Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

*Esther*

Joehoe!

Ik zit nu binnen en vind er niks aan. k Ga liever buiten zitten fluiten.
Ik ga gauw leren eten en kan ik snel weer weg hier...



FULLER

*Esther*


Caroline

Wat een knappertje.  :-*

Gefeliciteerd!! (denk ik  ::) )

Een heel fijn Pinksterweekend, groetjes van Caroline  8)

PS. weer een S&S eitje .... ben benieuwd .... hun zoon heeft op het moment 4 eitjes maar is volgens mij weer eens vergeten te wippen, de  :censuur :-\ >:(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aankomende aanwinst !!  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Wauw: bedankt voor de mooie foto's Esther: het is een stuk hoor  :-*

En dit is inderdaad mijn as. nieuwe aanwinst.

Was niet helemaal in de planning, maar andere Esther kan ze ook kweken ( doet ze natuurlijk niet voor me  :P ) en toen bedacht ik me al dat ik deze mutatie toch wel erg mooi vind en ik wel heel veel geel in de volière heb zitten.
Op het moment kan ik logé Mork en Spongebob niet eens uit elkaar houden  ::)
Vandaar dus nog wat grijs erbij en dat wordt Fuller  ;D

Een pop erbij heb ik al wel op het oog (mutatie dan) maar moet ik nog wel even goed over denken.
Ik wil in ieder geval geen witmasker meer erbij.

Ik kom net bij het circus vandaan ( we hadden vrijkaartjes gewonnen van de krant) en ik had expres het licht van de tijdklok afgehaald omdat ik met de avond bij Quido en Pearl kan kijken omdat dat alleen zij er op zit.
En het 2 donsje is ook geboren  :D

Het is wel te gek voor woorden hoor: hebben Spik en Span 3 donsjes bij andere ouders en zelf al weer het eerste ei van de volgende ronde. 4 Dagen nadat ze het blok hebben verlaten.
Mevrouw zit ook gewoon netjes in het blok te broeden als of er niets aan de hand is  ::)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




smiley

Hallo Caroline

Hij is mooi  :o :o wat een grappig mannetje gefeliciteerd met hem  ;D
En al twee donsjes bij P&Q  dat gaat ook lekker ,eindelijk gaat het weer goed bij jou !!
Ik hoop dan ook dat de tweede ronde nog veel meer mooie donsje zal hebben  ;) ;)

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

♪ Marlies

Mooi ventje heb je uitgekozen. :D

Is hij ook nog dom. pastel, of niet ?


Hopelijk gaat het met de eitjes/donsjes die er nu aankomen allemaal beter dan met de vorige.

Fijn weekend !!

Groetjessssss ;)

ManjaV

Hey Caroline,

Gefeliciteerd met de donsjes :D :D
Leuk he, ben echt blij voor je.

Hoe gaat het met het donsje van S en N??

En wat een prachtig valkje komt er binnenkort jouw kant op. Leuk. :D Mooie naam ook.

Hoe gaat het trouwens met de eitjes van H&H?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Hermien

Wat is Fuller mooi zeg. Heeft veel van mijn Gabber Beau weg, zo te zien. Of zit ik er nu helemaal naast...... :P

Have a nice Pinksteren!

Knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.



                              :-*   :-*   :-*   :-*

*Esther*

Citaat van: ♪ Marlies op 22 mei 2010, 08:40:17
Mooi ventje heb je uitgekozen. :D

Is hij ook nog dom. pastel, of niet ?


Hopelijk gaat het met de eitjes/donsjes die er nu aankomen allemaal beter dan met de vorige.

Fijn weekend !!

Groetjessssss ;)


Volgens mij geen dom pastel.  Maar ik ga in het zonnetje alle valkjes nog even vergelijken. :D

Kimm

prachtig caroline  :D een heel mooi valkje.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

patty_dordtse valkjes

Hoi,

allereerst gefelie met donsje nummer 2
gaat het goed met de 2 donsjes en natuurlijk bij de dames het kleintje?


en ook GEFELIE met FULLER super mooi valkje zeg....


dikke knuffie uit een zonnige dordt  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

bobbie

Mooie vent haal je in huis  ;D :D 8) gefeliciteerd met Fuller.

gr, Nel

carco

Het gaat goed hier met de kleintjes  :D

Bij Quido en Pearl kan ik alleen maar met de avond kijken: dit is de enige tijd dat Quido van het blok is ( en dan pas rond half 10) Pearl gaat netjes voor me opzij en blijft gewoon op haar post zitten. Beide voeren  :)

Het kleintje bij Spongebob en Noo Noo wordt wat geplukt: ik heb anti pik spray gebruikt vanmorgen, maar of het helpt? Ik weet dat in ieder geval Noo Noo het is, maar vanmiddag zag ik Span met bloed aan haar snavel zitten  ??? Ik vraag me dus af of zij niet het blok ingaat en ook de kleine plukt  ::)

Spik en Span hebben 2 eitjes, maar broeden niet echt goed: ergens kan het me niet schelen ook als ze het toch niet afmaken.

Bij de bontjes van Derrick en Damali zie je al grijs op de vleugels doorkomen, dus heel bont worden ze dit keer niet.

Bij Punkie en Pollie kunnen eerdaags ook de eitjes uitkomen: die broeden net als binnen samen dag en nacht, zie ik dus ook de hele dag niet.
Omdat ze zo raar gestart zijn weet ik ook niet precies van welke datum ik uit moet gaan.

Hagrid en Hedwig hebben 5 eitjes, broeden goed, maar ik heb nog niet gekeken wat er bevrucht is: doe ik volgende week wel een keer.

Vrijdagavond/nacht toen ik naar bed ging hoorde ik toen ik in de badkamer stond een valkparkiet overvliegen.
Gisteren toen ik Brutus ging uitlaten zat hij bij het water in de bomen en kwam hij naar me toevliegen tot een meter afstand hooguit ging hij voor me zitten op een hek. Ik had Brutus vast en kon niets doen want toen ik hem los wilde laten ging hij er al weer vandoor.
Ik ben met Hans en Simone nog terug geweest met trosgierst, een netje en een vervoersbakje.
Zo frustrerend, want steeds kwam hij vlak langs me heen vliegen om vervolgens er weer vandoor te gaan.
Het was een witmasker man, volgens mij nog niet zo oud en dus niet echt wild.
Later ook nog teruggeweest, maar toen hoorde of zag ik hem nergens meer.





Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!