Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

*Manon*

Mooie foto's Caroline!
Toch hebben de wildkleurtjes echt wel iets hé, ik vind ze schattig.
De popjes zijn dat geparelde wildkleurtjes?

Ooit wil ik nog eens een wildkleur popje adopteren.... zo mooi grijs, grijs snoetje, beetje geel... ja ik zie het al helemaal voor me  ;D ;D

carco

28 januari 2009, 19:01:48 #4531 Last Edit: 28 januari 2009, 19:05:49 by carco
Citaat van: *Manon* op 28 januari 2009, 18:16:22
Mooie foto's Caroline!
Toch hebben de wildkleurtjes echt wel iets hé, ik vind ze schattig.
De popjes zijn dat geparelde wildkleurtjes?

Ooit wil ik nog eens een wildkleur popje adopteren.... zo mooi grijs, grijs snoetje, beetje geel... ja ik zie het al helemaal voor me  ;D ;D

Ach joh laat er gewoon door mij één testen, weet je zeker dat het een pop is  :P
En de geparelde zijn inderdaad wildkleur gepareld.

Citaat van: ManjaV op 28 januari 2009, 17:42:18

Hey Caroline,

Lieve foto's! :D Hoe gaat het nu met het kleintje dat je had overgelegd?

Groetjes,
Manja

Die doet het goed, kijk maar naar de laatste foto van de serie van P en P.
Hij blijft alleen bij H en C totdat hij groot is  ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Manon*

Hoi Caroline,

zou ik zeker graag doen, maar dan wil ik geen gepareld popje, gewoon een mooi grijs meisje, maar nu nog niet.... ik wil eerst mijn getekende man!  ;)

Hans ziet me aankomen als ik weer een popje adopteer.... hé die mannen ook altijd... lastige kerels  ;)

*Yvon

Hoi hoi

Ik ben niet echt een beeldjesfreak maar zo'n valkje die je gekocht hebt is wel heeeeeel leuk !!  :D
Wat groeien de jongen toch hard !!  :o
Gelukkig maar ook natuurlijk.  ;) :D

Wanneer gaat de bouw van de voliere beginnen ?
Liggen de plannen al helemaal klaar ??  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi hoi........wat een super lieve en mooie foto's heb je gemaakt, ik heb er echt van genoten hoor! Wat groeien ze snel hoor, grtjs Ann

Hermien

Zal ik Hagrid en Hedwig even een keer streng komen toe spreken over de bloemen en de bijtjes......? Naar mij luisteren ze vast wel....  ;D

carco

Hé Hermien dat zou fijn zijn  ;D
Alhoewel ze hier voorbeelden genoeg hebben  ::)

Even wat fotootjes van gisteren.

Lucky

Lypu

Krijgt een prachtige split  :D

Jongste van Punkie en Pollie gaat heel erg goed ;)

De enige man: Tobi  :D

Verder weinig nieuws te melden.

ManjaV

Hey Caroline,

Wat worden ze al groot :D :D En zo lief om te zien hoe goed het gaat met de kleinste van Punkie en Polly.  :-* :-* :-*
Ik vind de foto's heel lief en fijn dat het allemaal zo goed gaat.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Manon*

Wat doen ze het goed Caroline, leuk hoor dat kleine grut.
Hebben ze allemaal al een huisje? Of vraag ik nu weer dubbele dingen  ???

Lucky is trouwens mooi..... ik zwijmel weg  :-X

Liefs Manon

carco

Wat ik nu toch weer mee gemaakt heb  :o

Een paar weken geleden had ik ,meen ik , geschreven over het stel dat Japie en Pino een blok wilden geven. Deze Japie is een wildkleur die bij mijn moeder geboren is. Zij had ook een lutino die ze eigenlijk al weg wilden doen omdat deze absoluut niet tam was (het bekende verhaal in een dierenwinkel gekocht voor veel geld en allang volwassen) In ieder geval was de lutino er nog steeds en Japie zag haar wel zitten. Ze had mij toen gebeld om advies en wilde graag een blok. Was helemaal enthousiast. Ik ben toen ook nog langs geweest om nagels te knippen.
Zij wonen onder begeleiding en mogen maar 2 huisdieren hebben en ze hadden er al 3 want ook zat daar nog een grasparkiet.
Nu belde ze me gisterenavond op. Naar ik dacht dat er wel eitjes zouden zijn.
Nou nee niet bepaald: ze wilde de valken weghebben want dan mocht ze een kat  :o En of ik geen adresje wist.
Ik was helemaal overdonderd eigenlijk, maar zei wel gelijk dat de lutino niet naar een buitenvolière kon nu en ze tot het voorjaar moest wachten.
Vanmorgen ben ik er voor gaan zitten en heb ik rustig een mail geschreven dat ik ze wel bij herplaatsing wilde zetten evt.
Maar nu komt het dus:

Vanmorgen werd ik benaderd door iemand die een valkje wilde reserveren bij me.Deze had een koppeltje opgehaald en wilde in een kamer in huis die over was een volière maken. Ze wilde dus nog meer valken, maar een tamme voor in de woonkamer.
Ik had haar nog een adresje doorgemaild van iemand en bedacht toen dat het koppeltje Japie en Pino misschien wel wat voor haar waren en mailde haar dit.
's Middags ging de telefoon en wat denk je?? Het koppel dat zij opgehaald had waren Japie en Pino :o
Die heeft er dus geen gras over laten groeien en ik was dus eigenlijk best wel erg pissig. Niet te geloven toch??

Zo had Esther van de zomer het ook toen we broedkooien lieten maken. Zat daar ook een vogel in de opvang die bij haar vandaan kwam. Hoe raar kan het soms wezen.

En Manon: alle valkjes zijn als het goed is gereserveerd.
Ik had niet verwacht dat dit zó hard zou gaan: echt niet te geloven!

carco

Oh ja ik heb ook nog een leuke foto.

Wij hebben nogal een aantrekkelijke vaas staan voor de valkjes waar ze altijd heel nieuwsgierig naar zijn en ook geregeld in vallen.
Nu zag ik vanmorgen Pollie niet meer en Punkie bovenop die vaas zitten. Terwijl ik dacht dat ze er wel eens in kon zitten neemt Punkie een sprong en..

Daar zaten ze:beter broedplekje kan je niet hebben toch nu het blok zomaar gejat is  >:(

Gerda

Maar euh ... kunnen ze er ook zelf uitkomen? Lijkt me geen gemakkelijke klimwand.

carco

Citaat van: Gerda op  4 februari 2009, 21:46:54
Maar euh ... kunnen ze er ook zelf uitkomen? Lijkt me geen gemakkelijke klimwand.

Nou nee:daar hebben ze mij dus voor nodig  :P

*Manon*

Dus als ze straf hebben, weten wij nu waar ze zitten  :-X

Hermien

Heb je nog zo'n vaas voor mij over? Kan ik inderdaad gebruiken voor 'strafkrukje'.  ::)
Wat die Tante Pollewop met Japie-mensen betreft. Over drie weken is de kat ook weer foetsie en komt er een kamerolifant. Je hebt mensen en je hebt fietsbellen. Wel triest voor de valkjes. Hopelijk hebben ze nu een beter adresje gevonden.

Groeten van een heel kroelerig 'Vliegtuig' (hebben me weer de hele avond op de bank vastgehouden...., lekker warm, dat wel.)