Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

En ja hoor: ik kwam net terug van Brutus uitlaten toen Chinta even uit het blok was.Daar ligt ook ei nummer 1  :D
Ze ging er meteen weer op, dus dat is wel beter dan de vorige keer.
Vraag me alleen af of er bij hun iets bevrucht zal zijn  ::)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...leuk hoor , eitjes en ook bij Chinta , super super!   Grtjs Ann



imv


carco

Waarschijnlijk ga ik morgen de eierwissel doen.
Gisteren hadden Harry en Chinta heel de dag netjes gebroed tot in de avond Chinta het weer zat was. Wat een zenuwpezen zeg! In het blok, uit het blok en zo heel de avond door. Heel de nacht dus niet in het blok geweest en tot nu toe lopen ze steeds te ijsberen. Chinta gaat er zonder Harry niet in  :-\
Nu is het pas het eerste ei, maar toch ze beginnen weer goed, maar niet heus. Het 2e ei is wel in aantocht, dus ik geef ze nog even.
Doen ze het dan nog zo slecht leg ik hun eitjes bij Punkie en Pollie en andersom.

Punkie en Pollie doen het geweldig en daar lag net het 2e ei er al weer.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

En als jij nu bij Chinta in het blok gaat zitten?  :P  ::)

groetjes Irene

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




*Manon*

Hoi hoi Caroline,
Wat een veranderingen gaan er bij jullie plaats vinden zeg  :D
Waarom ga je de eitjes om wisselen van Punkie en Pollie en Harry en Chinta?
En hoe gaat het ondertussen met Punkie, is ze al wat rustiger of schreeuwt ze nog zo?

Groetjes Manon

Kimm

hoi caroline,

ik kom even kijken hoe het met jou gaat?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Citaat van: Kimm op 17 oktober 2008, 21:28:53
hoi caroline,

ik kom even kijken hoe het met jou gaat?

groetjes kim


Ik ook.

Liefs Anja :-*

ManjaV

Hey Caroline,

Even een berichtje hier. :D Hebben Harry en Chinta gebroed vannacht? Ik ben echt reuze benieuwd....en ligt er inmiddels alweer een nieuw eitje?
Hoe gaat het met Punkie en Polly in het blok?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi,
Harry en Chinta zijn weer lekker bezig ::)
Hopelijk gaan ze het toch nog oppakken.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Citaat van: *Manon* op 17 oktober 2008, 16:54:09
Hoi hoi Caroline,
Waarom ga je de eitjes om wisselen van Punkie en Pollie en Harry en Chinta?

Groetjes Manon


Als Harry en Chinta zo slecht blijven broeden wil ik alles omwisselen eigenlijk omdat bij Punkie en Pollie er alleen wildkleurtjes uit kunnen komen en ik geen één geslacht weet van de jongen.
Bij Harry en Chinta zijn de wildkleuren mannen en de poppen of opaline of opaline lutino:dus wat leuker ;)

Maar nu zit ik met het volgende: ik heb ook eitjes van Yvon meegehad van Yaron en Lizzy en dat is ook wel erg aantrekkelijk  :-\
Dus nu weet ik het eigenlijk niet zo goed meer: Esther wil al 2 of 3 jaar (geloof ik) een opaline lutino van me en daar kan Harry dus voor zorgen.
Maar Yaron en Lizzy kunnen dus geelwangen krijgen.
Ik wilde dus eigenlijk Punkie en Pollie 2 eitjes van hunzelf geven en dan met die van Y en L aanvullen tot 5.
Maar ja nu doen Harry en Chinta weer lekker leuk  ::)

Tot gisterenavond zijn zij dus niet in het blok geweest en pas heel laat ging ze er in en vannacht dus ook: het 2e eitje ligt er inmiddels.
Ik ben net in de stad geweest en toen ik terug kwam kwam Chinta net het blok uit en zag ik Harry in het blok zitten, maar wel op het stokje boven de eitjes: lekker handig dus ::)
Geen idee wat ze verder gedaan hebben vandaag.

Dus ik heb eigenlijk een beetje een dilemma hoe of wat met de eitjes te doen ???

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi,
Lastig he die koppels die zo "leuk" broeden >:(
Ik snap je dilemma heel goed.
Tinka is hier ook zo'n muts wat broeden betreft.
Ik denk dat Chinta afgelopen nacht laat het blok is ingegaan om het eitje te leggen. Nu dat er is gaat ze niet meer zitten.

Ik heb hier wel gemerkt dat Tinka uiteindelijk mee ging broeden. Maar dat heeft wel anderhalve week geduurd :o

Succes met de beslissing nemen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Ik snap 'm, ja een beetje afwisseling van donsjes én weten wat de geslachten zijn is zeker leuk... en dan nu een dilemma  :-\

Succes met het nemen van een besluit... geelwangen zijn ook wel errug leuk hoor  ;)