Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Ze zijn nog niet allemaal gereserveerd ;)
1 Gaat niet door en ik had er expres één achter de hand gehouden zeg maar voor het geval er een geelwang bij zou zitten.
Dus als de jongste een cinnamon man is is die nog te reserveren.
Deze is dan split bont,geelwang en gepareld (klopt toch Yvon? O ja en tuurlijk ben jij die andere expert wie anders :P )
En heel misschien het oudste bontje nog , maar daar is wel een gegadigde voor.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Nou bij de grondige inspectie van vanmiddag had ik bij het cinnamonnetje toch nog wel wat twijffels.  :P
Maar het is toch een stuk lichter dan de wildkleurtjes,dus moet het wel een cinnamonnetje zijn.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Wel hè ?  ;D

Toch maar 1 cross-overtje dan in dit nest  :P Maar geen gele wangen  :'(

Vanmorgen nadat ik Hary en Chinta weer even had laten vliegen die toch maar snel weer in de kooi gedaan: ik zag haar zo persen,dat ik echt zoiets had dat dat ei er wel snel uit moest.
Ze had alleen eerst even flink de keukenkastjes.eetkamerstoel en grond '' geverfd ''  :-X

Vanmiddag zaten ze weer gezamenlijk in het blok toen Yvon kwam, maar ja we moesten de kleine toch wel even bekijken natuurlijk.
En ja hoor, daar was het eerste ei al weer.
Ze verlaten blok het nauwelijks, maar toen ik er een cijfertje op kon zetten vond ik het ei heel vreemd aanvoelen. Ik weet niet:broos,leeg  ??? Ik heb even gekeken , maar er zit wel eigeel in zo te zien.Nou ja we zien wel, het ligt nu in ieder geval in het zaagsel lag er zelfs helemaal onder begraven bijna.

De jonkies zijn nu allemaal gereserveerd trouwens :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Alleen maar weer nieuwe foto's  :D


Maar even een groter mandje opgezocht  :P








Lekker ding  :-*




Bij de schouders ècht allemaal pareltjes ??? Afgepakt van de oudste denk ik  ;D




Vrij donker, maar ik zie toch cinnamon en geen wildkleur.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




lynette

Hoi Caroline

Wat een heerlijke smoeltjes zeg  :-* en bij het laatst jong vind ik het moeilijk te zien hoor via een foto cinnamon of wildkleur. Maar ik hoop dat het een cinnamonetje word  ;D

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hey , ook veel succes met de bevruchte eitjes , ik duim voor je dat de andere twee ook bevrucht zijn ! Grtjs Ann



♪ Marlies

Oh wat lief, valkjes met veren. ::) :P ;D

Het laatste lijkt mij ook cinnamon. :D

*Yvon

Hoi hoi

Nu de veertjes er meer uitpiepen,is het zeker wel een cinnamonnetje.  ;D

@Marlies,bij jouw valkje binnenkort ook weer hoor !!  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >


Dierenfreackske

Hoi Caroline , whaaaauuuuuw , het gaat hard hier ook , alweer een eitje van Chinta en H.  , wat fijn he ! HEEL PRETTIG WEEKEND !!



Anke

Hoi Caroline,
Wat een heerlijke foto's van de kleintjes :-*
Fijn dat je voor allemaal een goed huisje hebt gevonden :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Hoi Carolien,

Ik kom ook weer even langsvliegen. Leuk spelletje doe jij met je donsjes: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...... en het is.......CINAMOM.....of toch nie?

Alles verder goed? Zullen we gauw weer eens belluh?

Groetjes!

ManjaV



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Citaat van: Hermien op 29 november 2008, 16:28:58
Hoi Carolien,

Ik kom ook weer even langsvliegen. Leuk spelletje doe jij met je donsjes: Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...... en het is.......CINAMOM.....of toch nie?

Alles verder goed? Zullen we gauw weer eens belluh?

Groetjes!


Vergeet je de pareltjes niet bij de bonte  :P Dat worden er steeds meer.
Ik zal nog eens eitjes overnemen van Yvon:alleen maar raadseltjes  ;D

En dat vellen lijkt me een goede  ;)

De jongste is ècht cinnamon dus.

Harry en Chinta hebben inmiddels 2 eitjes netjes in het zaagsel gelegd. Ze broeden al best goed, alhoewel ze er ook een paar keer per dag samen uit komen om in te slaan voor de kleine.
Daar zorgen ze dus ook nog steeds goed voor.
In de ochtend is het wel laat voor hij gevoerd wordt, maar van de week stond ik ook al klaar met de pap toen ze ineens begonnen in te laden en te voeren:pap dus maar weer weggegooid  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi Caroline,
Toe maar alweer 2 eitjes :)
Ik ben benieuwd hoe dit bijzondere paartje het verder gaat doen.
Hihi heel herkenbaar..... gaan ze nou wel of niet voeren.... toch maar pap maken.... en dan voeren maar ::) ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes