Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

 :P :P
Nou ik hoop toch eigenlijk wel dat Harry daar even mee wacht, ik denk nl. wel dat dat zeer verleidelijk is voor hem is als ze samen boven zitten.
Alleen deze slettebak is van 26 maart!!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv


carco

Ik ben benieuwd wie er eerder een eitje heeft: Hedwig of Damali :P
Derrick en Damali doen wel weer goed hun best in ieder geval en dulden niemand in de buurt als ze uit de kooi zijn ::)
Mijn handschoenen liggen er ook alweer want met eten geven vindt Derrick me ook weer niet lief :'(  Terwijl als ze uit de kooi mogen (of eigenlijk moeten want zo'n zin hebben ze niet)  er niets aan de hand is en  hij zo op stapt. Maf beest :)
Vandaag naar dr. Feld gebeld voor de kweek van Hedwig en ze heeft dus inderdaad een behoorlijke schimmelinfectie. Ze zouden vandaag spul opsturen (hetzelfde als Calimero, ben de naam kwijt  :-[ ) en ik moet haar 6 x behandelen iedere 4 dagen. Nu hoop ik dat ze even wacht met eitjes leggen en anders wacht ik denk ik maar even met behandelen. Ik denk nl. toch al dat ze het niet zo prettig vindt.

Simone heeft gisteren de eerste van de 3 injekties tegen baarmoederhalskanker (gardasil)  gehad. Een week of 2 geleden kregen we van de huisarts een brief dat we die konden ophalen als we dat wilden.
Volgens mij is hij best vooruitstrevend hiermee  want van de kennissen heeeft nog niemand zo'n brief gehad.
Toen ze de injektie kreeg, kwam hij ook even kijken. Hij vond het heel goed dat het er was en vindt het ook best belangrijk.
Wij ook dus, en als het meezit krijgen wij het vergoed van de verzekering. Zo niet dan is het een rib uit ons lijf, maar ook wij vinden het wel belangrijk om de injektie te halen.
Simone vond het minder leuk, want die haat prikken :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




carco

Nou Hedwig heeft gewonnen :P
Haar eerste ei ligt er al weer :-X

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv


*Yvon

Hoi hoi

Tis toch ook wat he ?  ::) ;D
Die moet echt een keertje aan een vent hoor !!  ;)
Moest Trixy daarom een man zijn ?  ???

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Wie weet ;)
Nee hoor, àls er een man bijkomt voor Hedwig weet ik al preces wie of wat het moet worden. Ik weet alleen niet of zij het er mee eens is :-\
Wie weet laat ze zich helemaal niet meer koppelen of trekt ze ineens naar Beau toe als die weer beneden staat. De wonderen zijn de wereld nog niet uit toch?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Zullen we een wedstrijdje doen tussen D&D en T&Q ??  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




ManjaV

Hoi Caroline,

En..inmiddels een tweede ei bij Hedwig? ;D
Heb je het spul inmiddels binnen? Het heet trouwens Imaverol.
En hoe staat het ervoor met D&D?
Gefeliciteerd met je chinnie trouwens, maar 't zal ook wel in je andere dagboekje staan. Ga ik zo even kijken. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Het duurt vast niet lang meer voor er weer eitjes zijn bij Derrick en Damali.
Vooral Derrick is zo onrustig vanavond.
En vanavond deden ze het op de stok wat ze nooit doen :o
En heb ik heel hard gelachen , want ik hoorde een klap en toen lagen ze beneden ;D Nu snap ik gelijk waarom ze het altijd op de grond doen :P :-X
Ik zie ook een verdikking/knik zitten bij Damali, dus ben benieuwd.

Ik heb nog steeds de medicatie voor Hedwig niet binnen gehad, dus morgen dr.Feld maar even bellen waar het blijft.
Hedwig broedt op de eitjes als de kooi dicht is, maar zodra hij open staat blijft ze er gewoon uit totdat ik haar terug zet. Ze broedt dus niet zo veel door als anders.
Nou ja maakt niet uit, want nu is ze overdag gewoon mijn lekkere kroelkip :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Hoi hoi,
Ben benieuwd, hoor! Bij D&D

En Hedwig..  :-* :-* ;D

groetjes,
Irene

*Yvon

Citaat van: carco op 22 juli 2007, 18:08:25
Ligt er aan wat ik kan winnen 8)

Groetjes: Caroline.

Er valt niks te winnen :P,maar we kunnen de wedstrijd nog starten.  ;D ;D
Wat raar dat die medcatie zolang wegblijft.
Zal wel door de vakantietijd komen.
Is een mooi excuus toch ?  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Caroline,

Wat spannend zeg! :D :D :D Eerdaags zullen er wel eitjes liggen!
Ik hoop dat de medicatie voor Hedwig snel binnen is. Vreemd dat het zo lang duurt.  ::)
Wat lief dat je zo lekker met haar kunt kroelen.  :-* :-*

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Vanmorgen dr.Feld gebeld en daar werd verteld dat de imaverol ( en de osteovit) gisteren pas is opgestuurd!!
Ik heb het vandaag dus eindelijk binnen gehad.
Nu wacht ik toch tot ik terug kom van vakantie dan is ze ook uitgebroed als het goed is. Maar de osteovit was ook bijna op dus ik ben blij dat ik dat in ieder geval binnen heb.

Voor we op vakantie gaan volgende week ga ik de boel hier nog even verbouwen ::)
Omdat Harry gek wordt in de kooi waar hij nu in zit als hij niet kan vliegen en ze er op de vakantie nooit uitgaan was het eigenlijk de bedoeling dat Harry en Chinta naar Manja gingen.
Maar die zit nu met zoveel kooien in huis dat nóg een kooi erbij eigenlijk geen optie is.
En omdat ik geen zin heb om met ze te leuren zet ik Harry en Chinta in de volière bij Hedwig en Noo-Noo voor die 2 weken en kunnen ze als wij weer terug zijn gelijk naar boven toe.
Beau en Spongebob zet ik dan samen met de kooi waar ze nu ook in zitten beneden op de plek waar Harry en Chinta nu staan en die kunnen dan de volère in als we terug komen , dan is hun tijd ook alweer voorbij :)

Hedwig heeft inmiddels al  weer 3 eitjes en bij Derrick en Damali lag nog niets.

Amor en Plukkie zitten sinds gisteren ook weer samen in de kooi.
Amor is gisteren geholpen en ik vind dat ze ook wel lang genoeg apart hadden gezeten. Mocht er toch nog een nestje komen wordt het er in ieder geval niet meer dan 1.
Alhoewel ik dat betwijfel want zo innig zijn ze niet meer met elkaar en als Amor wat probeert zit hij steeds op Plukkie haar kop :P
Plukkie is nog steeds niet lief en het is zelfs zo dat als ik Amor uit de kooi wil halen zij er boven op gaat zitten net alsof het niet mag ofzo :-\
Ik weet dus nog steeds niet wat ik er mee aan moet.

Groetjes: Caroline.



Klik op het plaatje voor onze site!