Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*


carco

Lief kaal kippie krijg ik hè  ;D

Alles gaat nog goed hier: ik geloof alleen dat ze vanmorgen uitgehongerd waren  ::)
Ik merkte gisteren al dat Damali zo veel aan het bunkeren was, niet normaal Ik zei al ze misrekend zich een week geloof ik?
Kan het zo zijn dat de pop de man voert? Heeft iemand daar wel eens van gehoord? Ik zie Derrick nl echt heel de dag niet , die komt 'savonds pas om een uur of 11 het blok uit eet dan een klein beetje en gaat dan voor het gat zitten.En Damali eet wel voor 2 geloof ik?
De eitjes lijken goed te ontwikkelen en gelukkig geen kapotte meer.

Bij Harry en Chinta gisterochtend ook gekekeken en ook het 4e eitje is bevrucht. Het lijkt nu bij 5 eitjes te blijven. Morgen kijken of ik in het laatste eitje ook iets zie.

Mijn moeder heeft trouwens lef!! Die belde gisteren om te zeggen dat ze in 3 eitjes een rode ader had zien lopen en in 1 eitje zat een nog niet volgroeid donsje. Ze heeft ze dus gewoon open gemaakt  :o Ik vind dat echt knap van haar hoor, want ik laat het altijd maar door een ander doen omdat ik dat nu niet echt een leuk karweitje vind  :-[ En zij heeft het nog nooit gedaan en wilde maar even weten of er iets inzat !
Ze zijn weer druk bezig en ik probeer nu een broedkooi erbij te regelen zodat ze wat rustiger zitten en niet steeds als ze iets horen van de eitjes afschieten.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Wat leuk dat bij H&C nu 4 bevruchtte eitjes zijn.  ;D
D&D zijn gewoon alvast aan het oefenen met het vele eten.  ;)
Bij ons eten ze ook niet,maar vreten ze eerder.  ;D
Als ik de schaal erin zet dan stormen ze er zowat opaf.  :D

Je moeder heeft zeker lef,ik zou ze ook niet hebben open gemaakt.  ;)

En hoe ging het kroelen van je lieve,kale kippie Hagrid ?  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Nou hoor: ik ben dus niet geweest, ik moest afhaken bij Sliedrecht of zo?

Het was echt niet normaal op de weg, toen ik mijn moeder ging halen zag ik richting Breda al een file staan en na een sms-je gestuurd te hebben merkte ik dat ging om een file van 8 km.
Nu keek ik bij mijn moeder op de tom- tom en daar vandaan werden we over Gorinchem gestuurd. Nou ja ver ben ik dus niet gekomen want bij Sliedrecht weer een sms-je verstuurd en daar was dus 15 km file  Shocked
En de A2 die we daar na weer zouden krijgen stonden er al 2!
Dus hebben we de afslag Sliedrecht maar genomen en ben ik bij mijn moeder koffie wezen drinken Roll Eyes
Maar toen ik naar huis moest toch maar weer even naar de files geïnformeed en die stond er dus nog steeds: 10 km  Shocked
Dus via Zwijndrecht naar huis gegaan.

Als ik de volgende keer het weer gaat proberen wil mijn moeder toch graag weer mee  Grin
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi,
Hagrid is nu dan misschien nog niet moeders mooiste, maar het is wel een schatje om te zien!!!
Wat jammer dat je door de verkeersdrukte niet bij Caroline kon komen. Volgende keer gaat het vast beter ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Was echt balen voor jullie joh, was erg gezellig vanmiddag. Had leuk geweest als jullie erbij waren geweest .... maar goed, we plannen gewoon een andere dag. toch.

Hagrid is aan aandacht vanmiddag niks tekort gekomen. Iedereen was verliefd op hem.  :-*

Tot gauw!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Vanmorgen tijdens het pappen ontdekte ik bij Harrie ..... oeps Hagrid, wij noemen hem hier Harrie  ;) 2-3 iniminie veertjes die uit pennetjes zijn gekomen die pa en ma niet eraf hebben geknabbeld en weet je wat ik dacht te zien??

Ze lijken wel gepareld!!!!  :D

Ben heel er benieuwd of er nog meer geparelde veertjes komen .... de nieuwe kunnen namelijk al gewoon grijs zijn, aangezien de geplukt zijn geweest.  ::)

Ik hou je op de hoogte.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Citaat van: carco op 21 maart 2008, 10:16:59

Mijn moeder heeft trouwens lef!! Die belde gisteren om te zeggen dat ze in 3 eitjes een rode ader had zien lopen en in 1 eitje zat een nog niet volgroeid donsje. Ze heeft ze dus gewoon open gemaakt  :o Ik vind dat echt knap van haar hoor, want ik laat het altijd maar door een ander doen omdat ik dat nu niet echt een leuk karweitje vind  :-[


Ja.. dat doe ik dan, HE?! ;) hahahaha
Het verbaast me dat er dan toch bevruchte eitjes waren :o
groetjes,
Irene

carco

Vandaag zag ik bij Harry en Chinta in het oudste ei een behoorlijke luchtkamer zitten en dat zit me niet zo lekker.
De luchtvochtigheid is behoorlijk laag in huis en ik sproei de blokken 2 keer op een dag, maar hun kooi staat maar een kleine halve meter van de verwarming af  :-\
In eerste instantie de kooi naar een ander plekje toegereden, maar dat zorgde natuurlijk voor de nodige onrust terwijl ze in de hoek waar ze nu staan juist zo lekker rustig staan.
Toch de kooi maar weer terug gereden dus en de verwarming uitgedraaid aan die kant en de vloerverwarming maar een standje hoger gezet.
Ik spuit bij hun het blok maar een keertje extra in, want Damali neemt ook dagelijks zelf een bad, maar zij doen dat niet.En nu maar hopen dat het goed gaat allemaal.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anja

Hoi Caroline,

Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat.

Enne ik vond het geweldig om even met Hagrid geknuffeld te hebben. Hij iz zo'n schatje.

Groetjes Anja

imv


*Yvon

Hoi hoi

Wanneer moeten de eitjes van H&C eigenlijk uit gaan komen?
Heb je trouwens geen waterbak hangen aan de verwarming bij H&C ??
Miss wil dat ook wel helpen.
Hopelijk blijft het wel allemaal goed gaan hoor.

Groetjes Yvon





Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mandy

Ach die Hagridje...om te zoenen. :-*
Welke ouders heeft die eigenlijk die 'm zo geplukt hebben?

Gefeliciteerd met je eitjes! :D
Hopelijk blijft alles goed gaan, ga duimen voor mooie jongen voor je! ;)
Ik had hier trouwens een koppel waarbij de man de pop voerde toen ze jongen hadden. Iemand zei me toen dat alleen hele hechte koppels dat doen. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Citaat van: *Yvon op 24 maart 2008, 17:22:09
Hoi hoi

Wanneer moeten de eitjes van H&C eigenlijk uit gaan komen?
Heb je trouwens geen waterbak hangen aan de verwarming bij H&C ??
Miss wil dat ook wel helpen.
Hopelijk blijft het wel allemaal goed gaan hoor.

Groetjes Yvon





Vanaf zondag zouden de eitjes uit kunnen komen,tenminste vanaf het 2e ei gerekend omdat de eerste onbevrucht is.

Ik heb nu wel een waterbak hangen aan die kant, maar de luchtvochtigheid stijgt niet echt. Wel iets want gisteren was hij zelfs onder de 40 % en nu rond de 44 , maar nog erg laag dus.

Ik denk alleen wel te weten hoe het komt dat er zo'n grote luchtkamer inzit. Het is alleen bij dat ei en het lijkt weer groter te zijn geworden. Het is nl. precies het ei waar Chinta zo'n moeite mee had om te leggen en aan de bolle kant ervan zit ook allemaal bloed. Zou dat er niet mee te maken hebben dat dat de ontwikkeling tegen gaat? De andere zien er juist uit dat ze nog erg lang moeten, wat dus ook wel kan kloppen want die verwacht ik ook niet voor volgende week.

Bij Derrick en Damali kan het eerste ei vanaf vrijdag uitkomen! Het lijkt wel of ze wat merken want die worden steeds fanatieker! Het eerste(kapotte) ei had vandaag ook al uit kunnen komen, dus dat zullen ze wel aanvoelen.

Het gaat dus weer spannend worden hier. Ik hoop zo dat het eens in één keer goed mag gaaan.



Citaat van: Mandy op 24 maart 2008, 18:00:08
Ach die Hagridje...om te zoenen. :-*
Welke ouders heeft die eigenlijk die 'm zo geplukt hebben?

Gefeliciteerd met je eitjes! :D
Hopelijk blijft alles goed gaan, ga duimen voor mooie jongen voor je! ;)
Ik had hier trouwens een koppel waarbij de man de pop voerde toen ze jongen hadden. Iemand zei me toen dat alleen hele hechte koppels dat doen. :)


Hagrid komt bij Caroline vandaan, de ouders zijn Eros en Perle.

En ik heb er ook wel eens van gehoord dat de man de pop voert, maar andersom? En heel hecht zijn ze zeker :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!