Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

imv

Ach gossie!
Volgens mij kun jij een koop verdienen als je deze soap voorlegt aan Talpa..  ;D

groetjes,
IRene

carco

Hoi

Vanmorgen nog even in het blok gespiekt, en vreemd, het blijft dit keer maar bij 3 eitjes. Ik heb gelijk even geschouwd, maar ik vond het dit keer erg moeilijk te zien. Bij het laatste ei zag ik in ieder geval heel duidelijk het begin van de aders lopen. En de andere 2 lijken ook bevrucht te zijn.

Hedwig heeft vanmorgen dus eitje nummer 3 gelegd, ik ben benieuwd bij welk ei zij gaat stoppen :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Paauwtje

Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

imv

Ach ja.. Hedwig kon natuurlijk niet achterblijven, he?!

Ennehh... Harry en Charlie zullen het toch wel druk krijgen met 3 donsjes (positief blijven denken!)

groetjes,
Irene

ManjaV

Die Hedwig toch!  :o :o :o Ze zal het nog druk krijgen met het bewaken van haar drie eitjes. ;D ;D En de andere drie kunnen, als Hedwig bovenin de kooi zit, allemaal op een 'eigen' eitje zitten. ;)
Harry en Charlie hebben drie eitjes, nou dat is een mooi aantal! :D
Broeden ze nog steeds goed?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco





Kijk het lijkt hier of ze kroelen, maar helaas is dat niet echt zo.
Beau gaat tegenwoordig gewoon boven Spongebob zitten en doet dan zijn kopje steeds dichter tegen haar aan net zo lang tot dat zij het in de gaten heeft.
Dat is dus op de onderste foto het geval, want hier zit ze dus net klaar voor de aanval van : afblijven jij, op hoepelen ::) Maar wie weet gaat ze het nog lekker vinden? Je ziet Noo-Noo nog net glimlachen lijkt het wel :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Tuurlijk zou het geweldig zijn, het knuffelen samen maar ..... mijn koppeltje wat de hele dag alles samen doet en onafscheidelijk samen is, Pablo & Coco kroelen nooit. Pablo wil wel maar Coco kroelt alleen met mensen en dan nog het liefst met Ed.

Verder wipwappen Eros & Chica en kroelen samen maar .... Chica kroelt ook met Fleur en Noa.

Amor & Diégah wipwappen en kroelen samen maar .... Amor kroelt ook met Noa en Rocky en Diégah kroelt ook met deze beide dames.

Dus persoonlijk denk ik dat kroelen niet zo heel veel wil zeggen, belangrijker is hoe ze verder met elkaar omgaan.

Maar .... dit is mijn mening.  ;) :D

Alles  nog goed met de eitjes??

DOei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Caroline,

Nou, lijken die foto's niet sprekend op die van Daisy en Sunny? :D
Wat lief zeg! En zo te zien heeft Beau nu zijn aandacht verlegd van Charlie naar Spongebob? Dat wordt vast nog wel een leuk stelletje.
Echt hele lieve foto's.  :-* :-* :-*

Hoe gaat het met Hedwig en haar eitjes?
En hoe gaat het met Harry en Charlie?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mandy

Wat spannend allemaal met die eitjes hier.
Hopelijk gaat alles goed en heb je straks mooie donsjes. :)
Wanneer moeten ze uitkomen?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Citaat van: Mandy op 14 november 2006, 11:56:23
Wat spannend allemaal met die eitjes hier.
Hopelijk gaat alles goed en heb je straks mooie donsjes. :)
Wanneer moeten ze uitkomen?


De eitjes van Harry en Charlie kunnen vanaf 23 november uitkomen.
En de eitjes van die mafkees die bij jou vandaan komt dus helemaal niet :P Ik denk niet dat je het zover hebt terug gelezen(begijp ik heel goed) maar die is gewoon maar eitjes op de bodem van de volière gaan leggen :-\


En Caroline wat jij schrijft weet ik wel hoor,boven kroelen ze ook niet.
Maar ik heb toevalig koppeltjes die alleen elkaar maar kroelen en niet bij een ander. Ja Hedwig en Noo-Noo ook wel eens.
Spongebob moet niet  veel hebben van Beau omdat Noo-Noo in de weg staat, en Beau lijkt juist steeds meer naar haar toe te trekken. Vandaar dat ik toch wil proberen die 2 te koppelen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

Poe poe......dat was weer ff lezen.  :D
En nog vind ik het heel verwarrend al die namen.  :-[
Maar dat maak niet uit,eens leer ik het nog wel,hoop ik.  ???
Er zijn er wel 3 die ik makkelijk kan onthouden bij jou,dat zijn Noo-Noo en Damali en Derrick.
Is een begin.......
Nog steeds die broedblok niet binnen?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

margreet

hallo Caroline,

Gefeliciteerd met je bevruchte eitjes, nog ruim 9 dagen te gaan. Nog even wachten dus.
Leuk hoor weer jonkies, ik vind het nog elke keer weer een wonder.

groetjes Margreet


carco

Hoi

Hans kon vandaag eindelijk naar het buro om te kijken of het onze quad was die gevonden is. En ja hoor:inderdaad :D
Alleen je wilt niet weten wat voor schade er aan zit >:( Hans denkt dat het wel voor zo'n 1000 euro is en dan wordt hij dus maar niet meer gemaakt. Stelletje  :censuur  :censuur

Hedwig ging vandaag even van de eitjes af en toen heb ik eindelijk de kooi eens schoon kunnen maken: ze hield me wel in de gaten hoor en toen ik klaar was ging ze gelijk weer terug :P

Bij Harry en Charlie zien de eitjes er mooi uit.
Er is me beloofd dat het blok gisteren opgestuurd zou worden, maar ik heb het nog niet gezien. En dan als het er is nog de vraag, hoe ga ik dat blok overplaatsen :-\
Nou ja we zien wel: ik heb als mogelijkheid de eitjes desnoods even bij Hedwig onder te brengen.

Verder vind ik het erg stil hier en saai met al die broedende vogels en de rest die er niet veel uit komt.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

Héérlijk die rust bij jou  ;D ;)

En ach.. Hedwig is wel trouw aan haar eitjes  :-*
De eitjes van H&C zien er idd erg goed uit.
Heeft Charlie nog bolgezeten?

Groetjes,
Irene

Mandy

Citaat van: carco op 14 november 2006, 14:08:00
De eitjes van Harry en Charlie kunnen vanaf 23 november uitkomen. En de eitjes van die mafkees die bij jou vandaan komt dus helemaal niet :P Ik denk niet dat je het zover hebt terug gelezen(begijp ik heel goed) maar die is gewoon maar eitjes op de bodem van de volière gaan leggen :-\

Nee zover heb ik niet terug gelezen. :D
Maar zeg anders ff waar ik het vinden kan binnen deze 135 pagina's? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl