via mijn gezicht op mijn hoofd te gaan zitten zodat ik weer een kras op mijn wang heb.
Maar dat had Sita ook mocht eerst nooit met de vingers bij haar koppie komen en nu ze het ontdekt heeft vindt ze het heerlijk malle meid ook
Knufjes Sita, Eppo, Merel, Olaf, Frouwkje, Cheeky, Dobby & Pucky

karinp81

Nooit gedacht maar hij wil gekroeld worden met jawel mijn haren! Ik had een spiegel naast mij liggen om te kunnen kijken en toen zag ik het dus. Ook mijn oorlel vind hij geweldig om mee gekroeld te worden....de mafkees haha. Maar sinds gisteren mag mijn vinger toch wat vaker en langer kroelen....
Bedankt voor het meedenken!