Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Ben je al klaar met oefenen van foto's maken?  :o  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi,
Ik heb weer genoten van je foto's!!
De neusdop van Harry, het lijkt wel een soort bultje?
Het ziet er niet rood uit dus ontstoken lijkt het niet.
Wat het dan wel is??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Nou..ik heb de nederlandse gebruiksaanwijzing gedownload en ben nog lang niet klaar met lezen, er zitten nogal wat toeters en bellen op de camera zeg :o. Maar de batterij is al bijna leeg en ik heb een oplaadbare besteld die dus even niet op voorraad is en pas volgende week komt, moet ik een gewone kopen, geeft niet maar die krengen kosten rond de €20,00 per stuk!!

Hier dan vast weer een mooi fotootje, vanavond (denk ik) een update: ik heb het druk op dinsdag!


Wat een stukken hè? :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Hier ben ik dan weer :P
Nou ja zo groot is de update niet hoor.
De valkjes zijn een beetje druk/wild. Niet met vliegen / stemgeluid of zo, maar als ze de kooi in moeten.en dat zijn dan vooral Derrick en Hedwig.
En de eerste is het ergst >:( Die blijft heen en weer vliegen en pikt regelmatig knetterhard in mijn handen. Gisteren liet hij helemaal niet meer los: hoezo broeds ::)
Vandaag ging het weer gemakkelijk juist  :)
Hedwig is  dus ook broeds en als Derrick de kooi niet in wil heeft zij ook zoiets van doe het zelf maar, maar ik ga niet ::) Nu is met haar het voordeel dat als ik dus niet reageer en gewoon mijn gang ga zij het niet meer leuk vind en dan toch eieren voor haar geld kiest en maar netjes opstapt als ik weer een hand aanbied.

Maar goed als ik ze dan zo zie zitten en rondvliegen vind ik ze toch ook allemaal wel weer lief hoor :-*

Dan nog maar een paar fotootjes  ;)


4 op een rij boven op het traphekje.


Beau alleen boven.


Spongebob alleen boven.


D en D op het andere traphekje boven waar de trap nog een verdieping omhoog gaat.


Noo-Noo en Hedwig in de kast beneden.


Amor: het pluiskonijn  :D


Plukkie zijn grote vriendin: ik snap niet dat ze weer zo'n onderkin heeft want ze was juist zo goed afgevallen :-\


Samen.


Maurice even showen met zijn zelfgemaakte auto.

Ik zal van de week nog proberen foto's te maken van de cathi's en de chins.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Mara

Hoi Carco

Wat leuke foto's heb je geplaatst! Echt leuk, ook van de bunnies.

Mara

Anke

Hoi,
Wat een leuke foto's van je eigenwijze valkjes. En van je knaagdierenbestand ;D
Wat liefff Maurice met zijn auto :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Ja ....ik vind het ook mooie foto's !!! Super hoor !!!
Ook lieve konijntjes heb je daar !!! Grtjs Ann



*Yvon

11 december 2007, 21:35:03 #3337 Last Edit: 11 december 2007, 23:54:54 by *Yvon
Hoi hoi

Leuke en mooie foto's.  ;D
Vinden ze het bij jou boven gezelliger dan beneden ?  :P ;D

Is een onderkin niet normaal bij vrouwtjes konijnen?
Als je naar de kin van ons Sofie kijkt,
lijkt wel of zij er 2 heeft hangen.  ::) :D

Maurice heeft een mooie auto gemaakt hoor.  :D

Je hebt trouwens ook een mooie nieuwe handtekening !!  :D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Wat een leuke foto´s weer .... en wow .... wat een gave handtekening, creatief geweest hoor.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Citaat van: *Yvon op 11 december 2007, 21:35:03
Hoi hoi

Leuke en mooie foto's.  ;D
Vinden ze het bij jou boven gezelliger dan beneden ?  :P ;D

Ik denk het wel, want daar zitten ze heel vaak.

Is een onderkin niet normaal bij vrouwtjes konijnen?
Als je naar de kin van ons Sofie kijkt,
lijkt wel of zij er 2 heeft hangen.  ::) :D

Geen idee, ik heb haar net gewogen en ze is maar 40 gram aangekomen, dus haar gewioht is mooi: ze weegt nu 2360 gram en ze was eerst rond de 3,5 kg  :o



Groetjes Yvon




Citaat van: Caroline op 12 december 2007, 08:25:26
Wat een leuke foto´s weer .... en wow .... wat een gave handtekening, creatief geweest hoor.  :D

Valt wel mee hoor: lijstje van internet gepikt en de huidige handtekening in sepia gemaakt that's all  ;D


Zie je wel dat ik eigenwijze valkjes heb :-\
Gisteren waren vooral Derrick en Damali erg druk. Damali zat boven en Derrick had daar blijkbaar geen zin in dus gingen ze maar tegen elkaar roepen: want je moet elkaar toch in de gaten houden tenslotte  ::)
Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik Damali naar beneden gebonsjourd en waren ze eindelijk stil  :P

Maar ja omdat we naar de tandarts moesten moesten ze ook de kooi in en ik voorzag een zware dobber.
Afijn eerst Damali dan maar, want dat gaat goed. Ik haar gepakt en Derrick proberen te lokken. Normaal komt hij dan wel bij me zitten en zet ik ze allebei de kooi in. Na een minuut of 5 te hebben gestaan met Damali in mijn hand dacht ik: bekijk het maar dan maar niet en zette ik eerst Damali in de kooi.
Dan vliegt Derrick de laatste tijd rondjes door de kamer tot hij héél erg moe is en dan toch maar eens luistert. Ik vind dat wel zielig maar ja jammer dan. Wat doet die malloot, stapt hij in 1 keer op en gaat de kooi in  :o  ;D
Ik dek trouwens wel zoveel mogelijk in de kamer af zodat hij dan weinig plek heeft om te zitten en ik gewoon bij de volière kan blijven staan omdat hij dan toch wel weer terug komt.Ja: ik word niet moe hoor ;D

En nu wilde dametje Hedwig dus ècht niet en bleef die maar rondjes vliegen tot ze neerstortte op de grond. Eigenwijsje.
Maar omdat Simone thuis was heb ik haar wel goed kunnen insmeren met aloë vera.Alleen gaat het erg moeilijk om onder de vleugels te komen. Ik zie dat ze nog plukt en toch leek het minder kaal te zijn  :D


Hedwig zit wel slordig in de veren :-\

Vandaag waren ze zo mak al een lammetje en ging het weer perfect :D

Hihi Hedwig zit me tegenwoordig al op te wachten aan tafel als ik tussen de middag ga eten. Dan komen ze altijd meegenieten van een plakje kaas. Gisteren toen ze merkte dat ik de keuken inging om brood te smeren ging zij maar vast op tafel zitten.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hey Caroline,

Wat lief van Hedwig dat ze al op de tafel gaat wachten als jij bezig bent het eten klaar te maken. :D Ze is echt een slim valkje!
Leuke, mooie foto's heb je gemaakt. Derrick en Damali zijn echt een prachtkoppel. Ik vind het altijd zo grappig om te zien dat Shai op Damali lijkt en Liron op Derrick. :D Heel lief!
Hoe gaat het tussen Beau en Spongebob? Kijkt ze nog steeds in aanbidding naar hem op? ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

imv


carco

Geen nieuws: goed nieuws  :)
Omdat de kerstboom er staat moeten Derrick en Damali een ander zitplekje zoeken, want de boom staat voor de box  ::)



Is dit wat? Ja, we draaien ons niet om, want anders moeten we misschien de kooi wel in  :P




Lief plukkend kippetje :-* Ik zie haar niet meer kippetje zitten, maar ze heeft wel weer een dik buikje  :-\

Voor die 2 boven begin ik een beetje met aftellen: nog ''maar'' 8 weken en dan mogen ze weer terug naar beneden :D

Grotjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




aad


Silke *


Hoi Caroline!



Ik wens je erg prettige kerstdagen en een héél gezellige kerstavond! Maak er iets leuks van!  ;)





Dikke kerstzoen,
Silke  :-*

Prachtige foto's plaatste je! Hoeveel valkjes heb je nu juist zitten?