Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

Nee nog niets  :-\
Ik weet niet of het laatste eitje uit gaat komen.
Ik dacht gisteren dat ik het heel hard hoorde piepen, maar het is denk ik toch van de donsjes zelf geweest. Ik zie nl. nog geen barstjes , pikjes of niets.
Het lijkt wel gedraaid te zijn en in de lengte van het ei te liggen, maar sinds gisteren zie ik geen verandering er in.
Nou ja we zien wel: zou jammer zijn,maar als het dan maar met deze 2 verder goed blijft gaan. Tot nu toe nog steeds prima.

Boven  lijkt  de kleine het eindelijk door te krijgen : die betrap ik steeds vaker in de etensbak  :D
Dus hopenlijk na het weekend groen licht voor hem.
Hij wordt wel weer mooi nu hij weer bijna helemaal bevederd is en als hij op de kooi zit vindt hij kroelen helemaal geweldig.
Het is en blijft alleen een lichtgewichtje.




Ben ik niet knap?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Gaat goed... gaat goehoed  ;D

Hij is een echte knapperd hoor  :P :-*
Weet je nu al hoe ze gaan heten?

groetjes Irene

*Yvon

Hoi hoi

Hij is heel knap !!  ;D

Wanneer is het de 21ste dag van het eitje?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Lekker ding .... Hagrid krijgt wel meteen concurentie.  ;)

PS. hij heeft keurig uit zijn nieuwe bakje gegeten .... kan je dat mooi meenemen maandag, heeft ie in ieder geval iets vertrouwds.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

31 mei 2008, 09:03:48 #3814 Last Edit: 31 mei 2008, 10:53:02 by carco
Citaat van: *Yvon op 30 mei 2008, 17:36:18
Hoi hoi

Wanneer is het de 21ste dag van het eitje?

Groetjes Yvon



Maandag is het pas de 21e dag, maar wel eens een ei rechtop zien staan  ??? Deze is echt verloren en hoe het komt? Ik heb werkelijk geen idee.
Echt jammer, nu heb ik nog geen geel donsje van ze  :'( Nou ja ik ben al heel blij met deze 2 hoor. Dat die maar gezond groot mogen worden.

Morgenochtend wordt het overgebleven wildkleurtje opgehaald, de oudste heeft de naam : de Leeuw  ???  ::) gekregen.

Nu nog iets voor degene die het verhaal bij Esther volgen.
Haar jongste jong wat bij Azizi en Megara ligt ( en eigenlijk een jong van Shiny en Nuvola is : eitjes waren overgelegd) en tot 2 keer toe uit het blok was geknikkerd ligt nu hier.
Ze had de albino ook bij Shiny en Nuvola ondergebracht, maar omdat die zelf al 6 kleintjes hebben, waarvan de oudste inmiddels al 73 gram weegt en deze kleine dus werd ondergesneeuwd daar hebben we deze gisteren bij Derrick en Damali gelegd.
Zó lief toen ze aankwam met hem :-* In een vervoersbakje met warme flessen en een doek erover, kleintje erin en een grote knuffel erop. En dat koppie eruit: echt om te smelten. Zo'n klein ding van 13 gram :-*

Het ging eigenlijk heel erg gemakkelijk, doordat ik natuurlijk wist dat ze het hoogstws. wel zouden accepteren hebben we het ook zo gedaan. Ik heb D en D van de kleintjes en de eitjese gejaagd , de 2 jonkies en het onbevruchte ei weggehaald en gewoon 3 jongen terug gezet. Damali is niet eens uit het blok geweest en ging gelijk terug. Derrick was flink aan het eten en al snel werd alles gevoerd. Geweldig! Ik hoop dat het zo goed blijft gaan en voor Esther dat het een man is want dan blijft de witte tijger ws. lekker bij haar.


Vanmorgen met zijn allen: die wegloper is dus die van Esther  ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




SiimoOntjuh

Heey ;D
Wat lief!!! Echt een schatjes! :D Waarom kunnen ze niet zo blijven? :P Hihi ;) Hopelijk blijft alles goed gaan en komt t andere eitje toch nog uit! (Maar ik ben bang van niet  :-\ )
ZIN IN MAANDAG :D Hopelijk komt Hagrid dan ;)

Doeii!!!!


ManjaV

De Leeuw?  ??? ;D ;D Misschien eet hij zo veel? :D
Wat een schattige foto's zeg van het tweede kleintje, heeft hij inmiddels een naam?

En ach, wat lief van het albinodonsje en helemaal lief dat D&D het meteen hebben geaccepteerd! Echt super!
Ik hoop echt dat het heel gezond mag gaan opgroeien. En met de twee witte donsjes gaat ook alles goed, geweldig!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi,
Wat is de natuur toch mooi he, dat een extra donsje gewoon geaccepteerd wordt!
Ik duim dat het allemaal goed blijft gaan.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

valkchico

hoiiii,

Hahah wilde die kleine wilde niet echt op de foto hahaahaha.
Het is een sterk monstertje  ook al is ie twee keer van 1.5 mtr naar beneden gevallen/gegooid.
En ik las dat ie ook al lekker aan kwam.
Thx dat je het wilde doen en ik zal als Derrick weer lief is ze eens vervennen voor het zorgen voor de kleine witte rakker.

gr Esther

P.S. en al lekker gezwommen zeg maar tegen Hans dat ik volgende keer mijn badpak meeneem ;D

carco

Wel eens 2 lesbische poppen de liefde zien bedrijven ?  :o :o
Ik wist niet wat ik zag zeg!
Spongebob ging zoals gewoonlijk kippetje zitten voor Noo-Noo vanmiddag.
Even later was het dus andersom en probeerde Spongebob er boven op te klimmen: alleen lukte het dus niet helemaal   ;D
Zijn ze nou gek of zijn ze gek  :-X

Met de kleintjes gaat het goed, 1 probleem ik weet niet meer wie de oudste is  :-[
Ze zijn vanmorgen/vanmiddag aardig wat volgepropt. Omdat vanmorgen de albino wat was afgevallen en nog niets in de krop had heb ik ze vanmiddag ook maar gewogen.Jeetje dat scheelt nogal niet wat zeg :o
In ieder geval zijn de bonte witmaskers 16 en 15 gram en de albino is ook 16 gram.


Ik blijf hier echt niet bijzitten hoor :P


Dan maar alleen op de foto :D


Gaan wij toch lekker samen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi,
Wahaha lesbische valkjes sex ;D

Wat een lieve snoepige kleine donsjes :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Nou.....jij weet nu iig hoe de potjesvalkjes het doen.  ;D ;D ;D

En de donsjes worden heel goed gevoerd zeg !!   :o  ;D

Oja,de kleine z'n naam is Tijgertje geworden ??  ???  ::)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Haha,
Dan weet je nu ook hoe ik stond te kijken toen Reggie (de cathi-pop) het op zijn cathi's deed met Belle (de valkparkietenpop)
En eitjes komen er dan genoeg.. alleen er komt niets uit.. gek he?!  8) ;D

Als ze maar lol hebben joh!
Ik zie je morgen. dan haal ik je op  :P

groetjes Irene

Caroline



Hoi hoi .... ik heb nog een nieuwtje ......

kijk hem eens vreten!!!!  ;D :P ::)



Tot morgen!!!!

Rijden jullie voorzichtig.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Wauw: hij weet het dat hij morgen met mij mee gaat  ;D
Geweldig zeg: en volgens mij is het niet eens zijn dagelijkse papje is het wel?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!