Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Succes met poging 2 om in Veghel te komen.  ;)

Tot zo.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Dierenfreackske

Hoi , heel veel plezier bij Caroline he !
Ik hoop dat je het gezellig vond daar maar daar twijfel ik niet aan hoor ! Heb je ook de andere donsjes gezien en Indy ? Ze zijn stuk voor stuk mooi he ! Veel succes met je valkje Grtjs Ann

Caroline

Caroline heeft alle valkjes gezien behalve Armani & Princess en Eros & Perle met het I-nest .... eitje nummer 5 ligt daar namelijk op uitkomen en Perle is een hele nerveuse pop.

De kweekkooien staan in de bijkeuken en de deur naar achteren is om meer stress te voorkomen gesloten gebleven.  ;)

Maar .... Caroline heeft wel Harrie=Hagrid gezien en geknuffeld en mijn 13 andere valkjes gezien en van het G-nest nog Spike, Gabber en Groupie.  :D

Het was weer gezellig.  :D

Heeft Maurice het droog gehouden??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Citaat van: Caroline op 28 maart 2008, 17:50:43

Heeft Maurice het droog gehouden??

Gelukkig wel: hij heeft heel de weg geslapen geloof ik, dus mijn moeder heeft de bloemkool maar in jouw zak meegenomen  ;D

Het is vandaag dus wel gelukt om bij Caroline te komen  :D
Alleen op de weg langs het kanaal kreeg Maurice ineens ''buikpijn'' en zei hij dat hij dacht dat hij moest overgeven. Hij had het nog niet gezegd of daar kwam het al  :-X  :-\
Gelukkig op het matje op de grond. Maar geen zak in de buurt natuurlijk. Alleen een vrij groot diepvriezakje waar een halve bloemkool voor mijn moeder inzat. Die zat dus ook gelijk halfvol. En ik kon natuurlijk nergens stoppen daar dus dat werd pas de bernzinepomp vlak voor Caroline haar huis  om de boel een beetje op orde te brengen  ::) Daar nog de auto een beetje uitgesopt en voor op de terugweg een plastic tasje meegekregen.
Blh..lekker verhaal  :-[

Hagrid was heel stil bij mij trouwens: die durfde vast niet te bedelen omdat hij bang was dat ik hem niet meer hoefde  :P
Nee hoor, hij was heel erg lief  :-*

Ik hoop niet dat Derrick en Damali het zat worden, die worden erg onrustig en gingen vanavond geregeld van het blok af  :-\ Het eitje dat ik dichtgesmeerd had met nagellak is dus niet goed, waar ik al bang voor was. En dat is juist het eitje wat uit had moeten komen.
En het eerste eitje was ook kapot gegaan natuurlijk en een eitje niet bevrucht. Dus het eerste donsje verwacht ik dan pas maandag en ik  hoop dat ze dan zo lang blijven zitten.Vanvond was het een groot kabaal hier in ieder geval  ::)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....fijn dat Hagrid bij je is ,en het was heel gezellig he  en ga je foto's maken van Hagrid ? Het is al een tijdje geleden dat ik hem zag , hij is vast heel veel veranderd he ! Heeft hij nu zijn veerjes al ? Grtjs Ann

Caroline

Neeeeee Ann, Hagrid is nog lekker hier onder mijn vleugels hoor .... hij is vandaag pas 5 weken geworden, kirjgt nog 3 x per dag pap. Als hij helemaal netjes zelf kan eten en keurig op gewicht blijft, krijgt hij het groene licht om naar Dort te verhuizen.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Hagrid

Harrie=Hagrid, nog niet moeders mooiste maar wel ontzettend lief en .... zijn nieuwe veertjes groeien al goed door. Eindelijk kunnen we nu ook zijn mutatie zien .... Caroline ....

Hagrid = 100% witmasker gepareld split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}  :D

Enkel de nieuwe veren niet, die komen ongepareld terug.  ;)

Gisteren heb ik zijn staartje gewassen .... vandaag alweer helemaal geel van de pappoep.  :-\ Ik heb hem een stokje gegeven in zijn kooi maar Hagrid is lui.  :P

Behalve om te eten .... daar krijgt ie geen genoeg van .... hij eet me arm  ;) als het zo door gaat moet ik nog een bus Nutribird halen.  :o

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat fijn dat je nu toch in Veghel Hagrid hebt kunnen knuffelen :)
Het is een schatje hoor :-*
Jammer dat het eitje met een scheurtje niet goed is.
Verwacht je nu nog maar 1 donsje in dit nest?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Gisterenavond was Damali zich aan het volvreten en nadat Derrick even had gegeten ging hij voor de nacht het blok in. Ik hoopte vanmorgen dus verrrast te worden.
En ja hoor: het eerste (en laatste donsje van hunzelf) lag er. Netjes op de 18e dag.
Ik heb het gepakt en gewogen, 4 gram: mooi gewicht dus. Ik zag niets in het kropje, maar ik weet dat D en D goede  ouders zijn.
Ik vind hem wel stil, dus hopen dat alles goed gaat.
Nu alleen nog het pleegeitje bij D en D.

Ik heb bij Harry en Chinta ook maar weer even gespiekt en daar snap ik niets van de eitjes  ??? Van de week leek het of ik alleen maar luchtkamer zag en een klein stukje rood en gisteren zag ik vanaf de buitenkant wel dat de kleur anders werd?
Vanmorgen dus weer geschouwd lijkt het ineens wel of alle eitjes onbevrucht zijn, op het 3e eitje na die er gewoon goed uitziet  ???
Echt vaag. Ik snap hier dus helemaal niets van.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je eerste gele donsje van dit jaar !!  ;D  8)

H&C hebben dus echte toverballetjes ??  :o  ;)
Hopelijk gaan er ook nog wel donsjes bij hun komen.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met het eerste donsje ;D
Nu maar afwachten wat het gaat worden met de eitjes van H&C
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes