Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

*Esther*

Hey,

Spannend he dat wachten.

Als het geslacht niet is wat je wilt, betaal jij dan toch de kosten voor de test?

Ik heb het zelf nog niet bij de hand gehad, behalve laatst, toen was dus het voorstel dat ik voor de kosten voor de test opdraai ook als het, het andere geslacht zou zijn. Daar ben ik niet zo happy over.... en ben dus nog na-denkende. ;)

gr Esther

carco

Citaat van: *Esther* op 17 augustus 2010, 18:05:45
Hey,

Spannend he dat wachten.

Als het geslacht niet is wat je wilt, betaal jij dan toch de kosten voor de test?

Ik heb het zelf nog niet bij de hand gehad, behalve laatst, toen was dus het voorstel dat ik voor de kosten voor de test opdraai ook als het, het andere geslacht zou zijn. Daar ben ik niet zo happy over.... en ben dus nog na-denkende. ;)

gr Esther


Ik denk dat het verschillend per persoon is.
Ik betaal inderdaad de test omdat ik hem getest wil hebben. Is het een pop is het pech.

Zelf doe ik het wel anders. Als het het goede geslacht is moeten ze de volledige test betalen ( lijkt me ook logisch trouwens hoor)
Is het niet het goede geslacht betalen ze niets, maar bereken ik het wel door met de valk. Alleen niet het volledige bedrag.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Esther*

Citaat van: carco op 17 augustus 2010, 18:11:01
Citaat van: *Esther* op 17 augustus 2010, 18:05:45
Hey,

Spannend he dat wachten.

Als het geslacht niet is wat je wilt, betaal jij dan toch de kosten voor de test?

Ik heb het zelf nog niet bij de hand gehad, behalve laatst, toen was dus het voorstel dat ik voor de kosten voor de test opdraai ook als het, het andere geslacht zou zijn. Daar ben ik niet zo happy over.... en ben dus nog na-denkende. ;)

gr Esther


Ik denk dat het verschillend per persoon is.
Ik betaal inderdaad de test omdat ik hem getest wil hebben. Is het een pop is het pech.

Zelf doe ik het wel anders. Als het het goede geslacht is moeten ze de volledige test betalen ( lijkt me ook logisch trouwens hoor)
Is het niet het goede geslacht betalen ze niets, maar bereken ik het wel door met de valk. Alleen niet het volledige bedrag.

Groetjes: Caroline.


ja zo had ik het ook in gedachten.


Tijntjuh

Hey Caroline,

Super dat de uitslag goed is!
Ben je hopelijk eindelijk van alle elende af en zal de toekomst rooskleurig zijn voor je  :-*

Paula

Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

smiley

Hallo Caroline

Wat fijn dat nu eindelijk alles goed lijkt te zijn met Q&P  ;D ;D
Zal wel een heerlijk gezicht zijn dat ze na al die maanden weer in de voliere zitten   ;) ;).
Alle kleintjes verhuisd dat is dan inderdaad ineens erg stil thuis ,want je had het er erg druk mee ....
Vind het heerlijk dat je nu eindelijk kan zeggen dat de boel weer onder controle is .

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

carco

Ik kon niet langer wachten heb zelf gendika maar gebeld   :-[
En de uitslag was al binnen :D



Deze meneer komt binnenkort hier de boel versterken en moet het as. mannetje van Paley gaan worden  ;D

Een bonte bleekmasker split (x1) ino en (x2) cinnamon.

Niet heel erg bont, maar geeft niet: die heb ik toch genoeg en ik ben helemaal verliefd op het koppie geworden  :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




smiley

Hoi Caroline

Ik ben niet verliefd op dit kopje hoor !!!! ben in 1 keer mijn hart verloren  ;D ;D Wat een smoeltje heeft deze kleine  :-* :-*
Super gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst  ;D ;D hij is prachtig!!

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Caroline

Hè, wat super voor je een mannetje!!

Gefeliciteerd!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Gefelie met je aanstaande valken ventje  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Tijntjuh

YEAH!
Goed om te horen meis, tis je echt gegunt!

Jel

Wat leuk om te horen ;D
wat leuk voor je hopelijk heb je er veel geluk en plezier mee
mijn hartje heeft die gestolen alleen al omdat het een bleekmaskertje is en ik bleekmaskers helemaal te gek vindt
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Hermien

Hij ís ook aandoenlijk, zoals-ie op de foto naar je kijkt......smelt.... :-*

*Esther*

SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Paula

Gefeliciteerd met jouw eigen nieuwe aanwinst!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)