Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Simone is dus gisteren naar het NK turnen geweest: poeh en dat viel niet mee zeg!
Het niveau lag daar iets hoger dan gewend( heel normaal dus) en Maurice vroeg bij de prijsuitreiking al waarom zij nu niet op het podium hoefde te komen. Dat is hij niet gewend nl  ::)
Al met al heeft ze heel netjes geturnd met hoge cijfers en is 24e geworden van de 38: dus ze heeft best een mooie prestatie geleverd: en ze was de enige uit onze regio die meedeed!

Bij de oudste van Derrick en Damali zijn de veren uit de schachten gesprongen en komt het oranje van de wangen al door: inderdaad een man dus.
En meneer woog vanmiddag maar liefst 90 gram!!

De kleinste heb ik vandaag op de grond gezet om te zien wat hij deed: nou hij kan dus heel hard lopen zag ik  ;D Maar toch valt hij ook steeds om  :-\ Toch topzwaar?
Het kuifje is inmiddels ook door.
Vanmiddag woog hij al 32 gram en heeft eindelijk een ringetje om zijn/haar pootje gekregen.

Hedwig heeft het gewonnen van Hagrid en dat vind ik eigenlijk niet zo leuk: want deze dame heeft weer een ei gelegd. Voor het eerst in de andere hoek van de kooi. Zou ze denken dat ze dan wel uitkomen ???  ::)

Harry en Chinta hebben trouwens 3 eitjes.


Hier zie je hoe de kleine steeds het pootje houdt, en zo wilt hij ook lopen, waarna hij dus omvalt.


Hij kan het dus wel zoals je ziet.


Nog steeds een megaverschil.



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Mooie gedaan hoor, en ook nog met mooie punten, gefeliciteerd!!  :D

Op de foto is het moeilijk te zien, het pootje.

De grote lummel ziet er goed uit.

En ik las weer een bevrucht eitjes .... spannend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een schatjes zeg! :D
De oudste heeft al echt zo een lieve, ondeugende blik in zijn oogjes. En ik hoop dat de pootjes van de kleinste toch gewoon goed zijn!

Trouwens, erg goed van Simone dat ze 24e is geworden!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Heel vreemd: het kleintje wordt een steeds groter raadsel geloof ik  ???
Vandaag weer geprobeerd te ringen, maar qua gewicht kan hij het gemakkelijk hebben, alleen lijkt het wel of het een stukje gewricht bij het pootje mist of zo? Hij kan heel hard lopen, maar is toch wat overstrekt met de pootjes en het stukje waar de ring moet zitten lijkt wel heel kort te zijn of zo? Heel moeilijk uitleggen, maar toch zien we er iets aan wat niet klopt.
Vanmorgen zag ik ook bloed aan de ''pennetjes'' zitten: op alle plekken waar de veertjes door moeten komen is dit zo. Hij heeft dus duidelijk moeite daarmee. Ik denk toch dat dit door de grote achterstand komt.Verder begint het wel een echt vogeltje te worden , maar wel met probleempjes  ::)
Ik hoop dat het allemaal goed komt en hij geen schade gaat ondervinden.
Ik hoop dat de veren verder normaal door gaan komen , anders moet ik over een week of 2 maar even op visite bij dr.Bastiaanse. Daar vind ik hem nu nog te klein voor en ik kan wel gaan bellen, maar hoe leg ik zoiets uit zonder het gezien te hebben ???

Bij Harry en Chinta lag vanmorgen een 4e ei , waar ik dus doorheen geprikt heb met de nagel van mijn duim toen ik hem wilde pakken om te merken  :-[ Deze ligt nu dus in de prullenbak helaas.

De bevruchte eitjes van Derrick en Damali lijken er goed uit te zien.
Nog 2 dagen dan is de kuur afgelopen en kan ik weer mest opsturen voor nacontrôle.

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Grr.. het lijkt erop dat Derrick het kleintje plukt  >:(
Dan doet hij het wel over de hele vleugelrand. Waarom neemt hij de oudste dan niet die heeft tenminste veren? Of vind hij dat de kleine maar eens moet gaan opschieten?
Ik hoorde net al rare piepgeluiden van het kleintje en was al bang dat er iemand aanzat. Net komt Derrick dus het blok uit met bloed aan zijn snaveltje en een veertje er aan: durft hij wel  :(
Hopen dat het niet te ver gaat.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Nou ze hij durft wel tegen zo'n kleintje  :(
Hopelijk blijft Derrick er verder vanaf

Mandy

Gefeliciteerd met de bevruchte eitjes! :D
En balen van dat gepluk joh. >:(
Maar wel fijn dat het met ukkie verder goed gaat. Over een paar dagen past dat ringetje wel joh. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Even wat anders  ;D
Er zijn met de NK turnen ontzettend veel foto's gemaakt en dus ook van Simone.
Ik heb ze van een site en wil er wat bestellen.
Even een paar linken met haar erop, want ik ben er toch wel trots op hoor  ;D

http://www.pbase.com/martinkoopman/image/95918794
http://www.pbase.com/martinkoopman/image/95933493

http://www.pbase.com/martinkoopman/image/95922976

En op haar hyves staat ook nog het één en ander:

http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=230107326&media_secret=V7YP

klik

klik

Gaaf hè! Dat mocht wel even tussendoor toch  :)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Net nog even gespiekt bij Harry en Chinta: ook daar waren 2 bevruchte eitjes te zien  :D
Nu baal ik eigenlijk wel heel erg van dat eitje van gisteren,maar goed laten ze eerst maar goed voor deze hummeltjes gaan zorgen straks, want ik denk dat 2 donsjes overleggen moeilijker is dan 1.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi,
Wat goed dat er alweer twee bevruchte eitjes zijn :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Nou prachtige foto's van Simone.
Heb zelf ook jaren geturnd en ik moet zeggen op alle foto's zie je hoe mooi ze balans en evenwicht heeft en de spieren heel mooi zijn aangespannen.
Met recht dat je trots bent op Simone.
De gestrekte salto op de vloer is heel erg mooi. Heb er van genoten.
Feliciteer Simone maar met haar topprestatie.

En gefeliciteerd met de 2 bevruchte eitjes :D

carco

Citaat van: Mandy op 22 april 2008, 01:08:13

Maar wel fijn dat het met ukkie verder goed gaat. Over een paar dagen past dat ringetje wel joh. ;)


Het is me zelfs vanmiddag al gelukt: helemaal in mijn uppie  :D
Het kostte me wel moeite, maar alles is nog heel en het ringetje zit nog :)
Het lijkt er op dat hij nu toch ook zijn pootjes goed neer gaat zetten en wandelde steeds van de weegschaal al.

Zo te zien heeft Derrick vandaag niet geknabbeld: ik had de kleine ook gelijk met uierzalf ingesmeerd en vandaag weer. Geen idee of het helpt, maar kwaad kan het niet in ieder geval.


De kleine gaat nu ook erg hard, en woog vandaag 40 gram.


Ik weet niet of je het op deze foto kan zien, maar op het origineel zie je precies het randje lopen waar het bloed zat.



;D  ;D


Precies 3 weken oud vandaag en maar liefst 101 gram!!


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!