4 augustus 2025, 23:47:18

Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Verschrikkelijk meis, wat gaat je moeder toch ontzettend snel achteruit.  :'( :'(

Ik hoop zo dat er nog wat verbetering in gaat komen .... zowel voor haar als voor jullie ....

Als ik iets kan doen zeggen hoor, als je wil kletsen, gewoon bellen en heb je zin om te MSN-en .... ook daar kun je me vinden.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi,
Wat verdrietig dat je moeder zo snel achteruit gaat :'(
Meer dan jouw, je moeder en je familie veel sterkte wensen kan ik niet doen.
Mijn gedachten zijn bij jullie!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Meid, dat is toch weer schrikken zeg! Ging het gisteren toch weer wat beter, tref je je moeder ineens weer heel slecht en benauwd aan.
Van dat verstand en gevoel begrijp ik ook terdege hoor! Ik bel je vanavond even. Kun je het weer even van je afpraten.

Sterkte, sterkte, sterkte!

Kimm

jeetje,ik wens je vanavond veel sterkte en ik hoop zo dat ze wat aan de betere hand zal zijn.

veel sterkte......... :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Hoi Caroline

Och meis, we zijn er hier voor iedereen om elkaar steun te geven, dat is het enige wat we kunnen doen van een afstand maar het betekend veel.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi caroline,

hoe gaat het vandaag? was je moeder gisteravond ook wat beter?

liefs kim

carco

Gisterenavond ging het eigenlijk best wel weer goed:ze zat weer op haar praatstoel.
Nu is mijn zus tussen de middag gewest en was ze weer heel erg slecht.
Ze plast nu bijna niet meer, had koude handen en nog heel erg benauwd: de morfine is nu dus weer verhoogd  :-\ Gisteren was het van 2 naar 3 keer gegaan en nu dus naar 4 keer. Ze denken dat het binnen een paar dagen afgelopen is.
Nu had ik het idee om naar haar huis in Ridderkerk te gaan en wat pyjama's te halen , de koelkast leeg te halen enzo, maar of de duivel er mee speelt: na 3 kwartier was ik nog Dordrecht niet uit. Wat een file zeg! Ik ben dus maar weer naar huis gereden.Ik had zo graag even alleen afscheid van het huis gaan nemen.

Weet je ik dacht er ook aan dat ik mijn moeder altijd zo'n jonkie vond. (mijn vader trouwens ook) zij was de jongste van het gezin en scheelt behoorlijk in leeftijd met haar zussen en broers. Haar oudste zus leeft niet meer, maar de rest nog wel. Ik hoorde dan wel eens verhalen van andere mensen en dacht er natuurlijk wel eens aan hoe het is om je ouders te verliezen. Dan dacht ik er ook altijd achteraan van gelukkig is dat nog niet aan de orde, want ze zijn allebei nog hartstikke gezond en best jong.En nu gaat ze bijna als eerste. Haar jongste zus(ik geloof dat die 82 of zo is) kan het ook allemaal niet bevatten, ook geestelijk  niet. Ze snapt er niets van, het klopt ook niet. Zij is zelf slecht ter been ,mankeert best veel en begint dementerend te worden. Haar oudste zus is 84 en zo fit als wat. Haar broer wordt maandag 80.
Het is ook allemaal zo onwerkelijk en oneerlijk.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Hermien

7 september 2008, 16:06:41 #4057 Last Edit: 7 september 2008, 16:20:30 by Hermien
Tjonge, meid. Wat een triestigheid weer. Heeft de arts het al over 'waken' gehad? Aangezien je schrijft dat te verwachten valt dat je moeder binnen een paar dagen wel zal komen te overlijden...
Je weet mijn tel.nr., hè? Al bel je maar om gewoon ff te huilen. Ik weet hoe je je nu voelt, van mijn moeder is het komende maand 2 jaar geleden dat ze is heengegaan en mijn vader is nog maar kort geleden gegaan. Je doet ook MIJ een groot plezier als je je verdriet aan mij toevertrouwen wilt hoor! Sterkte hè?
Dikke knuf van MIJ!

Kimm

meis wat triest allemaal. het klinkt niet goed, bah. dat soort dingen zijn ook niet voor te stellen, zeker niet als het om je eigen ouder gaat.
dat lijkt mij ook ontzettend zwaar :-\
kan je niet nog een ander keertje naar haar huis toe? of is dat  niet mogelijk? ik hoop het wel voor jou. ik denk aan je.
heel veel sterkte met deze moeilijke situatie :'(

liefs kim

Dierenfreackske

Mara

Hoi Caroline

Ook ik lees je verhaal met dikke tranen in mijn ogen en over mijn wangen. Ik heb het allemaal van dichtbij meegemaakt bij een hele goede vriendin van de familie, die als een oma voor mij was. Ik kan het me levendig voorstellen hoe jij je moet voelen.

Ik vind het knap hoe jij je verhaal met ons deelt en hoe iedereen je hier op zijn eigen manier tot steun is.

Als ik iets voor je kan doen, dan moet je me dat echt laten weten.

Heel veel sterkte, ik heb een kaarsje voor je moeder aangestoken dat hier nu brandt.

Sterkte, ook voor de rest van je familie.

Mara

Caroline

Meisje wat verschrikkelijk .... nog maar een paar daagjes.  :'( :'(

Wat heerlijk dat jullie Blijdorp nog mochten "hebben" .... dit zal een bijzondere herinnering blijven.

Ik denk aan je, en hoop dat je me weet te vinden als je me nodig hebt.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Een woord van troost
een warme gloed.
Wil ik je bij deze sturen.
Zodat je weet
dat ik aan je denk
in deze moeilijke en droevige uren.

imv

Lieve vriendin,

Je weet me te vinden.

Ik hoop dat ik dinsdag nog even een kijkje kan komen nemen in het ziekenhuis

:-* :-*
Irene

Kirsten

Hoi Meid,

Die file komt door de werkzaamheden aan de tunnel bij ons (Alblasserdam). Balen dat je terug moest en je nu niet even er alleen hebt kunnen zijn. Als je morgen er toch nog heen mocht gaan, mag je gerust hier even een bakkie komen doen hoor. Ben tot een uur of 3 zeker thuis en heb altijd koffie staan :-*

Je gevoel van oneerlijkheid is logisch. Het gaat ook allemaal ineens zo snel. Zo krijg je te horen dat het niet goed is en dan hebben ze het ineens al over dagen. Ik denk veel aan je en hoop dat je moeder toch nog wat opknapt en je nog wat meer tijd met haar kan doorbrengen.

Dikke knuffel van hier
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------