Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Nogmaals gefeliciteerd met donsje 3 en ik hoop zo dat Harry en Chinta goed doorbroeden! :D

En hoe staat het ervoor met D&D?

Lieve foto's trouwens... :-* :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Manon*

Gefeliciteerd met de donsjes.... ik had je niet gefeliciteerd met dons 1 en 2, dus dan maar nu allemaal tegelijk  ;D ;D ;D ;D  :P

carco

Joepie!!
Vanmorgen toen ik wakker werd zag ik Harry voor het blok zitten ipv aan de andere kant van de kooi. Ik dacht toen al zou het bezig zijn? Niet veel later zag ik hem helemaal niet meer en hoorde ik gepiep.
En aangezien ik helemaal niet nieuwsgierig ben heb ik gelijk even gekeken en daar was inderdaad een donsje  :D
Ik heb de eitjes dus precies op tijd terug gelegd zodat ze het zelf nog uit hebben kunnen broeden. Gevoer hoorde ik net ook al, dus helemaal geweldig!
Alleen wèèr geen lutino  :'( Ik hoop toch dat er dit keer eentje bij zit hoor  :-\

De andere 3 bij Punkie en Pollie doen het ook goed.
Er ligt nog 1 ei van H en C daar: en ik ben nog even aan het dubben of ik dat laat liggen, als het leeftijdsverschil niet te groot wordt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

Hoi Caroline,

Geweldig, gefeliciteerd. Dit eitje had je ook geen dag later moeten neerleggen :D. Fijn dat je ook voergeluiden hoort, weer een zorg minder.

Groetjes, Nel :)

*Manon*

Gefeliciteerd met het donsje... jammer dat het geen lutino is  :-\ wacht je op een lutino om m zelf te houden?
Ik hoop dat het volgende donsje ook snel geboren wordt, kunnen ze lekker saampjes groot worden  :D

carco

7 januari 2009, 11:27:55 #4475 Last Edit: 7 januari 2009, 19:59:46 by carco
Citaat van: *Manon* op  7 januari 2009, 11:04:07
Gefeliciteerd met het donsje... jammer dat het geen lutino is  :-\ wacht je op een lutino om m zelf te houden?



Nee hoor: ik heb zelf een eigen kweek opaline lutino van Harry, maar Esther wacht er zeker al 3 jaar op  :-\
Zij wil persé van hem een opaline lutino.Spongebob is al 5 jaar en daar na nooit een lutino meer gehad, dus wordt wel weer eens tijd geloof ik  ::)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Dierenfreackske

Hoi Caroline , gefeliciteerd met de donsjes van H. en C.
Grtjs Ann



*Manon*

Citaat van: carco op  7 januari 2009, 11:27:55
Citaat van: *Manon* op  7 januari 2009, 11:04:07
Gefeliciteerd met het donsje... jammer dat het geen lutino is  :-\ wacht je op een lutino om m zelf te houden?



Nee hoor: ik heb zelf een eigen kweek opaline lutino van Harry, maar Esther wacht er zeker al 3 jaar op  :-\
Zij wil persé van hem een opaline lutino.Spongebob is al 5 jaar en daar na nooit een lutino meer gehad, dus wordt wel weer eens tijd geloof ik  ::)

Groetjes: Caroline.


Gesnopen  ;) Nou dat wordt dan zeker eens tijd....  ;) ;)


carco

Punkie en Pollie maken haast: ik zag net dat het laatste eigen donsje ook al geboren is. Het is pas de 17e dag vandaag.
4 Wildkleurtjes dus  :)

Ik zat vanmiddag wel in de piepzak over Harry en Chinta: ik vertrouw ze nog voor geen meter :-[ Ik zag wel dat ze veel vraten,maar hoorde steeds niets en vanmiddag toen ik keek vond ik het donsje zo klein. Maar gelukkig net hoorde ik weer heel hard gevoer uit het blok komen. Ik weet nog wel dat het eerste donsje wat ik toen overgelegd heb bij Derrick en Damali ook zo klein was. Zal wel door Chinta komen: die is ook niet groot en de eitjes zijn ook vrij klein.

Ik kreeg trouwens vandaag nog bericht van Japie ( een jong van Punkie en Pollie die bij mijn moeder geboren is) Zij hadden al een valkparkiet waar ze mee afgelegd waren in de dierenwinkel. Helemaal niet tam en al een maand of 8 oud. Het was de bedoeling dat deze wegging, maar deze is nu toch aardig bijgedraaid omdat Japie zo vreselijk tam is  :D Naar wat blijkt is Japie een man en vindt hij Koko wel heel erg lief: die hebben elkaar dus ontdekt van de week. Ze heeft nu een blok opgehangen,maar wilde advies. Ik heb haar al wel gewaarschuwd dat de kans groot is dat het niet lukt omdat Japie nog te jong is.
Ik ga er morgen even heen om nageltjes te knippen en gelijk het blok inspecteren of het goed is.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi Caroline,\
Ik loop geloof ik de nodige donsjes achter :-\
Dus... gefeliciteerd met allemaal ;D ;D
Hopelijk blijven Harry en Chinta goed voeren!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat een prachtige handtekening heb je zeg, prachtig gewoon, hopelijk is alles goed daar met de donsjes en eitjes, grtjs Ann



carco

Vanmorgen lag het 2e donsje er bij Hary en Chinta  :D
Weer een donkeroogje.
Ik snap het niet hoor:volgens mij is Spongebob een foutje van moeder natuur geweest  ???
Nou ja het is niet anders: het toont gezond en het wordt al gevoerd.
Het andere kleintje doet het ook nog goed.

Het laatste eitje wat bij Punkie en Pollie(en van H en C is) lag heb ik net terug gelegd, want gisteren met schouwen zag ik dat het 5e eitje toch niet goed is van Harry en Chinta. Dan hebben beide koppels, als alles goed gaat, 4 donsjes te verzorgen die allemaal van zichzelf zijn  ;)

Esther gaat trouwens vanaf het weekend de kleintjes van Harry en Chinta die bij haar liggen verder met de hand groot brengen.
Shiny en Nuvola schijnen zo erg te plukken dat de mutatie niet te zien is  :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Dierenfreackske

Hoi Caroline, gefeliciteerd met het tweede donsje van Chinta en Harry,  ik ben benieuwd welke donsjes er nog gaan komen, veel succes. grtjs Ann



Caroline

Balen van het plukken.  :-\

Kan Spongebob een cross-over zijn??

LEuke handtekening .... wel weer even wennen.  ;)

Succes!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Carco

Gefeliciteerd met de twee donsjes.

Mara