Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Vandaag voor de 2e keer Donald en Daisy gedruppeld. Het druppelen stelt niet zo veel voor, maar het hun pakken is moeilijker. Maar het is weer gelukt.

Afijn, nu Harry definitief voor Chaya heeft gekozen zit ik dus weer met een probleem :-\ Nano dus.
Ik had gehoopt dat ik haar er voor de gezelligheid binnen bij kon houden, maar helaas gaat hem dat niet worden.
Vorige week begon ze me toch een partijtje te gillen :o Om dit vervolgens gewoon heel de dag vol te houden, dag in dag uit.En maar over de grond ijsberen.
En ja hoor, wat blijkt:mw. is weer broeds en zit meerdere malen per dag kippetje in de voerbak. Eitjes zullen dus wel niet lang op zich laten wachten. Maar wat nu?
Ze kon terug naar Nel, maar wat schieten we daar mee op? Weer herplaatsen tot ze ergens anders weer begint met gillen en weer weg moet? Arm beestje dat werkt niet.
Binnenhouden ook niet zonder dat ze eitjes blijft leggen. Maar een man wil ze niet omdat ze teveel op mensen gericht is.De enige oplossing die ik nog weet is haar bewust uit het zicht van mensen zetten met een man en haar in het voorjaar in de volière te zetten. Het laatste zodat ze in ieder geval met eitjes leggen stopt omdat dat in de volière normaal gesproken in de winter niet buiten gebeurt.
Dus ja, jullie begrijpen het al: ze blijft hier en er komt een man bij  :-[
Dit was zoals gewoonlijk weer eens niet de bedoeling, maar wat moet ik anders?
Her en der aan het mailen geweest want waar haal ik nu weer een man vandaan, die tam is en niet al te jong.
Nu komt als het goed is vrijdag de broer van Paley hier heen.
Gebracht door onze Christel  :-*
Laat het toeval nu zijn dat het beestje al een naam heeft: Nero. Past precies toch? Moet gaan werken  :D



Ik had ook nog geen bont, dus dat scheelt  ;)

Hij is en half jaar oud en split opaline, dus jammer genoeg weet ik dan geen geslachten van de evt. jongen mocht het klikken, maar wat voor mij ook de doorslag gaf, dat mocht het niet lukken, Nero weer terug kan.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

super zeg.

hopelijk vind die dame nero wel gepast bij haar en ik vind het een goede oplossing om haar met hem apart te zetten .


Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Wat ben je toch een lieverd.  :-*

Ik duim dat de spetters eraf gaan vliegen bij Nero & Nano.  :D

Groetjesssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

15 februari 2011, 17:04:06 #6348 Last Edit: 15 februari 2011, 17:21:54 by bobbie
Wat een schoonheid is Nero zeg  :D Hopelijk ziet Nano dat ook :-X

Nano had terug gekund naar mij en dan had ik haar, zoals ik je gisteravond al schreef, niet meer herplaatst. Wel had ik dan het risico gelopen dat ze zich dood zou leggen aan de eitjes. Ik plaatste haar bij jou in de hoop dat ze een klik zou krijgen met Harry, helaas is dat niet gebeurd.

Het plan wat je nu uit gaat proberen daar ga ik hard voor duimen.

Succes, Nel :)

carco

Citaat van: bobbie op 15 februari 2011, 17:04:06
Wat een schoonheid is Nero zeg  :D Hopelijk ziet Nano dat ook :-X

Nano had terug gekund naar mij en dan had ik haar, zoals ik je gisteravond al schreef, niet meer herplaatst. Wel had ik dan het risico gelopen dat ze zich dood zou leggen aan de eitjes. Ik plaatste haar bij jou in de hoop dat ze een klik zou krijgen met Harry, helaas is dat niet gebeurd.

Het plan wat je nu uit gaat proberen daar ga ik hard voor duimen.

Succes, Nel :)


Weet ik en als het voorkomen kan worden gaan we ervoor ;)
Ik denk dat ze net te laat hier gekomen is want Chaya zat er al even en is snel ''broedrijp''

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




*~Romilda~*

Hee caro!!

Zoow dus er best veel gebeurd!En nu weer een mannetje erbij..:)leuk!Ik hoop dat dit ga werken..Voor nano:S..
Succes ermee!
Groetjes romilda

Larissa

Hoi hoi

Tjeetje tis toch wat hoop dat Nano, Nero accepteerd als mannetje en dat ze een klik krijgen

groetjes Larissa

carco

Nano heeft net haar eerste ei gelegd van weer een nieuwe ronde ?  :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

 :( chips  :( De voortekenen waren er inderdaad alweer heel snel. :-\ Hopelijk houdt ze het bij een normaal aantal. :-\

carco

Nadat Christel een wereldreis gemaakt heeft was ze om half 2 bij mij met Nero  :D
Wat een schatje is dat zeg!
Ann had gezegd dat hij nog niet zo tam was, maar wel lief. Nou ik vind hem al best wel tam, en kroelen vindt hij ook prima :D


niet zo scherp, maar een beetje dichtbij genomen met mijn mobiel.

Alleen heeft hij nog niets gegeten op wat zonnepitten uit mijn hand na. Maar komt wel goed vermoed ik.
Het ei van Nano heb ik weggehaald: ze keek er niet naar om en ik had het idee dat Harry er gefrustreerd van werd.

Christel nogmaals bedankt voor het halen en brengen van mijn nieuwe aanwinst  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Ach, wat een snoeppie!!  :-*

Hopelijk is er snel een klik met Nano.

Ik hoop het zo voor Nanootje.

Fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Larissa

hoi hoi

Wat een lieverd zeg  :D hoop dat de klik er gauw is met Nano

groejtes Larissa

bobbie

Wat een heerlijke schoonheid is er gekomen voor Nano  :D
Ze moest eens weten hoeveel ze boft, hopelijk komt de klick. Succes.

Groetjes, Nel