5 mei 2025, 20:39:23

Goede kweker provincie zeeland e.o.

Gestart door wopi, 16 maart 2013, 23:08:00

« vorige - volgende »

wopi

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb de laatste dagen aardig wat topics gelezen om mezelf te verrijken met informatie over valkparkieten.

De afgelopen weken ben ik op zoek gegaan naar kwekers van valkparkieten en ik hoopte hier op het forum een goede te kunnen vinden in mijn regio (zeeland). Tot nog toe ben ik nog niet veel wijzer geworden of het waren oude berichten waarvan de gegevens niet meer klopte. Omdat ik zelf geen auto kan rijden ben ik afhankelijk van familieleden of vrienden als ik verder dan 15 km van huis ga. De rest doe ik op de fiets of openbaar vervoer. Daarom mijn zoektocht naar een kweker in de buurt.

Ik zoek een kweker omdat ik bij de dierewinkels (hoe goed ook bedoelt) toch mijn vraagtekens heb. Het liefst zou ik een valkje willen dat nog jong is en handtam of al een vriendelijk en tamme puber of volwassen valkje.

Ik ben veel thuis en heb twee honden een kanarie man inwonend. Er wordt hier dus regelmatig gefloten, gekletst, geblaft of gemiept (dat laatste is de taal van mijn jongste hond als hij niet krijgt wat hij wil). Het leek me gezellig er een valkje bij te hebben. Er is al een plekje gereserveerd voor hem of haar in een montana casa 60 voliere.

Ik zou graag reacties lezen van mensen die mij misschien kunnen helpen met mijn zoektocht naar een gezond handtam valkje.

Groetjes, Wopi

Larissa

Hoi

Ik weet een kweker die in jou buurt moet zitten
Is een goede kweker
Kijk maar eens op haar site, je kunt haar altijd mailen
en vragen.

http://www.everyoneweb.com/vlissingsevalkparkieten/

Groetjes Larissa

wopi

Dankjewel Larissa,

Ik was al heel wat topics en berichten tegengekomen, maar vele links werken niet of de kwekers zijn gestopt.

Ik zal haar eens contacten morgen.

Groetjes Wopi

Rianne

Het plaatsen van oproepen voor kwekers en/of valkjes is niet toegestaan op het forum. Wij hebben een verkooppagina, te vinden in het menu naast het forum.
Rianne, moderator valkparkiet.com