Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Wat leuk, een tweede ronde! Ik ben zo benieuwd!
En wat apart dat Hedwig ook weer meteen begint. Misschien zou het wel leuk voor haar zijn om een eitje uit te kunnen broeden. Denk je dat ze het kleintje ook alleen kan verzorgen? Ik ben heel benieuwd.
Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Laat maar komen die eitjes.  ;D ;D
En waarom Hedwig niet met een mannetje boven?
Zal je misschien al een keertje verteld hebben,maar ja.......
ik en iets onthouden.  :-[ ;) ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Citaat van: Yvon en Rene op 28 januari 2007, 23:34:58
Hoi hoi

Laat maar komen die eitjes. ;D ;D
En waarom Hedwig niet met een mannetje boven?
Zal je misschien al een keertje verteld hebben,maar ja.......
ik en iets onthouden. :-[ ;) ;D

groetjes Yvon



Daar dacht ik nou ook aan. ::) :P ;D

carco

Ja waarom Hediwg niet boven met Beau??
Ten eerste omdat juist dit de enige is waar het van beide kanten niet klikt. Beau probeert wel een kroel te halen bij Sponsie en Noo-Noo en naar de eerste lijkt hij het meeste toe te trekken. Dus ik denk zelf dat het bij deze 2 de meeste kans van slagen heeft.

En ten tweede vind ik het eigenlijk een beetje zonde van de witmasker mutatie van Hedwig, en als ik dan toch de keus heb ga ik liever voor Beau en Spongebob. Maar of het gaat lukken :-\ ::)

Gisteren hebben we de auto van mijn vader verkocht. Hij blijft in onze kennissenkring en daar ben ik heel erg blij mee. Hele goede vrienden van ons zijn vader had dringend een andere auto nodig en zodoende is hij daar heen gegaan.

Ik heb Beau vandaag nog op de foto gezet: het is me nog nooit opgevallen dat hij zo'n grote kuif heeft: gigantisch gewoon :o





Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




imv


*Yvon

Hoi hoi

Zo,nou weten we dus waarom Hedwig geen ventje krijgt.
Wel zielig voor haar dat ze bij de mannen niet in de smaak valt.  :-\
Volgens mij zou ze het als moedertje het helemaal goed doen.  ;) ;D
Beau heeft idd een geweldige kuif !!  ;D

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Jeetje, inderdaad, een megakuif!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Oh...wat is Beau toch een prachtvalkje he? Met zo een mooie kuif! Hij is echt lief!  :-* :-* :-*
Dus wie weet kunnen we binnenkort een nieuw koppel verwachten: Beau en Spongy? :D :D Misschien kan je van een van de nieuwe kleintjes van Harry en Charlie een mannetje houden voor Hedwig! :D
Heeft Charlie al eitjes gelegd?

Fijn dat de auto van je vader in de kennissenkring gebleven is. Hoe gaat het met je moeder? En met haar valkjes?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Mijn moeder begnt langzaam aan terug te krabbelen in het normale leven: ze gaat weer wandelen en fietsen en daar ben ik maar al te blij mee :D
Haar valkjes worden steeds brutaler en zijn met eten niet meer van haar bord af te slaan!! Het lijkt er op dat Punky Pollie gaat versieren, alleen andersom moet  die er niets van hebben..

Vandag een 'valkendag'' gehad.
Vanmorgen met Irene wezen zwemmen en daarna 2 lutinoos wezen ''sexen''  bij onze kennissen met de dierenwinkel. Als het 2 popjes waren had ze er nl. iemand voor. Helaas werd er door ons 1 als man bestempeld, maar nu hoopt ze toch dat diegene ze allebei wilt.

Vanmiddag ''hoog'' bezoek gehad van Esther (valkchico) die om een blok kwam, daar zit liefde in de lucht en Megara had haar ei alvast in een doos gedropt. De vader zou Azizi zijn: dus de broer van Damali. Als het goed is plaatst ze zelf nog iets in haar dagboek.

Vanmiddag heeft Sponsie bijna de hele tijd bij me gezeten: dit was heel erg gezellig. Ik pak haar wel vaker en dan vliegt ze meestal weer snel weg, ze leek nu zalig te zitten. Eerst op mijn schouder en later op mijn knie lekker te kroelen. Op een gegeven moment kwam Maurice er bij die haar liet op stappen en haar bij hem op zijn schouder zette: zelfs dat vond ze best :D

Noo-Noo lijkt broeds te worden!!
Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit voor wie. Ze vliegt heel de dag achter Harry en Charlie aan, alleen is de eerste er niet echt van gediend. Vandaag zat ze kippetje geluiden te maken op de box, en op de box te tikken ??? ??? Oké ze is echt als pop getest en ze is zeker niet macho, maar tikken als een man doet ??? Ze sporen hier dus echt niet hè dat heb ik al vaker gezegd.

Ennee.. de hooibal is eindelijk gekeurd, weliswaar alleen door Beau en Noo-Noo, maar hij was toen ook gelijk snel leeg.
Zie hier het reusltaat ;D









Ondanks dat Harry en Charlie bijna de hele dag in het blok doorbrengen is er nog steeds geen ei.

Groetjes: Caroline.





Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Ben je nou al begonnen om die soap te schrijven??  ::) ;D
Je hebt inspiratie genoeg bij jou in huis!  ;D

*Yvon

Hoi hoi

Wat fijn dat je moeder weer zo'n beetje haar gangetje gaat.
En zo te zien heeft ze veel afleiding in huis met de valkjes.  :D

Jullie de experts kunnen dalijk vaker naar de winkel om de valkjes te sexen.  ;D
Na een paar X doen krijg je er wel handigheid in.  :P
Ooohw wat leuk dat Damali tante gaat worden.
Ik zal geregeld kijken bij verhalen,Esther even in de gaten gaan houden,nou ja.....haar valkjes dan.  ;) ;D
Wat kunnen valkjes je toch verrassen he?
Zo willen ze niks van je hebben,en dan ineens zijn ze weer je beste maatjes.  ::) :D

Wat een leuke hooibal !!
Wil ik ook !!
Welke hooi heb jij er nou in gedaan?
Ik heb hier een kruidenhooi met rozenbottels en mint,dat ruikt echt lekker.  :D

Leuke fotoos.  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Caroline,

Wat gaaf dat ze het bij jou ook gebruiken!!! Toch nog  ;D ;D ;D Het is gewoon onweerstaanbaar voor valkjes  ;D
Zelfs voor de jouwe  ;D

Het zijn trouwens hele leuke foto's geworden...

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hey Caroline,

Wat een lieve foto's! Zo te zien genieten ze echt van dat hooi.
Vliegt Noo-Noo nog de hele dag achter Harry en Charlie aan? :D
En heeft Hedwig nog eitjes?

Fijn dat het met je moeder al wat beter gaat, gelukkig blijft ze actief dingen doen zoals wandelen en fietsen!

Wat is Beau toch een mooi valkje he...hij zou een leuk koppeltje vormen met Noo-Noo, ook qua kleuren! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Eindelijk lag vanmorgen het eerste eitje er dan: volgens mij is het weer een zware bevalling geweest. Maar gelukkig is ie er weer uit.
Nu hopen dat het weer goed gaat en uit de eitjes weer mooie jonkies mogen komen.
Van de week samen met Jeroen ''even'' een knotwilg gesnoeit: dit vinden ze heerlijk. Ook de hooikorf weer gevuld en die was ook weer zo leeg ;D Beau vindt hem trouwens leeg ook leuk want hij pakt het belletje steeds met zijn pootjes vast :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!